Jump to content
delichris

[FM20] The Red Devils are back

Recommended Posts

Een fijne loting en een prima periode in de PL. Logisch dat je niet vol voor de League Cup bent gegaan; ik denk dat je hogere doelen hebt dit seizoen! Een aantal opvallende namen nog in de CL, zeg. Wolves, wie zou dat kunnen denken.

De zeperd tegen Chelsea was te verwachten want hier ligt de prioriteit niet. Verder uitstekende resultaten.

Maar proberen om die CL te winnen, dat levert mooie bonus voor je op. Gaat lekker op de schuiver tegen Chelsea na maar daar ligt de focus natuurlijk niet op.

5e3eb0f90469d-manchesterunitedfm20.png

Seizoen 2020 - 2021

De winter is binnen getreden. Nou ja winter? Ze noemen het zo, maar veel sneeuw heb ik niet gezien. Dat betekent weer een transferperiode. Ik heb besloten om maar één transfer te gaan doen en dat is een centrale verdediger halen. Ik heb besloten om een oud United speler terug gaan halen. Hij is tevens een academy speler en dat vindt ik zelf erg belangrijk. Degene die terug komt is Michael Keane. Geen familie van Roy Keane. Wel heb ik weer tijdelijk speler laten vertrekken op huurbasis. 

In de Premier League spelen wij tegen Fulham, West Ham, Brighton, Manchester City en Leicester. In de FA Cup treden wij aan tegen Crystal Palace.

Mijlpaal

5e42d44c1dfb1-mijlpaal100wedstrijden.png

Transfers uit

5e42d2ab2c8ef-transfersuit.png

Transfers in

5e42d45f202f6-transfersin.png

Spoiler

5e42d47910697-keane1.png

Manchester City - Manchester United Premier League

5e42d48d49aa3-cityunited.png

Januari

5e42d4a59c3b2-januari.png

Stand Premier League

5e42d4bd61471-standpl.png

Individuele prijzen

5e42d4d152e68-talentvandemaand.png

5e42d4e55c1d3-kopathropy.png

5e42d4f62d3c8-europesegoldenboy.png

Overzicht manager

5e42d5077ac20-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Die nederlaag had ik al aangekondigd min of meer. We moeten nu vol voor de titel gaan in Engeland. 

@Titan In de CL zitten inderdaad verrassende namen. We hebben hogere doelen dit seizoen.

@Mordurette Het is wel een dikke nederlaag, maar nu op naar betere prijzen. 

@RubenS2 De League Cup is voor ons niet belangrijk en daarom hecht ik er geen waarde aan.

@Nummerke10 Doelstelling is wel het winnen van de CL. Het gaat een hele kluif worden. Maar wel een mooie doelstelling voor ons.

@komodo25 Ik speelde met een aantal reserves. Het was verder een complete of day van ons.

@Niejo101 @mattihamstra @marcelkeuh 

@TheRedOne 

Prima speler maar waarom direct weer verhuurd ? Prestaties zijn erg sterk vreemd dat het bestuur zo anders denkt 

City lijkt nu helemaal afgehaakt te hebben. Mooi om een ex-speler terug te halen, al kwam hij niet voor niets. Maar een Engelsman kost sowieso de nodige centen natuurlijk.

Het lijkt uit te draaien op een tweestrijd met Liverpool... in de CL heb je het getroffen met de loting, succes tegen Kopenhagen!

1-1 op verplaatsing tegen City en dan zeurt het bestuur nog... Snap de onvrede over Woodward en consorten vanuit jouw perspectief. 

Seizoen 2020 - 2021

Deze update gaat een grote worden. Ik zet namelijk twee maanden in één update. Ik loop namelijk nu al zover voor. Ik zit namelijk in juni en anders loop ik straks erg achter. Dus de maanden februari en maart komen aan bod deze keer. In februari spelen wij tegen Bournemouth in de FA Cup 4e ronde replay. In de Premier League spelen wij tegen Everton en Norwich. In de Champions League spelen wij de eerste wedstrijd tegen Kopenhagen. 

En dan maart. Wij spelen in de de Premier League tegen Bournemouth en Wolves. En de return tegen Kopenhagen voor de Champions League. Ook krijgen wij een nieuwe lichting talenten. Er zitten wel wat spelers bij die instromen bij het jeugdteam.

Maand Februari

Kopenhagen - Manchester United Champions League

5e44245c96b1a-kopenhagenunited.png

Februari

5e442469e8a5e-februari.png

Stand Premier League

5e442484e6bb8-standpl.png

Loting FA Cup

5e4424bf0b41a-lotingfacup.png

Maand Maart

Nieuwe lichting talenten

5e4424ff2147b-talenten.png

Manchester United - Kopenhagen Champions League

5e4424e51a37a-unitedkopenhagen.png

Maart

5e44250f86c81-maart.png

Stand Premier League

5e44252ec416e-standpl.png

Loting FA Cup

5e44253c14b81-lotingfacup.png

Loting Champions League

5e44255fe6a60-lotingcl.png

Overzicht manager

5e44256fb674d-overzichtmanager.png

@Nummerke10 Dat het bestuur niet blij is komt vast door de derby. Iets anders kan ik me niet voorstellen.

@Mordurette Ik ben zeer blij met Keane en voor de ervaring die hij heeft.

@komodo25 Keane is niet verhuurd hoor. Hij speelt gewoon zijn wedstrijden. Het bestuur is raar.

@Marius City lijkt inderdaad afgehaakt te zijn. Keane is relatief goedkoop gehaald ten op zichte van een Maguire.

@marcelkeuh Ik heb nog niets te klagen op dit moment.

@mattihamstra Het lijkt een twee strijd tussen ons en die gasten uit Liverpool te gaan worden.

@Niejo101 Daar lijkt het wel op ja. Met Kopenhagen had ik een mooie loting getroffen.

@Titan Waar het bestuur last van heeft weet ik niet. Maar ik trek me er weinig van aan.

@RubenS2 @True_Legend 

@TheRedOne 

Niet al te veel overschot tegen Kopenhagen. Daar zullen de supporters ook wel meer van verwacht hebben. In de volgende ronde zal je sterker voor de dag moeten komen. In de PL kan het natuurlijk niet spannender.

Pittige lotingen in FA en CL, wel tegen teams die je vaak tegenkomt dus ook wel kan bestrijden. Verdediging is zeker op peil, basis voor goede resultaten natuurlijk.

Je houdt dit jaar opvallend vaak de nul. Een verandering in tactiek of gewoon een heel sterke defensie (en middenveld en aanval uiteraard)? Interessante lotingen in de bekertoernooien en de competitie blijft spannend.

City die het in de competitie laat liggen, maar in de Champions League wel hoge ogen probeert te gooien.

Verkeerd gelezen excuus . Twee prima maanden al was het mager tegen kobenhavn maar door is door . Pittige loting nu met de derby 

In februari waren de resultaten nog wat mager, maar dat heb je de maand erop ruimschoots goedgemaakt! En wat een toploting in de CL: tegen de grote rivaal!

Seizoen 2020 - 2021

Ook deze update zal twee maanden bevatten. Zo raak ik iets sneller weer bij. Deze keer dus de maanden april en mei. Veel mooie wedstrijden komen dus aan bod. In april gaan we ook een samenwerkingsverband aan met een Japanse club. Ik had veel wedstrijden uitgelicht, maar doordat ik nu twee maanden samenvoeg wordt het qua wedstrijden minder. In april spelen wij tegen Crystal Palace, Tottenham, Chelsea, Burnley en Sheffield United. In de Champions League spelen wij de dubbele Manchester City derby. En voor de FA Cup treden wij aan tegen Tottenham op Wembley.

In mei spelen wij tegen Huddersfield, Arsenal, Liverpool en Southampton voor de Premier League. En misschien een tweede wedstrijden halve finale Champions League. Als alles goed uitpakt kunnen wij in Liverpool tegen Liverpool kampioen worden.

Maand April

Samenwerkingsverband Suwon

5e4576a3cc65b-samenwerkingsverbandsuwon.

Manchester United - Manchester City Champions League

5e4576b5e7930-unitedcityCL1.png

Manchester City - Manchester United Champions League

5e4576c66cbec-cityunitedCL2.png

Loting halve finale Champions League

5e4576dda13a9-lotinghalvefinaleCL.png

Atletico Madrid - Manchester United Champions League

5e4576eb61f86-atleticounited.png

April

5e45770291986-april.png

Stand Premier League

5e45771568b2e-standpl.png

Affiche finale FA Cup

5e457727eee3b-lotingFACUPfinaleaffiche.p

Maand Mei

Manchester United - Atletico Madrid Champions League

5e457880cef2f-unitedatletico.png

Liverpool - Manchester United Premier League

5e4578a02f4b4-liverpoolunited.png

Southampton - Manchester United Premier League

5e4578b27475d-southamptonunitedkampioens

5e4578c4745e1-winst1.png

5e4578d34c4de-winst2.png

Mei

5e4578e0e5da0-mei.png

Stand Premier League

5e4578f841945-standpl.png

5e457906c09cf-doelstelling1.png

5e457913d5739-doelstelling2.png

Affiche Finale Champions League

5e457922452a8-clfinaleaffiche.png

Overzicht manager

5e457930927d9-overzichtmanager.png

@Marius Zelf had ik verwacht dat wij Kopenhagen helemaal kapot gingen spelen. Wel jammer dat het niet gelukt is, maar nu moeten wij vol aan de bak.

@Fantasy Het succes hebben wij zeker nodig.

@Nummerke10 We hebben ze geen geheimen. De verdediging is heel erg in orde op dit moment.

@Titan Ik heb aan de taktiek niets veranderd. Het staat als een huis op dit moment.

@Mordurette Het gaat een mooie strijd worden in Manchester.

@komodo25 Het kan gebeuren hoor. We hebben redelijk gepresteerd en nu City zien te pakken.

@Tim' We moeten vol aan de bak, maar we zijn in vorm dus ik heb veel vertrouwen.

@TheRedOne We hebben nu een sterke verdediging en daar ben ik zeer blij mee.

@Niejo101 @RubenS2 @marcelkeuh @True_Legend @mattihamstra 

Pff, wat een spanning weer in de Premier League maar het is je weer gelukt om de titel te pakken! Succes tegen Lyon in de CL finale, niet een tegenstander die je daar zou verwachten...