Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
jenskee

Problemen met de editor

Question

Ik wil graag enkele spelers zelf creëren en toevoegen aan een club via de editor.

Echter als ik op FM de database wil laden om te starten, krijg ik volgende melding bij de databank met het driehoekje voor: "de databank moet eerst getest worden in de editor vooraleer het in de game kan gebruikt worden'. Echter heb ik deze competitie veelvuldig getest in de editor, zelfs tot het jaar 2034.

Iemand die weet wat ik fout doe of wat ik anders moet doen?

FM.PNG.7b81cccdeabd73fea8b90074d50a70d9.PNG

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Ik gok dat je competitie testen is de linkerbalk gebruikt heb. Je moet bovenin bij regelement de regels testen optie hebben om de database te kunnen gebruiken.

• 0

Je moet je nieuwe club toevoegen aan een bestaande league en daar dan wel een team uithalen.

Dus even heel simpel: Jouw team wil je toevoegen aan niveau 7, dan moet je uit niveau 7 een team eruit halen en daar dan ook de divisie op none zetten.

afbeelding.thumb.png.9a4a3480888aff337d8bdf7dd03282fe.png

• 0
46 minuten geleden zei Satyr:

Je moet je nieuwe club toevoegen aan een bestaande league en daar dan wel een team uithalen.

Dus even heel simpel: Jouw team wil je toevoegen aan niveau 7, dan moet je uit niveau 7 een team eruit halen en daar dan ook de divisie op none zetten.

afbeelding.thumb.png.9a4a3480888aff337d8bdf7dd03282fe.png

Bedankt voor je antwoord.

Maar in mijn voorbeeld wil ik eigenlijk spelers toevoegen aan een reeds bestaande club.

Dus heel veel wijzigingen heb ik niet aangebracht, enkel de spelers aangemaakt en een contract gegeven bij die club en daarna de competitie getest. Maar ik doe blijkbaar niet voldoende.

• 0
20 uur geleden zei Jeroen.:

Ik gok dat je competitie testen is de linkerbalk gebruikt heb. Je moet bovenin bij regelement de regels testen optie hebben om de database te kunnen gebruiken.

Dat was inderdaad het probleem. Thanks!!