Jump to content
delichris

[FM20] The Red Devils are back

Recommended Posts

5e307a3297fa6-manchesterunitedfm20.png

Seizoen 2019-2020

We hebben in Rotterdam geluk gehad, maar in Manchester hadden wij de klus al moeten klaren. Daar waren we heer en meester. Gelukkig zijn we door en spelen wij de dubbele ontmoeting tegen Sporting. In de Premier League hebben wij ook een zwaar programma. We spelen tegen Liverpool, Watford, Wolves, Bournemouth en Leicester. In de halve finale FA Cup spelen wij tegen Arsenal. Ik heb ook afscheid moeten nemen van Quinton Fortune. Hij is manager van Wigan geworden. Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe assistent voor onder de 23. En deze vond ik in Ruud van Nistelrooij.

Legend returns

5e345104ddb7b-legendreturns.png

Liverpool - Manchester United Premier League

5e3452f54be8b-liverpoolunited1.png

5e345318632db-liverpoolunited2.png

Manchester United - Sporting Europa League

5e345341f1f5f-unitedsporting1.png

5e345361a1d00-unitedsporting2.png

Sporting - Manchester United Europa League

5e34537454c49-sportingunited1.png

5e3453918d7b8-sportingunited2.png

Loting halve finale Europa League

5e3453abb82b5-lotinghalvefinaleEL.png

Manchester United - Arsenal Europa League

5e3453c62e540-unitedarsenal1EL.png

5e3453e5b4883-unitedarsenal2EL.png

April

5e3453ff05d8a-april.png

Stand Premier League

5e345415c3ade-stand.png

Individuele prijzen

5e345432c238a-spelervandemaand.png

5e34544c7d67c-managervandemaand.png

Affiche FA Cup finale

5e345460b1b3e-afficefinaleFACup.png

Overzicht manager

5e34547d7c1ec-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Mordurette We hadden zeker geluk, maar ook Feyenoord had geluk in de heenwedstrijd ze hadden daar maar twee schoten.

@Marius Ik heb Fergie time overgenomen. Ondanks de wedstrijd tegen Feyenoord ging de rest wel goed. We scoren makkelijk inderdaad.

@marcelkeuh Arsenal had wel geluk hoor. Maar we zijn door in de EL en dat telt.

@Niejo101 Het was echt apart, maar we zijn door en dat telt.

@Titan We gaan nu beter presteren, want als wij zo spelen tegen Feyenoord dan gaat het toch wel mis.

@mattihamstra We zijn gelukkig door. Hoe maakt dan niet meer uit.

@RubenS2 Door is door inderdaad. Hoe maakt dan niet uit.

@spaansetukker Ik ben blij dat we door zijn. Hoe maakt dan ook niet meer uit.

@komodo25 We hebben het ons onnodig moeilijk gemaakt.

@TheRedOne We hebben inderdaad gemazzeld, maar door is door.

@Tim' @Fantasy 

@Nummerke10 

@Kavinos 

@True_Legend  @FM_Lesly @Daniell @glennix @Fantasy @r4vje @ElMarcos @Kelderklasse @FlyD 

Je zal nog je tenen mogen uitkuisen tegen de Gunners in de return. Verder ben je nog steeds erg sterk bezig in alle competities. Met Ruud een legende teruggehaald.

Manchester is weer DE voetbalhoofdstad van Engeland. in de Europa League mag je wel aan het werk uit tegen Arsenal.

Jeetje, wat een overvol programma had je! Dat je geen steken hebt laten liggen in de competitie is dan ook een wonder. Helaas in de Europa League wel een slippertje en dan mag je nog vol aan de bak in de return. De titelstrijd blijft ook ongelooflijk spannend, maar daar achter is een gapend gat met de rest...

RvN :< Prachtig dat je hem hebt gehaald bij United.

Hopen dat je in de return de nederlaag tegen Arsenal ongedaan kan maken in de EL. Is het nog altijd zo dat de winnaar van de Europa League een ticket voor de Champions League bemachtigd ook?

Van the Man! Man, wat een spits was dat. Het is overal spannend, in de competitie kan nog van alles gebeuren. Hetzelfde geldt voor de EL; je hebt een team dat overal kan winnen.

nog volop in de titelstrijd, maar in de EL lijkt het tussen je vingers door te glippen, hopelijk een sterke remonte in Londen. Gaaf dat je van Nistelrooij in je staff brengt (y) 

Seizoen 2019-2020

Eerst even een mededeling van mij persoonlijk. Mijn laptop is helaas overleden en ik kon FM en de graphics gelukkig nog redden en speel het spel nu op een hele trage laptop. Ik heb nog enkele updates liggen, maar het tempo zal vanaf volgende week niet meer zo snel gaan. Ik zal in mei/juni/juli op zoek gaan naar een nieuwe laptop. 

Dan nu verder met deze game. We doen het erg goed en we zijn nog in de race voor de titel, de FA Cup en de Europa League. Eén vraag gaat nu al beslist worden. Wie pakt de titel? Wij of Manchester City. In de Premier League spelen wij de kraker tegen Manchester City. De andere tegenstanders in de Premier League zijn Brighton, Crystal Palace en Aston Villa. In de Europa League spelen wij de return tegen Arsenal.

Manchester United - Manchester City Premier League

5e357f9c6ddc9-unitedcity1.png

5e357fb01df07-unitedcity2.png

Arsenal - Manchester United Europa League

5e357fc76031a-arsenalunited1E.png

5e357fdf2c649-arsenalunited2E.png

Mei

5e358011c7d2d-mei.png

Stand Premier League

5e35803b19883-stand.png

Affiche Europa League finale

5e35804f5b644-afficheELfinale.png

Overzicht manager

5e358062b46e7-overzichtmanager.png

@marcelkeuh Het is altijd fijn om een legende terug te halen en dit valt ook onder de filosofie van de club.

@RubenS2 We zullen hard aan de bak moeten tegen Arsenal. Ik ben blij dat Ruud terug is.

@Nummerke10 Manchester is terug als voetbalstad. We moeten inderdaad nog vol aan de bak tegen Arsenal.

@Mordurette We hadden een heel zwaar programma. Ik ben blij dat wij deze redelijk goed zijn doorgekomen. Tegen Arsenal moeten wij alle zeilen bij zetten om de finale überhaupt te bereiken.

@Fantasy Ik ben erg blij met de terugkeer van Ruud. We moeten nog alles op alles zetten, maar ik heb er vertrouwen in. De winnaar van de Europa League gaat de Champions League in. Dat is er nog steeds.

@Titan Ruud was een geweldige spits. We kunnen nog drie prijzen dit seizoen.

@Niejo101 De titelstrijd wordt erg spannend. We moeten nu alles op alles zetten om de finale van de EL te behalen.

@komodo25 Ik ben zeer blij met de terugkeer van Ruud.

@mattihamstra @Marius @spaansetukker @TheRedOne  @True_Legend  @FM_Lesly @Daniell @glennix  @r4vje @ElMarcos @Kelderklasse @FlyD 

Zo zuur van het kampioenschap maar City is natuurlijk al wel stap verder dan United qua selectie. Een paar goede aankopen en je bent komend jaar los kampioen.

Het gelijke spel tegen Palace nekt je uiteindelijk, want een gelijkspel tegen City is een prima resultaat, vind ik. Mooi dat je de nederlaag weggepoetst hebt in de return. Nu kan je het seizoen nog redden door de Europa League te winnen.

Ook balen van je laptop :classic_sad:

Aah, dit is heel pijnlijk. Zeker tegen de rivaal! Maar het is heel bemoedigend dat je nu alweer terug bent gekomen tot de 2e plek! 

Dat wordt de komende tijd strategisch te werk gaan en flink investeren. Te beginnen met ... je laptop ;-)

Zuur om zo tweede te worden en dan vooral omdat de buurman kampioen is . Zonde van je laptop 

Zonde van je laptop. Zuur om tweede te worden op basis van doelsaldo, maar het is gewoon erg netjes in je eerste seizoen. Lazio lijkt me te pakken in de finale.

De uitslag tegen Palace moet behoorlijk hard zijn aangekomen nu je op doelsaldo het kampioenschap aan de rivaal moet laten. Aan de andere kant: had aan het begin van het seizoen gezegd dat United 89 punten zou halen, en je was voor gek verklaard. Wolves ook aardig gepresteerd zo te zien.

Allereerst natuurlijk klote van je laptop. De titel was zo dichtbij man maar net niet. Gelukkig kan je nog wel 2 prijzen in de wacht slepen

Seizoen 2019-2020

En zo leid ik mijn team voor de tweede keer dit seizoen in een finale op Wembley. Het blijft altijd een apart gevoel. En het is een Manchester derby. Dat is altijd een aparte wedstrijd. Het is rood tegen blauw. De titel is naar de blauwen gegaan, maar wat willen de roden graag die FA Cup. Het is hoe dan ook een mooie finale op papier.

Road to the final Manchester City

5e36cf6bd4b8f-roadtothefinalcity.png

Road to the final Manchester United

5e36d2524d416-roadtothefinalunited.png

Opstellingen Manchester City - Manchester United

5e36d26a622a1-opstellingencityunited.png

Finale FA Cup

5e36d2987a86d-finale.png

5e36d2b3ccad6-winst1.png

5e36d2f5e4c82-winst3.png

@Nummerke10 We hadden de titel voor het grijpen. Maar ik baal wel, maar een ramp is het niet. We kunnen nog mooie prijzen gaan pakken dit seizoen. Of ik aankopen ga doen voor volgend seizoen weet ik nog niet. Misschien wat talenten halen en dan zien we wel wat er moet komen.

@Mordurette Bij winst op City waren we ook kampioen geworden. Maar het is jammer en volgend seizoen gaan we weer een poging wagen. De EL is ook een mooie prijs. Ik heb volgend weekend een nieuwe laptop dus dan kan ik weer lekker knallen. Gelukkig heb ik nog genoeg updates staan.

@marcelkeuh Het is jammer van de titel, maar dat zou wel heel magisch geweest zijn. Volgend jaar zorgen dat wij nog beter zijn dan dit jaar en dat hoeft niet met spelers, maar meer met keuzes qua opstellingen. Volgend weekend ga ik een nieuwe laptop halen.

@komodo25 We kunnen meer prijzen pakken dan onze buren. Het is inderdaad erg zonde van mijn laptop, maar volgend weekend heb ik een nieuwe.

@RubenS2 Het is erg zonde van mijn laptop. Volgend weekend ga ik een nieuwe halen. Ik ben zeer tevreden over mijn eerste PL seizoen. Volgend jaar gaan we weer knallen. Lazio lijkt inderdaad te kloppen, maar we moeten hem nog wel spelen.

@Titan Ik ging dit seizoen niet voor de titel, maar we waren er zo dichtbij en dan is het wel jammer. We hebben nu ook kansen gehad op andere prijzen.

@mattihamstra Het is zwaar kloten, want ik was toch wel gehecht aan die laptop. Maar gelukkig kan ik volgend weekend al een nieuwe halen. We waren heel dichtbij, maar we hebben gewoon een goed seizoen gespeeld. En we kunnen nog twee prijzen pakken.

@Fantasy @Niejo101 

Proficiat met de FA Cup. Een gelijk opgaande wedstrijd als je de kansen bekijkt, maar mooi dat je aan het langste eind trekt.

Gefeliciteerd met de FA Cup. Het is goed te zien dat jij de weg weer omhoog hebt ingezet met deze club. Niet geheel toevallig gaat dat hand in hand met een goed beleid. Kijken we even mee, Woodward?