Jump to content
Rossi

[FM19] Ruleteros - Everton de Viña del Mar

Recommended Posts

Je hebt een drukke transferperiode achter de rug, maar een enorm goede selectie opgebouwd daarmee. De middenmoot is wellicht haalbaar. De Copa lijkt mij vooral een heerlijk toetje voor het seizoen. Lukt het je om door die voorrondes te komen, dan betekent dit financieel mogelijk ook wel iets.

Aruba.png.f208f2a2ee8b105bdf3a6c1a8df07779.png

Zoals bekend was ik ingegaan op een aanbieding van Aruba. Aruba is sinds 1988 lid van de wereldvoetbalbond en valt onder de CONCACAF. Wij nemen dus ook deel aan de CONCACAF kwalificatie voor het WK en spelen ook wedstrijden in de NA Nations League. Deze periode staan echter alleen oefenduels op het programma. Bij mijn aanstellen bevond Aruba zich op de 185e plek op de wereldanglijst.

We hebben vooral veel spelers die in Nederland bij de amateurs spelen of uit de Arubaanse nationale divisie. Onze bekendste spelers zijn Breinburg (De Graafschap) en Danso (oa. ex-Emmen en ex-Utrecht). Ik heb geprobeerd om Joshua John, de gebroeders Timber en Warmerdam proberen over te halen, helaas nog zonder succes.

Het eerste duel onder mijn leiding was de vriendschappelijk wedstrijd in eigen huis tegen de Britse Maagdeneilanden. Zij stonden nog wat plekken lager dan wij en we wisten de wedstrijd gemakkelijk te winnen. Door doelpunten van Breinburg, Van der Wijne en twee van Clarissa werd het 4-0. Een paar dagen later kregen we Anguilla op bezoek, Anguilla stond nog lager op de ranglijst dan de Britse Maagdeneilanden en dat werd snel duidelijk. Simpel wonnen wij met 6-0 door twee goals van Van der Wijne en twee van Barradas waarna Danso en Clarissa de twee andere goals scoorden. We bleven op de 185e plaats.

cbeba8b90d726e78702f2a4a13ca4399.png

De volgende interland periode speelden we weer alleen oefenduels. Ondanks dat het een oefenduel was, zagen we het duel met Bermuda als onze eerst test. Bermuda bevindt zich ruim twintig plaatsen hoger op de ranglijst. We konden goed mee komen en kwamen door Barradas op 1-0. Een paar minuten later stond de 2-0 eindstand al op het bord door een goal van Danso. We sloten dit kalenderjaar af met een oefenwedstrijd tegen de Amerikaanse Maagdeneilanden. Door goals van Danso (2x), Clarissa en Baten wonnen we met 4-0. We sluiten het kalenderjaar af op de 184e plaats op de wereldranglijst.

1222241afc94ec1ed72dc07b233afb1d.png

De volgende update zal het eerste half jaar van 2023 bevatten. In die periode zullen we wederom vier oefenduels spelen. Dan staan achtereenvolgens Amerikaans-Samoa, Guyana, St. Lucia en Dominica op het programma.

@Marius @delichris @StanleyW @Titan @Isco22 @ElMarcos @komodo25

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat we een leuk seizoen tegemoet kunnen gaan op het hoogste niveau. Ben druk bezig om jeugdspelers te zoeken zodat zij in juni kunnen aansluiten.

Met Aruba hebben we leuke wedstrijden gespeeld met een vrij matige selectie. Er zitten was leuke regens bij die spelen bij oa NAC, GAE en Helmond. Hopelijk kunnen zij zich ontwikkelen tot spelers van Eredivisieniveau, dan kunnen wij misschien wat stappen maken. In 2023 staan ook alleen maar vriendschappelijke interlands op het programma. Ik ben benieuwd wanneer de officiële duels gaan beginnen.

@ElPrincipito @Glenn08 @Fantasy @Krabby @TheRedOne @John Terry @Jotew @FlyD @Vlonkie @spaansetukker @Vis @DGremlin @Mordurette

Aardig gestart bij Aruba. Benieuwd of de bekendere namen later alsnog willen spelen voor aruba 

Vier mooie overwinningen gepakt en hopelijk krijg je snel de wat bekendere en ervaren jongens in je selectie.

Keurige start: de doelmond van die eilanden is in ieder geval niet meer zo maagdelijk!

Alvast een reeks eerste goede resultaten neergezet maar het is wachten op de "echte" testen natuurlijk.

Een mooie start met Aruba, zonder tegengoals en vier overwinningen!