Geplaatst 26 januari 20205 jr. Alpha Tauri Vlissingen Naar dat ik het Red Bull Scenario had gespeeld kwam ik met het idee om een team te creëren die naar het kleding merk van Red Bull vernoemd is. Voor de F1 volgers onder ons is het wel bekent dat het 2e team van Red Bull nu Toro Rosso vanaf seizoen 2020 veranderd naar de naam Alpha Tauri. De club kleuren zijn afgeleid van de onderstaande foto. Alpha Tauri speelt zijn wedstrijden komend seizoen in de Keuken Kampioen Divisie in plaats van Jong FC Utrecht. Je begint zonder spelers dus die zal je nog moeten aantrekken. Daar is een transferbudget van 7.5 miljoen voor gereserveerd. Ook is er een salaris budget van 7.5 miljoen voor gereserveerd. Het zijn best grote budgetten maar je moet er alles van doen, ook de jeugd heeft nog geen enkele speler. In het eerste seizoen speel je de thuis wedstrijden in het Mariflex stadion in Roosendaal. In dit stadion is er ruimte voor 4995 toeschouwers. Er wordt 350k huur betaald aan RBC Roosendaal. Vanaf seizoen 2020 – 2021 gaat de club naar het nieuwe hypermoderne Alpha Dome. De capaciteit van dit hypermoderne stadion is 17000 toeschouwers. Er wordt gespeeld op echt gras met veldverwarming en het is overdekt met een schuifdak. De jeugd speelt hun wedstrijden al wel in Vlissingen. De Alpha Tauri Academy heeft ruimte voor 3000 toeschouwers. Ben jij de manager die de Red Bull filosofie naar Vlissingen kan brengen? >>>DOWNLOAD<<< Je kan alle mappen in de zip kopiëren naar C:\Users\Jouw gebruiker\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2020. Hebben jullie tips of aanvullingen laat het weten in dit topic. 26 september 20204 jr. bewerkt door Danny88
Geplaatst 26 maart 20205 jr. Aangezien er ook een topic over het Red Bull scenario in dit forum staat, laat ik deze voor nu ook hier staan.
Geplaatst 26 maart 20205 jr. 1 minuut geleden zei MisterX: @PJHoutman Er is maar één club in Vlissingen, en dat is GPC.