Jump to content
Lazy

[FM20] FIFA Ranking Challenge

Recommended Posts

Deze namen zeggen natuurlijk helemaal niets ... maar dat is net de charme van deze challenge natuurlijk! Succes zou ik zeggen. De druk valt behoorlijk mee in ieder geval. En mocht het tegen vallen zit je al gauw in een volgend seizoen voor een nieuwe poging met slechts 10 competitiewedstrijden (zonder play-offs) ...

Wat een klus hoor . Benieuwd of de media gelijk krijgen . Zag Reunion idd er tussen staan en na laatst dat stuk over die beker stunt te hebben gelezen zou dat wel gaaf zijn om te kunnen evenaren 

Haha, hoe meer ik lees, hoe interessanter deze uitdaging klinkt. En je leert op deze manier natuurlijk ook 3602902091091 competitieregels kennen. Ik kan er overigens één regel naast zitten ;-)

Dus na 12 wedstrijden kun je al andere oorden op gaan zoeken? Dan gaat het inderdaad rap ;)

2-NL_cphg7p.png

@Mordurette @Titan @ELHenry @Marius @komodo25 @Makalakalane @marcelkeuh @delichris @TheRedOne @Minuy600 @Copywriter @Niejo101 @RubenS2

Copywriter - Door alle landen wel in te laden maar dan op 'View Only' zetten. Dan wordt de informatie wel verwerkt, maar zit je niet met ellenlange laadtijden. Ik zet 1 competitie per keer op playable. Als ik dan een nieuwe divisie wil hebben, dan voeg ik die gewoon toe en zet ik degene waar ik zit uit.

Niejo101 - Ja dat is het mooie aan deze challenge. Je komt soms landen tegen die maar 5 duels per seizoen spelen :P

Een nationale ploeg die bestaat uit clubloze spelers ... Niet verwonderlijk dat ze laatste staan op de FIFA ranglijst :) In ieder geval slim bedacht om hen te contracteren! De voorbereiding ziet er prima uit. Hopelijk een voorbode voor het komende seizoen.

Keurig haha. Met het gehele nationale team zo ongeveer in de selectie zie ik je snel weer vertrekken uit Kiribati na het behalen van het kampioenschap. Succes!

Die Moses Freddy zou het goed kunnen doen in de Premier League!

Nee, alle gekheid achterwege: ik geef het je te doen met zulke spelers! 

Met het 'nationale elftal' de competitie spelen! Voor veel managers een droom om elf internationals uit hetzelfde land op te kunnen stellen, hehe.

Negentien op dertig is inderdaad niet echt een hoge score, maar dat maakt natuurlijk niet uit als je daarmee gewoon op de eerste plaats eindigt. Hopelijk verlopen de play-offs voorspoedig.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...