Jump to content
delichris

[FM20] The Red Devils are back

Recommended Posts

Wederom een finale tegen Manchester City en wederom een overwinning! Je neemt in stijl afscheid

Af en toe wat geluk mag best, zoals die wedstrijd tegen Madrid. Voor de rest toch zeer verdiend je laatste toernooi gewonnen! Je hebt er een mooie game mee gehad.

Er kan afscheid worden genomen door de voordeur. Alle mogelijke prijzen weten te pakken en Manchester united is dankzij jou helemaal terug aan de top

Je hebt je game in stijl afgesloten door ook hier te winnen van de grote rivaal. Wederom hulde voor jouw game en novelle! Ik snap opzich wel dat je je game verwijderd, dat scheelt enorm wat geheugen en zullen je andere games ook sneller lopen natuurlijk.

Het is een mooie carrière geweest, de prijzenkast is flink bijgevuld geweest in de afgelopen jaren.

manchesterunitedfm20.png.3641463c33ad2241f6b9e1a1207b0111.png

Seizoen 2024-2025

En daar is dan mijn laatste update van deze game en dus ook van deze novelle. Hier worden nog wat feiten en statistieken neergezet. En ook mijn prijzen laat ik nog even zien. Old Trafford kon ik ook niet verder uitbouwen en ik kreeg ook niet de vraag om een geheel nieuw stadion te bouwen. Alle faciliteiten waren ook op het hoogst wat je kon krijgen. Ik heb van United dan ook echt de grootste en beste club gemaakt.

Iedereen bedankt voor het reageren en het lezen. Het was een mooie reis en Manchester United is weer de allerbeste club ter wereld.

Ranglijst competities en clubs

5e93262fae463-ranglijstcompetities.png

5e93263dddb19-ranglijstclubs.png

Terugblik

5e93280f12a3b-terugblik.png

Commercieel overzicht

5e93282206bf8-commercieeloverzicht.png

Statistieken

5e93283b835ca-statistieken.png

Individuele prijzen

5e932853a8c3b-ereprijzen.png

5e93286dc0613-clprijzen.png

5e93288168a71-topscoorderPL.png

5e93288f9a4c3-topscoordercl.png

5e93289f35db1-bestespelereuropa.png

5e9328ad463ed-managervanhetjaar.png

Financien

5e9328bde89f4-financien.png

Alle prijzen die ik won en de eregalerij

5e9328cdd63a9-aantalprijzengewonnen.png

5e9328fca0070-eregalerij.png

Antwoorden op posts van users

@ElPrincipito Qua prijzen sta ik nog wel een mijl achter Ferguson hoor. Maar qua CL's ben ik hem voorbij gegaan.

@Marius United is de club van Manchester, Engeland, Europa en de wereld. Ik verwijder altijd een game als ik er klaar mee ben. Ik weet nu namelijk dat ik niet er mee verder ga. Ik heb er alles uitgeperst wat ik kon doen. Tuurlijk kon ik wel doorgaan en zou ik weer prijzen pakken, maar qua uitdaging is het weg.

@komodo25 Het is uiteindelijk een heel mooi afscheid geworden.

@Nummerke10 Tegen Real hadden wij als enige het moeilijk. De rest waren wij echt gewoon beter.

@Isco22 Niemand kon ons stoppen op dit moment.

@RubenS2 We waren gewoon te goed voor de rest.

@Titan Zonder geluk wordt je geen kampioen. Het was een hele mooie reis en een mooi einde uiteindelijk.

@mattihamstra Ik heb letterlijk alle prijzen gepakt die ik kon pakken. 

@Mordurette Ik weet niet hoe groot de game was, maar ik vermoed over de 150mb. Want hoe langer je speelt hoe groter het wordt. We waren te goed voor alles en iedereen dit seizoen.

@petervoetbal Dan had ik nog minimaal twee seizoenen door moeten gaan. En dat wil ik gewoon niet meer.

@glennix De prijzenkast was al erg groot en die is alleen maar grotere geworden door alle prijzen die ik won.

@Fantasy @ElMarcos @Cicchio @Krabby @YoungAssist @John Terry @Cyberize7x @Oldskool @Jotew @True_Legend @spaansetukker @TheRedOne @Vlonkie @glennix @Nwankwo Kanu @Elano

Prachtige periode gehad bij United waarin je ze dominanter hebt laten zijn dan in de Ferguson-periode. Wat dat betreft zijn de Red Devils meer dan back. Een opvolger van jou komt in een gespreid bedje terecht met een prachtig team dat nog jaren mee kan. 

Een traditionele novelle bij elke FM maar opnieuw eentje die niet verveeld heeft. Met heel veel plezier gevolgd en alleen maar prachtige prestaties neergezet!