Jump to content
chrisje1993

Weerwolven van Wakkerdam #111: Will the wolves attack again?

Recommended Posts

Zojuist zei Fabian.:

@chrisje1993 in voorgaande edities werd soms bij dit soort acties de deadline uitgesteld om iedereen de gelegenheid te geven deze informatie te lezen en te verwerken. Zie je daar voor deze actie misschien noodzaak toe?

Deadline word hiervoor NIET verschoven.

Eerst het nieuws over de Burgemeesterstemming. Jullie hebben besloten dat FMNOOB jullie burgemeester is.

De stemmen zijn weer geteld geworden. De inwoners besluiten uiteindelijk om Rossi weg te sturen. Hiermee hebben ze eindelijk een keer beet. De Weerwolf in Kwajongenskleren is hierdoor niet meer erbij.

De wolven hebben ook weer iemand "proberen" te pakken. Helaas lukte het ze niet om FMNOOB te pakken.

Stemming:

2. Komodo25

4. Michael16

7. Geppiej

8. FMNOOB

9. Fabian.

12. Chimpa

13. Bolderbast

DEADLINE: Zondag 5-April 11:00 Uur

Dat de wolven FMNOOB wouden pakken bevestigd dat hij save is. Hij claimde Fabian ook veilig dus die lijkt nu ook veilig. Zijn nog altijd opties die dit kunnen tegenspreken maar die je eerder bij spellen verwacht met stuk meer deelnemers. Met Rossi eindelijk een wolf te pakken. Dat Geppiej van Fabian naar Rossi switchte doet mij geloven dat Geppiej ook aan de goede kant staat. Bij Bolderbast heb ik nog mijn twijfels. Hebben we dus Chimpa, Bolderbast en Michael. Waarbij de laatste wel een goede rol heeft geclaimd 

Edited by komodo25

15 uur geleden zei komodo25:

Chimpa, Bolderbast en Michael

Dit rijtje kan ik mij in vinden, exclusief mijzelf uiteraard (dit kan ik bewijzen mocht de nood aan de man komen). Blijven Bolderbast en Michael over.

Michael heeft vaagjes een rol geclaimd, maar eentje die hij niet direct kan bewijzen. Dit kan dus prima een bluf zijn. Van Bolderbast is, voor zover ik weet, vrij weinig bekend. Switcht nog naar Rossi, maar het resultaat stond eigenlijk al vast en was ook pas vlak voor de deadline. Het bewijst mij niks i.i.g.. 

Oftewel, voor mij is het redelijk 50/50 (al neig ik gevoelsmatig iets meer naar Michael). Ik wacht dus ook nog met stemmen omdat ik benieuwd ben naar jullie inzichten. 

We hebben in principe tot morgenochtend natuurlijk. Ik sluit me aan bij Komodo, Chimpa zegt nog iets te kunnen bewijzen en Michael claimt een andere rol, al is dat natuurlijk niet hard te maken. Voor nu, Bolderbast had gisteren de kans te switchen en liet dat na.

Stemming:

2. Komodo25

4. Michael16

7. Geppiej

8. FMNOOB

9. Fabian.

12. Chimpa

13. Bolderbast |

Laten we vooropstellen dat de winst van gisteravond is dat we eindelijk een wolf te pakken hebben. En van daaruit kunnen we verder kijken naar het stemgedrag. 

Het feit dat Bolderbast pas switcht naar Rossi als het kalf al zo goed als verdronken is, doet bij mij de wenkbrauwen fronsen. Lijkt me reden genoeg om hem eens onder druk te zetten. 

Stemming:

2. Komodo25

4. Michael16

7. Geppiej

8. FMNOOB

9. Fabian.

12. Chimpa

13. Bolderbast ||

De vorige ronde eindelijk een wolf te pakken en dat men achter mij aan probeerde te gaan zegt al genoeg. Ik ga mee met de heren boven mijn post.

Stemming:

2. Komodo25

4. Michael16

7. Geppiej

8. FMNOOB

9. Fabian.

12. Chimpa

13. Bolderbast |||

Stemming:

2. Komodo25

4. Michael16

7. Geppiej

8. FMNOOB

9. Fabian. |

12. Chimpa

13. Bolderbast |||

Veruit het meest verdacht en ik mag hem uberhaupt niet, bah.

Stemming:

2. Komodo25

4. Michael16

7. Geppiej

8. FMNOOB

9. Fabian. |

12. Chimpa

13. Bolderbast ||||

Lijkt me duidelijk dat Fabian wel goed is na de vorige ronde. Bolderbast verdedigt zichzelf niet eens dus dat moet haast wel nummer 2 zijn:mrgy:

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...