Jump to content
Nummerke10

[IDS] [FM20] The First Invincibles & De Gouden Generatie

Recommended Posts

Preston North end 1.png

Mijn eerste novelle in misschien wel 10 jaar, toen ik nog op een heel ander FM-forum actief was. Heb je tips of vragen, laat het me weten!

Edited by Nummerke10

Hele mooie introductie! Behalve een prachtige naam heb ik niet erg veel met Preston North End, maar dit verhaal wekt in ieder geval heel wat sympathie op. Succes alvast!

Erg mooie clubkeuze en motivatie! Het Engelse voetbal kent veel roemruchte clubs, waar Preston er zeker eentje van is. Veel succes!

Heb vroeger nog vaak met Preston gespeeld, erg leuke club vind ik persoonlijk. Ik ben benieuwd hoe je het er gaat vanaf brengen. Grafisch ook erg mooi gepresenteerd!

Preston North end 2.png

@Marius Hoop dat ik de sympathie vast kan houden. Ik kende het team eigenlijk niet totdat ik zag dat ze de eerste kampioen ooit waren.

@RubenS2 Bedankt! Ik ben nog steeds niet heel handig met posts maken hier maar dat wordt vanzelf beter lijkt me haha.

@Vlonkie @Titan @delichris @Mordurette

Edited by Nummerke10
Tags volgers

Mooi dat je de randvoorwaarden eerst even aanpakt. Je mag me bij elke mention een update geven graag :) 

De basis vormt natuurlijk het fundament, dus goed dat je dit meteen even aanpakt. Het transferbudget is niet héél groot, maar als je het slim aanpakt zal je de kern wel op gepaste wijze kunnen versterken.

PS: tip > bij elke update die je plaatst kan je best iedereen mentionnen die gereageerd heeft. Zo kunnen de volgers zeker geen update missen.

Zo te zien een goede staf neergezet en je hebt een mooi transferbudget waar je best goede spelers voor kan halen.

Toffe clubkeuze en ook leuk begin van je novelle. Vier miljoen zou je ook nog wel wat interessants mee kunnen doen eventueel.

Dat is geen gek bedrag, al is de waarde van geld in het Engelse voetbal relatief. Goed om te zien dat je vanuit de basis aan de slag gaat bij de club. 

Een goede staf is heel belangrijk, de kleine verschillen worden op details beslist en dat is bijvoorbeeld je staf. Een bedrag van 4 miljoen is in Engeland niet veel, maar wellicht kan je met wat creativiteit een paar leuke spelers halen.

1979551745_PrestonNorthend3.png.41988a9fcdae89d0817929b26f443720.png

@spaansetukker Toen ik erachter kwam dat de eigenaar miljardair was vond ik 4 miljoen wel heel weinig maar er is inderdaad wel wat mogelijk.

@Marius Bedankt voor de tip. De selectie kent geen echt heel zwakke punten in het begin dus dat scheelt wel.

@Titan Het verschil in prijs tussen Engelse spelers en niet-Engelsen is echt gigantisch inderdaad dus ik moet creatief zijn.

@RubenS2 @delichris @Niejo101 @Chimpa @Mordurette

Mooi plan dat je de kans geeft om iets op te bouwen en door te groeien. Focus op Engelse spelers is mooi, maar waarschijnlijk ook de moeilijkste uitdaging.

726534385_PNEbanner.png.0000e606c211a93e6b4837beb57051d0.png89256812_Transfersstory.png.942d74f1bb3d59fb52c87e0ce6812c53.png

Overzicht transfers:

Spoiler

Transfers in witte kader waren al gedaan voordat ik er was.

Transfers.png.492417974ee4b014096551c750f9a6a7.png

Even wat tempo erachter voordat ik dadelijk hopeloos voorloop :classic_biggrin:

@Marius om eerlijk te zijn huur ik nu wat Engelsen voor de doelstelling maar kwaliteit staat voorop. De prijzen die voor Engelse spelers worden gevraagd zijn waanzinnig. Buitenkansjes ga ik zeker voor maar het moet geen obsessie worden. Spelers onder 22 halen is meer mijn ding.

@delichris Hoop zelf alles wat sneller te bewerkstelligen maar ben er al achter dat het gemiddelde niveau in de Championship vrij hoog ligt.

@spaansetukker @Marius @Titan @RubenS2 @delichris @Niejo101 @Chimpa @Mordurette

Paar namen die een belletje doen rinkelen in ieder geval. Dat je Nugent meteen verhuurd gezien zijn leeftijd is op zich ook niet vreemd. Hopelijk recupereer je zo wat salaris.

Een paar namen zijn  me zeker niet onbekend en daar kan ik van zeggen : schitterende transfers voor Preston ! Ben benieuwd welke namen je het veld gaat opsturen en hoe de resultaten er gaan uitzien 

Nugent lijkt me een prima back-up, helaas wel een flink salaris. De huurlingen zijn stuk voor stuk aanwinsten dit seizoen.