Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 119
  • Weergaven 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• TheRedOne
    TheRedOne

Bedankt voor alle reacties. Deze novelle heeft even op pauze gestaan met de simpele reden dat ik in een traject zat voor stamceldonatie. Ik heb dit traject afgerond en hopelijk iemands leven 'gered' d

• Bedankt voor alle reacties!    @Marius @GAE EAGLES @Mordurette @Titan @Vlonkie @Fantasy @Jotew @Krabby @komodo25 @CrisChivu @chrisje1993 @ElPrincipito @Superboeren @delichris @Cyberize7x @Jo

• TheRedOne
    TheRedOne

Stand Eredivisie   Bedankt voor alle reacties. We zijn echt fantastisch begonnen aan het nieuwe seizoen.   @komodo25 @Mordurette @Marius @delichris @Nummerke10  

Geplaatst

Een zeer interessante club om een carrière mee te starten in FM natuurlijk. Met deze kern is zeer veel mogelijk, zelfs al in het eerste seizoen. Succes alvast!

Geplaatst

Veel talent aanwezig, als je die bij elkaar kan houden is er veel mogelijk. Heb er zelf ook een aantal seizoenen mee gespeeld en het was een fijne game en veel talent. 

Geplaatst

Een club met een meer dan goede basis; hopelijk blijf je vertrouwen houden in de jonge spelers die daar telkens weer door lijken te breken.

Geplaatst

Lekker hoor! Ik ben nu ook bezig met AZ, zit in het 2e seizoen. Wat een schat aan talent loopt daar rond (Mexx Meerdink, Myron van Brederode, Mees Bakker) en ga zo maar door. Ik blijf je zeker volgen.

Geplaatst

Mijn 1e save FM20 heb ik met AZ beleefd. Werkelijk een enorme berg talent om ver mee te komen. Je hebt eigenlijk geen enkele aankoop nodig om kampioen te worden. Zeker Goudmijn en die jonge links/rechtsbuiten zou ik vanaf het begin mee laten doen. Dat worden echt klasbakken voor de europese top. (naast Boadu, Wijndal en Stengs natuurlijk)

Ik ga je zeker volgen!

Geplaatst

Zo'n oefenperiode zorgt er natuurlijk voor dat je met een meer dan prima gevoel het seizoen kan beginnen. Haugesund zou op basis hiervan geen enkel probleem mogen vormen in de Europese duels.