Geplaatst 8 februari 20205 jr. is deze laptop goed genoeg om vlekkeloos Football Manager 2020 te draaien? https://www.wehkamp.nl/lenovo-15-6-inch-full-hd-gaming-laptop-l340-15irh-16297937/?CC=C26&SC=6F4&KAC=F5C
Geplaatst 8 februari 20205 jr. Oplossing @Hendrikus Jahoor zover ik kan zien gaat FM hier makkelijk op draaien, maar ik zou persoonlijk geen Lenovo kopen. Ik heb net een Asus gekocht voor 600 euro. Je kan voor dat geld van die Lenovo een betere Acer/Asus/Hp kopen.
Geplaatst 8 februari 20205 jr. 16 minuten geleden zei Hendrikus: is deze laptop goed genoeg om vlekkeloos Football Manager 2020 te draaien? https://www.wehkamp.nl/lenovo-15-6-inch-full-hd-gaming-laptop-l340-15irh-16297937/?CC=C26&SC=6F4&KAC=F5C Ligt eraan wat je met vlekkeloos bedoelt en je wilt bereiken. Prima als je wat competities in wilt laden en leuk casual wil FM'en. Wil je een enorme database inladen met 400 competities zal het wat meer moeite hebben.
Geplaatst 8 februari 20205 jr. Auteur 11 minuten geleden zei delichris: @Hendrikus Jahoor zover ik kan zien gaat FM hier makkelijk op draaien, maar ik zou persoonlijk geen Lenovo kopen. Ik heb net een Asus gekocht voor 600 euro. Je kan voor dat geld van die Lenovo een betere Acer/Asus/Hp kopen. Helaas al besteld. Maar het is puur voor FM, maar ik hoef mij dus geen zorgen te maken. Volgende keer eerst vragen, dan bestellen. Hartstikke bedankt! Ik kom binnenkort met een mooie novelle/story.
Geplaatst 8 februari 20205 jr. 25 minuten geleden zei Hendrikus: Helaas al besteld. Maar het is puur voor FM, maar ik hoef mij dus geen zorgen te maken. Volgende keer eerst vragen, dan bestellen. Hartstikke bedankt! Ik kom binnenkort met een mooie novelle/story. Als je bijvoorbeeld 5 competities laad kan hij het makkelijk hebben. Wat is de processorsnelheid die miste ik.
Geplaatst 8 februari 20205 jr. Auteur Met een Intel Core i5-processor van de 9e generatie biedt de IdeaPad L340 Gaming alles wat je nodig hebt om iedereen achter je te laten en te slim af te zijn. Dit staat er, kan je daar iets uit opmaken ?
Geplaatst 9 februari 20205 jr. 15 uur geleden zei Hendrikus: Met een Intel Core i5-processor van de 9e generatie biedt de IdeaPad L340 Gaming alles wat je nodig hebt om iedereen achter je te laten en te slim af te zijn. Dit staat er, kan je daar iets uit opmaken ? Ik heb ook een icore 5 en het spel draait gewoon goed bij mij. Ik heb ongeveer 6 a 7 competities ingesteld.
Geplaatst 9 februari 20205 jr. Auteur Helemaal top. Morgen ook FM binnen, dus voor het eerst in lange tijd een lekkere maandag. Dan nog een vraag van een leek, zou ik ook de zwaardere spellen kunnen draaien op deze laptop? Natuurlijk niet op high, Maar zonder haperingen. FIFA? GTA?
Geplaatst 10 februari 20205 jr. Op 9-2-2020 om 17:37 zei Hendrikus: Helemaal top. Morgen ook FM binnen, dus voor het eerst in lange tijd een lekkere maandag. Dan nog een vraag van een leek, zou ik ook de zwaardere spellen kunnen draaien op deze laptop? Natuurlijk niet op high, Maar zonder haperingen. FIFA? GTA? Dat zou ik echt niet weten.