Spring naar bijdragen

Faces van regens niet meer zichtbaar na installeren DF11 Facepack

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Na het downloaden en installeren van het DF11 facepack kom ik er nu achter dat de faces van regens niet meer zichtbaar zijn. Regens hebben nu een lege foto. Dit is nadelig want op deze manier kan ik bestaande spelers niet meer onderscheiden van regens, en dit vind ik toch wel fijn. Ik zit inmiddels in 2022 en nu beginnen ze echt door elkaar te lopen. Heb ik iets fout gedaan bij het installeren van het facepack? Ik herinner mij namelijk van FM19 dat ik de regens gewoon kon blijven zien met hun gegenereerde gezichten na het installeren van een facepack.

Ik gebruik ook de DF11 base skin voor FM20. Aangezien de interface van FM19 en FM20 verschillen, zou daar een probleem kunnen zitten?

Geplaatst

Wat bedoel je met een lege foto? Maak anders een screentje ?

Heb je al in je instellingen gekeken? Hier staat iets van gegenereerde spelers weergeven die je aan en uit kan vinken.

Geplaatst
9 uur geleden zei Copywriter:

Wat bedoel je met een lege foto?

Wat denk je zelf?

Afbeeldingsresultaat voor football manager no faces

Zoiets natuurlijk, enkel een silhouet.

Zou in ieder geval cache ff verwijderen en als dat niet helpt FM ff opnieuw installeren. 

Je gebruikt een skin voor FM20 lees ik, maar welke versie speel je? Maak uit je verhaal op dat dit FM19 zou kunnen zijn (?) Kun je niet ff de standaard skin herladen en kijken of het dan wel werkt? 

@Kerekes

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
12 uur geleden zei Sophomore:

Wat denk je zelf?

Ik vroeg dit om te kijken of er geen foto weergegeven werd of iets anders,  wanneer het id in de xml file staat (DF 11 heeft voor aanvullingen in de database ook DF 11 faces gemaakt ) dan zie je geen lege foto maar iets anders.