Jump to content
delichris

[FM20] The Red Devils are back

Recommended Posts

Haaland heeft in ieder geval geen aanloopproblemen, wel iets minder goed bij zijn nieuwe club gestart dan in het echt :classic_biggrin: In Europa League wederom tegen Nederlanders, Feyenoord moet makkie zijn voor Manchester United. Enige echte concurrent die ik nog zie is Bayern.

Haaland heeft al meteen zijn draai gevonden. Goede maand sowieso, al heeft AZ nog aardig wat weerstand geboden.

Haaland blijft een heerlijke spits, godsamme zeg! Wederom een Nederlandse ploeg, maar ik schat AZ hoger in dan Feyenoord dus deze ronde zou geen problemen moeten opleveren. 

City verzaakt niet helaas, het enige wat je kan doen is zelf niet verliezen en hopen...

Weer een Nederlandse tegenstander; het had erger gekund. In de competitie is het ongemeen spannend. Ik hoop echt dat je met United kampioen wordt, al is het maar omdat ik City nergens iets gun.

Wat een start van Haaland! Hopelijk kan hij het niveau volhouden!

Haaland is geweldig gestart zeg! Lekker bezig. In de PL is het een tweestrijd met City, en de Europa League biedt ook kansen op zilverwerk, ik zie Bayern als enige concurrent.

5e307a3297fa6-manchesterunitedfm20.png

Seizoen 2019-2020

Mijn eerste finale met Manchester United. Het is wel de Carabao Cup, maar ik kan gewoon meteen een prijs pakken en dat is wel erg fijn. We spelen tegen Chelsea in de finale. 

[bRoad to the final Manchester United[/b]

5e31cc1a7745c-roadtothefinalunited.png

Road to the final Chelsea

5e31cc2b48922-roadtothefinalchelsea.png

Opstellingen Manchester United - Chelsea

5e31cc437b4e0-opstellingenunitedchelsea.

Finale Carabao Cup

5e31cc590344b-finale1.png

5e31ccb30dd6c-finale2.png

5e31ccc83b639-winst1.png

5e31ccda11550-winst2.png

Antwoorden op posts van users

@Nummerke10 Haaland gaat erg goed en ik ben zeer tevreden over hem. Wel leuk dat we Feyenoord treffen.

@Marius Ik speelde tegen AZ niet echt met de beste spelers. We zijn door dat telt en Haaland doet het erg goed.

@komodo25 We zijn nog niet erg strak, maar dat moet langzaam aan beter worden.

@Mordurette Haaland hoefde zich niet lang aan te passen. AZ of Feyenoord het maakt niet uit. We moeten gewoon winnen. City is erg sterk bezig.

@marcelkeuh Haaland is erg in vorm en daar ben ik wel erg blij mee.

@Titan Ik ben tevreden met de loting. We hadden sterkere teams kunnen treffen. Ik weet niet of wij mee gaan doen voor de titel. City is heel erg sterk.

@RubenS2 Haaland is inderdaad goed begonnen en met Feyenoord heb ik zeker een haalbare kaart gekregen.

@Tim' Dat ga ik ook hopen.

@Niejo101 We zijn erg goed bezig en met City lijkt het een tweestrijd te gaan worden. Bayern lijkt een sterkte tegenstander te gaan worden.

@mattihamstra @Fantasy @Kavinos 

@TheRedOne @spaansetukker @True_Legend  @FM_Lesly @Daniell @glennix @Fantasy @r4vje @ElMarcos @Kelderklasse @FlyD 

Heel knap om van een 0-2 achterstand nog terug te komen én gewoon te winnen binnen de 90 minuten! Haaland was weer van goudwaarde. Gefeliciteerd met de prijs, de eerste in een rij van vele ongetwijfeld.

Alvast een mooie opwarmer voor de rest van de prijzen. ;) Nee hoor, keurig gedaan, en bewonderenswaardig hoe je Chelsea toch over de knie weet te leggen na een achterstand op bijna een uur spelen.

Vet dat je nu al je eerste prijs binnen hebt kunnen hengelen! En dat terwijl Chelsea de prijs qua opstelling serieuzer leek te nemen dan jij ;)

Op een half uur tijd een stevige comeback gemaakt en zo je eerste prijs weten te pakken: heerlijk!

1e seizoen en de 1e prijs is daar. Niet de grootste en ook niet de belangrijkste maar voor het moraal is dit natuurlijk wel een boost

5e307a3297fa6-manchesterunitedfm20.png

Seizoen 2019-2020

De Carabao Cup winst is niet lang gevierd, want we zijn nog vol op in de race voor de titel. En we zitten nog in de FA Cup. In de FA Cup spelen wij tegen Cardiff City. Hierin gaan spelers spelen die niet zoveel in actie komen. In de Europa League staat de dubbele confrontatie met Feyenoord op het programma. In de Premier League spelen wij tegen Arsenal en Burnley. Ook krijgen wij een nieuwe lichting talenten. Alles wat boven de rode streep staat heeft een contract gekregen.

Nieuwe lichting

5e33173e481ec-talenten.png

Manchester United - Arsenal Premier League

5e331bd0881c4-unitedarsenal.png

Manchester United - Feyenoord Europa League

5e331c549ad22-unitedfeyenoord1.png

5e331c6b68070-unitedfeyenoord2.png

Feyenoord - Manchester United Europa League

5e331c801fd9b-feyenoordunited1.png

5e331c942ca63-feyenoordunited2.png

Maart

5e331cee51f9f-maart.png

Stand Premier League

5e331cd468f29-stand.png

Loting Europa League

5e331d05e7ca4-lotingEL.png

Loting FA Cup

5e331d1fe3008-lotingfacup.png

Overzicht manager

5e331d47d2fd1-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@komodo25 Hopelijk volgen er nog meer.

@Fantasy Dat hoop ik ook eigenlijk.

@Mordurette De eerste prijs binnen halen is altijd fijn, maar ik wil grotere prijzen pakken.

@Marius Na de 0-2 dacht ik dat het over was, maar we kwamen heel sterk terug.

@Titan Na dat ik drie keer wisselde begon het te lopen bij ons.

@Tim' Ik wilde de jongens laten spelen die de hele tijd ook al speelden. Zij hebben dit verdiend.

@RubenS2 Het was een heerlijke comeback van ons.

@mattihamstra Het is wel een prijs en als je er staat dan wil je hem ook graag winnen.

@Niejo101 @marcelkeuh @Nummerke10 

@Kavinos 

@TheRedOne @spaansetukker @True_Legend  @FM_Lesly @Daniell @glennix @Fantasy @r4vje @ElMarcos @Kelderklasse @FlyD 

Wat een verschil thuis en uit tegen Feyenoord... 41 schoten tegen :classic_blink: je mag echt van geluk spreken dat ze er maar twee gescoord hebben! 

Blessuretijd was duidelijk je vriend deze periode .... bijna in elke match wel gescoord dan! Verrassend veel moeite trouwens met Feyenoord. Je mag inderdaad een kaarsje branden voor die terugwedstrijd.

Als Arsenal fan vind ik het mooi om te zien dat je punten laat liggen tegen 'ons'. Verder gaat het prima, ondanks dat je met de hakken over de sloot door bent in Europa!

Dat was billen knijpen tegen Feyenoord, maar je hebt het gehaald, dat is alles wat telt! Tegen Sporting zal er wel uit een ander vaatje getapt moeten worden.

Oei daar kom je goed weg tegen feyenoord zeg. Thuis in de slotfase het verschil gemaakt en uit zelfs verliezen waarbij een uitdoelpunt ervoor zorgt dat je door bent