Jump to content
delichris

[FM20] The Red Devils are back

Recommended Posts

Balen dat je de titel aan City moest laten ondanks dat je eigenlijk meer wedstrijden gewonnen had. Zoiets zou niet op doelsaldo mogen beslist worden. Gelukkig met de FA Cup toch wat revanche kunnen nemen! En met je laptop ... dat is twee keer balen natuurlijk!

Een mooie revanche op City in de FA Cup! Daarmee laat je nog maar eens zien dat jij volgend seizoen de grootste uitdager voor de titel bent.

Wat een schitterende revanche! De titel ontlopen op doelsaldo, dus dan maar de Champions League pakken tegen de eeuwige rivaal... Heerlijk!

5e307a3297fa6-manchesterunitedfm20.png

Seizoen 2019-2020

De laatste finale van het ons seizoen staat op het programma. We spelen tegen Lazio Roma om de Europa League. Voor ons is het wel een hoofdprijs. Ik had niet verwacht dat wij tegen Lazio moesten gaan spelen. Ik had een Bayern of een andere sterke club verwacht.

Road to the final Manchester United

5e3837179fa71-roadtothefinalunited.png

Road to the final Lazio Roma

5e3837295d2f3-roadtothefinallazio.png

Opstellingen Manchester United - Lazio Roma

5e38378f4bd09-opstellingenunitedlazio.pn

Finale Europa League

5e3837bacb373-finale.png

5e3837d489bef-winst1.png

5e3837f4de460-winst2.png

5e383804a2944-winst3.png

Antwoorden op posts van users

@Mordurette Ik ben zeer blij met de FA Cup winst. Vooral omdat het een hele mooie beker is.

@marcelkeuh Ik ben zeer blij met het beleid wat ik voer. En ik bewijs dat je best wel met dit team kan spelen en vooral met eigen jeugd. En dit wil ik volgend seizoen verder uitbreiden.

@RubenS2 Het is een hele mooie prijs om te winnen.

@komodo25 Ik ben erg blij om City te verslaan en deze mooie prijs te gaan pakken.

@mattihamstra Het is een hele mooie prijs om te winnen en nu die EL nog pakken.

@Marius City verslaan in een finale is altijd lekker en vooral als het een mooie prijs is. Gelukkig is er een oplossing voor mijn nieuwe laptop. Die haal ik aankomend weekend op.

@Titan Ik verwacht City volgend seizoen ook weer. Ik denk dat het een tweestrijd wordt, maar in Engeland weet je het maar nooit.

@Niejo101 Ik weet niet welke finale jij gezien hebt hoor, maar wij speelden in de FA Cup finale tegen City hahahaha.

@Nummerke10 @Fantasy @spaansetukker @TheRedOne  @True_Legend  @FM_Lesly @Daniell @glennix  @r4vje @ElMarcos @Kelderklasse @FlyD 

Goed resultaat weer, mooi dat Chong ook scoort. Benieuwd of hij bij jou wel zijn potentie waar kan maken.

Lazio stugger dan je vooraf zou denken. Onverdiend zullen ze dus niet in de finale gestaan hebben. Sowieso een hoofdprijs inderdaad, en zo is je debuutseizoen helemaal geslaagd!

Hupsa, nog een prijs erbij. Al ging het niet van een leien dakje, maar winst is winst.

Er waren wat extra minuten voor nodig, maar het is gelukt! Voor Engelse begrippen niet een echte hoofdprijs, maar voor United uiteraard meer dan welkom!

Mooi! Je beleid werpt zijn vruchten af en is ook heel leuk om te volgen. Gefeliciteerd met deze mooie prijs!

Lazio verslaan in de finale na een verlenging is natuurlijk heerlijk. Dat is toch wat mensen willen. Spanning en als je dan aan het langste eind trekt moet je goed doen

5e307a3297fa6-manchesterunitedfm20.png

Seizoen 2019-2020

De laatste update van het seizoen. In deze update komen nog wat feiten en statistieken. Geniet van deze update.

Ranglijst competities

5e39a7c4cc25f-ranglijstcompetitie.png

Ranglijst clubs

5e39a9a36f9fd-ranglijstclubs.png

Uitbreiding stadion

5e39a9f43b69b-uitbreidingstadion.png

Terugblik

5e39aa0ca201b-terugblik.png

Commercieel overzicht

5e39aa2d8e309-commercieeloverzicht.png

Statistieken

5e39aa3fb589b-selectie1.png

5e39aa5113394-selectie2.png

Individuele prijzen

5e39aa68018ac-PLelftalvanhetjaar.png

5e39aa7fd43f1-ereprijzen.png

5e39aa98ddd8f-spelervanhetjaar1.png

5e39aaad1bca0-spelervanhetjaar2.png

5e39aac9bd4d2-spelervanhetjaarEL.png

5e39aae14fddf-keepervanhetjaar.png

5e39ab014d0e9-managervanhetjaar.png

Financiën

5e39ab23ebe43-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Nummerke10 Dat hoop ik ook. Daarom laat ik hem ook volgend seizoen bij de selectie. Hij scoort wel lekker.

@Marius We hebben een goed seizoen gespeeld en bekroont met drie mooie prijzen.

@RubenS2 Over een tijdje weet niemand meer hoe wij gewonnen maar dat we wel prijzen hebben gepakt.

@Titan Ik vindt het een hoofdprijs, want het is tenslotte een Europese prijs.

@komodo25 Lazio verdiende ook die finale, maar niet de beker.

@Mordurette Inderdaad winst is winst. Hoe maakt dan niets meer uit.

@TheRedOne Dankje.

@Niejo101 Gelukkig konden wij de prijs pakken, maar zulke finales moet je niet te vaak spelen.

@FlyD We hebben de bekers te pakken, maar nu op jacht naar de titel.

@marcelkeuh Ik ben zeer tevreden over mijn beleid en volgend seizoen komen er nog een aantal jonge spelers erbij.

@mattihamstra Ik ben zeer tevreden met de EL en nu moeten wij de titel gaan pakken.

@Fantasy @spaansetukker @True_Legend  @FM_Lesly @Daniell @glennix  @r4vje @ElMarcos @Kelderklasse

Dat heb je mooi voor elkaar gekregen: Pogba die weer belangrijk is en direct prijzen weet te pakken. Zonde, zo weinig dat daar de afgelopen jaren nog uit is gekomen in de realiteit.

Stevig vertegenwoordigd in het Premier League team of the year. Ook leuk om te zien dat Chong nu al in het Team van het jaar volgens je supporters staat.

Zeven (!) spelers in het Team van het Jaar, inclusief je ganse verdediging én de keeper, dat is wel een hele knappe statistiek om trots op te zijn zeg!