Jump to content
delichris

[FM20] The Red Devils are back

Recommended Posts

Man, wat een prachtige uitslagen. Tegen Liverpool had je gezien de kansen zelfs nog dikker kunnen winnen. Chelsea mocht even aan een overwinning ruiken in de cup, maar daar heb je ook weer keurig korte metten mee gemaakt.

Mooie reeks weer en goed om te zien dat je ook aan de toekomst denkt met die rechtsbuiten, daar ga je nog veel plezier van beleven later!

manchesterunitedfm20.png.3641463c33ad2241f6b9e1a1207b0111.png

Seizoen 2024-2025

De maand februari stond vaak in het teken van veel wedstrijden en ik moet zeggen dat wij deze maand maar vijf wedstrijden spelen. We spelen één Champions League wedstrijd tegen Barcelona en vier Premier League wedstrijden tegen Norwich, West Ham, Leicester en Newcastle United. Wat ook opvalt dat wij de score per wedstrijd verhogen. 

Barcelona - Manchester United Champions League

5e89a8858a409-barcelonaunited.png

Februari

5e89a88e6c28f-februari.png

Stand Premier League

5e89a8a068c15-stand.png

Individuele prijzen

5e89a8b9af2bc-spelervandemaand.png

5e89a8c69489a-managervandemaand.png

Overzicht manager

5e89a8dfc5ef6-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@ElMarcos Het was al met al een geweldige maand voor ons en met dat jonge talent ben ik zeer tevreden.

@Isco22 Ik was ook verbaasd over de nederlaag, maar dat hebben we ruimschoots goed gemaakt.

@Marius In Engeland zijn we bijna onklopbaar. We hebben een super selectie en dat merk je meteen aan de uitslagen.

@RubenS2 En dan na te gaan dat het seizoen nog lang niet ten einde is. Ik heb straks aardig wat spelers die plus 15 goals hebben.

@Nummerke10 Nadat wij Chelsea versloegen gaan we nu met Aston Villa uitmaken wie de Carabao Cup gaat winnen. Barry is een goede spits geworden. Maar als het zo blijft zal hij spits nummer drie blijven volgend seizoen. Mbappé en Greenwood zijn de nummer één en twee.

@Titan Liverpool nog dikker verslaan was wel heel mooi geweest. Chelsea dacht er al te zijn, maar dan komt de doelpuntenmachine voorbij genaamd United.

@Fantasy Die rechtsbuiten kan inderdaad een grote worden, maar ik weet niet of ik dit mee ga maken. Ik stop zodra ik Sir Alex qua punten voorbij ben. Dat kan dit seizoen zijn of misschien volgend seizoen.

@petervoetbal En dan moeten de mooiste maanden nog komen.

@glennix Iedereen scoort zo'n beetje wel minimaal 1x op mijn keepers na dan.

@komodo25 We blijven geconcentreerd voetballen en dan blijven de resultaten gewoon komen.

@Cicchio Die titel is wel zo goed als zeker binnen, maar wanneer ik hem pak is nu nog de vraag.

@Elano @mattihamstra @ElPrincipito @Mordurette @Krabby @John Terry @Cyberize7x @Oldskool @Jotew @True_Legend @spaansetukker @TheRedOne @Vlonkie @Niejo101 @Tim' @FM_Lesly  @Kavinos @r4vje @Daniell @Kelderklasse 

Foutloos! Nog even en dan is het kampioenschap binnen, misschien wel de vroegste ooit in de historie van de Premier League? 2-0 winnen in Spanje is een prima resultaat, dat zie ik op Old Trafford niet meer fout gaan.

Gewoon zelfs geen tegendoelpunt geslikt afgelopen periode! En dan nog eens gaan winnen in Nou Camp. Je draait echt overheerlijk momenteel.

De machine blijft draaien en als de voorwaartsen er geen 4 inleggen kan je altijd nog rekenen op een waterdichte defensie. De ideale situatie.

Je bent echt on fire. Zonder tegendoelpunten winnen in Camp Nou is maar weinig ploegen gegeven.