Jump to content

[Sign-Up] Your own team

Recommended Posts

• Replies 573
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is alweer tijd voor de vijfde speelronde. Zoals gewend beginnen we met de spelers die deze wedstrijden moesten missen door blessures.            

Met alle selectie compleet is het tijd om ook daadwerkelijk te gaan beginnen. Iedere ploeg is klaar voor de start van de competitie en heeft van de organisatie een transferbudget van 30 miljoen euro o

En daarmee is de tijd aangekomen om de eerste kampioen van Your Own Team te gaan kronen. In de finale van de play-offs vinden we het gehele seizoen al bovenin verkerende Honolulu FC en het na een inzi

Gepost (edited)

hEPXVSU.png

Tijd om door te gaan naar de vijftiende ronde en ondanks dat het bij sommige clubs wat warmer begint te worden onder de voeten van de manager is er deze ronde geen ontslag te melden. Of dit zo blijft is nog even afwachten en hoort u ongetwijfeld later.

Spoiler

OXMkxBd.png

sjB7WPQ.png

4SE92ue.png

Spoiler

0OfCxjK.png

NR5pVNd.png

wGByvmm.png

Spoiler

H55GMcc.png

B6xtu8P.png

GFsfI3f.png

Spoiler

DZskxX9.png

TRJCDZA.png

nbDYSpL.png

Spoiler

tdn1Crd.png

7Om5tgQ.png

wB1ftCu.png

Spoiler

yyZRfO0.png

hlN5QxK.png

f59tlFt.png

Spoiler

sWq8P5y.png

d1bSPJj.png

gIs3Uwz.png

Spoiler

2eeSV96.png

VZJeXEV.png

cqXn9T9.png

@chrisje1993 @michael16 @Jeroen. @spaansetukker @Fantasy @Copywriter @QuaLyon @T10 @Tim' @Rossi @komodo25 @FlyD @jenskee @RubenS2

Edited by Jeroen.

Hele belangrijke zege, lekker! 

Klopt de stand wel? Want volgens de vormgrafiek heb ik het laatste duel verloren :classic_ninja: En na 15 duels stond ik ook al op 19 punten (doelsaldo -3), dus dan zou ik nu 2-0 verloren moeten hebben :D Staat toch echt een 0-2 winst hehe @Jeroen.

Edited by Fantasy

Een punt gepakt tegen de nummer drie, maar de kloof met de top zes bedraagt nu al vier punten. Dit gaat de verkeerde kant uit.

Edit: valt me nu pas op dat wat @Fantasy zegt klopt: de stand is nog van de vorige speeldag.

Edited by RubenS2
17 minuten geleden zei RubenS2:

Een punt gepakt tegen de nummer drie, maar de kloof met de top zes bedraagt nu al vier punten. Dit gaat de verkeerde kant uit.

Edit: valt me nu pas op dat wat @Fantasy zegt klopt: de stand is nog van de vorige speeldag.

Maar mijn doelsaldo is nog eens met -2 slechter geworden ook ;c Dus of de stand klopt niet, of de uitslag van de wedstrijd tegen Edelmen klopt niet :D 

Die stand klopt gewoon hoor en de uitslagen niet. Prima 2-0 overwinning gezien de stand, dus die tellen we! Zo niet, dan ga ik een boze brief schrijven naar de UEFA.

hEPXVSU.png

Blijkbaar even niet goed opgelet en per abuis bij de vorige update speelronde 16 met de blessures, schorsingen en stand van speelronde 15 geplaatst. Daarom bij deze gelijk ook speelronde 16 en de post van speelronde 15 is aangepast met de daadwerkelijke uitslagen.

Spoiler

uoN3oYl.png

wgXorV1.png

vlcHpi3.png

Spoiler

OkLfKWI.png

EhZUppg.png

o3Pja84.png

Spoiler

kFpBBxH.png

aKIEFeJ.png

zcaCn61.png

Spoiler

G1ahTVj.png

1kbly8Z.png

omkjBcL.png

Spoiler

NZkX3fM.png

NBYKkTe.png

cdaTW9H.png

Spoiler

jvewb45.png

thDrDrP.png

O6yjYH6.png

Spoiler

S3lU6t5.png

euchE07.png

9BBYWRn.png

Spoiler

zsaRtr7.png

NMszhcD.png

pFM8QCs.png

@chrisje1993 @michael16 @Jeroen. @spaansetukker @Fantasy @Copywriter @QuaLyon @T10 @Tim' @Rossi @komodo25 @FlyD @jenskee @RubenS2

Zojuist zei Fantasy:

Kijk, dat lijkt er meer op :D Wat een spanning tussen plek vijf en elf zeg, ongekend!

Sowieso achter de top 4 een gat van zes punten en daarna tot 14 zit maar zes punten. Kan werkelijk nog alle kanten op zowel bovenin als onderin.

hEPXVSU.png

We zijn inmiddels alweer toe aan de zeventiende speelronde en de grote vraag is dan ook wie zich aan zullen gaan sluiten bij de top en wie er zich op mogen gaan maken op een vroege keuze in de draft.

Spoiler

c8sxYmM.png

jxTNKLL.png

j2PCzzw.png

Spoiler

ukZEDJ0.png

jRV6xN3.png

pHGKgbU.png

Spoiler

5bi1DKj.png

QGrjbX1.png

NKFWCP1.png

Spoiler

f3WF83V.png

JF7boLe.png

ThoLKvm.png

Spoiler

paMehoB.png

3GkPDd6.png

1xuVcJe.png

Spoiler

Yb8ruQn.png

B9pxQYD.png

IC1WLu4.png

Spoiler

5GsGkDD.png

LT2iWnB.png

xyzWnss.png

Spoiler

s4LFnfR.png

Ank2Vsq.png

AZpYfcn.png