Jump to content
Nummerke10

[IDS] [FM20] The First Invincibles

Recommended Posts

Heel erg sterk in zo'n drukke periode. De ganse top vier blijft wel erg aan mekaar gewaagd, al heeft United natuurlijk wel een klein voordeel. Zij lijken ook uitermate sterk met erg weinig puntenverlies.

Theoretisch op slechts vier verliespunten van United, een razend knappe prestatie in zo'n enorm drukke maand. Hopelijk wordt de tijdige afwezigheid van Haaland goed opgevangen. 

Dat is een nadeel als een WK zo in de winter wordt gespeeld. Je pakt wel de punten en door in de FA Cup is ook fijn.

346041999_PNEbanner.png.7bfd1d09347dea570d3106359cdd9f4f.png

1856114560_CL4.png.63300f63ec183dd7b2a8a028c16dad59.png

Persconferentie met Managers United

Hebben jullie vragen over tactieken, transferbeleid of bepaalde updates die jullie graag willen zien? Stel je vraag hieronder!

Als er genoeg animo voor is lijkt het me wel een leuke insteek voor een update en dan weet ik ook welke dingen jullie interessant vinden om te volgen.

@True_Legend  @Titan @Marius @spaansetukker  @RubenS2  @Chimpa  @delichris   @Jespresso   @Mordurette  @neva @delichris @Niejo101 @komodo25 @Fantasy

Heerlijk hoe je Monaco uitschakeld, maar om nu City te krijgen is minder hoor.

Heb je nog spelers op het oog? Komen er nog eens gearriveerde spelers?

Monaco even belachelijk gemaakt zeg! City in de volgende ronde wordt inderdaad een ander paar mouwen. 

Wat is tegenwoordig de tactiek van Preston?

Wat is je fijnste herrinnering tot nu toe?

Waar zie je Preston (graag) staan binnen vijf jaar?

Monaco vernederd . Zeker gezien hun uitgave patroon . City is wel een zware kluif 

358338241_PNEbanner.png.76cb251d1177e2f8a4b916f47bfa3ca7.png

1166014308_PNE232.png.b5f6d125ba87260adbacac87a28839f1.png

*Cuisance kwam in de winterstop van ons eerste seizoen in de Premier League over van Bayern.
(ik ben momenteel op vakantie en had wat plaatjes opgeslagen zodat ik toch updates kan plaatsen, kan dit foutje dus niet fixen) 

Persconferentie met Managers United

Hebben jullie vragen over tactieken, transferbeleid of bepaalde updates die jullie graag willen zien? Stel je vraag hieronder!

Als er genoeg animo voor is lijkt het me wel een leuke insteek voor een update en dan weet ik ook welke dingen jullie interessant vinden om te volgen.

@True_Legend  @Titan  @RubenS2  @Chimpa  @delichris   @Jespresso   @Mordurette  @neva @Niejo101 @komodo25 @Fantasy

@delichris @spaansetukker @Marius bedankt voor jullie vragen! Ik kom hier nog op terug!

Mooi om de belangrijkste namen langer aan de club te verbinden. Zo ben je nog een tijdje van hun kunstjes verzekerd, of vang je er op een bepaald moment in ieder geval een mooi bedrag voor.

Als je bekijkt welke namen jij allemaal hebt rondlopen ... Jawadde ! Dan zijn je resultaten ergens wel logisch 

Goed nieuws om te verlengen met de toppers. 

Ligt de focus op halen van talenten of gearriveerde spelers in de toekomst 

Heerlijk dat je talenten langer blijven. Ik had al twee vragen ingediend bij de vorige update.

Even een hele kleine pas op de plaats moeten maken, maar er is nog niets aan de hand in de strijd om de tweede plek. Het kampioenschap lijkt bijna beslist te zijn, al weet je in Engeland maar nooit met zulke sterke teams in de achtervolging. Succes in de halve finale van de FA Cup!