Jump to content
delichris

[FM20] The Red Devils are back

Recommended Posts

Geen wedstrijd is eenvoudig in deze competitie, wat voor elk team geldt. Ik denk en hoop dat je de voorsprong uit kunt breiden. In Europa kunnen spelers eventueel een weekje rust krijgen.

Bovenaan de PL, ondanks een slippertje tegen Wolverhapton.. maar het seizoen is nog lang natuurlijk. In de Europa League zoals verwacht al snel zeker van de volgende ronde.

1e plek is natuurlijk gewoon goed te noemen. Maar als je kijkt tegen welke teams je puntverlies hebt geleden is dat machtig zonde

5e28827052cc0-manchesterunitedfm20.png

Seizoen 2019-2020

Deze maand spelen wij gewoon even negen wedstrijden in 31 dagen. Dit is typisch Engels voetbal. Mij hoor je niet klagen hoor. Wij kunnen gewoon rustig rouleren en iedereen krijgt zijn wedstrijden. Ik ben ook naar het bestuur gestapt en ik heb gevraagd of ze Old Trafford willen uitbreiden. Gelukkig staan de Glazers hier voor open en komt er een uitbreiding. Maar op het moment dat ik het kantoor uitliep schoot mij ineens binnen waarom ze het graag willen. Geld! Dat is hun drijfveer. Nu kunnen ze nog meer geld binnen harken. De supporters roepen nog steeds dat Woodward moet vertrekken en dat de Glazers terug naar Amerika moeten gaan. Mijn functioneren trekken ze voor als nog niet in twijfel. Maar overal lees je #GlazersOut of #WoodwardOut of #LUHG. De goud/groene sjaals komen ook weer tevoorschijn. Helaas kwam er ook triest nieuws. De Brexit is er. En dat betekent nieuwe regels. Hiervoor ben ik wel genoodzaakt om te kijken naar meer Engelse spelers. Ik hoop dat wij gewoon in de toekomst eigen jeugd spelers met de Engelse nationaliteit kunnen toepassen in de selectie. 

In deze spelen spelen wij dus negen wedstrijden. Ze zijn als volgt verdeeld. In de Premier League spelen wij tegen Crystal Palace, Burnley, Arsenal, Liverpool, Everton, West Ham en Norwich. In de Europa League spelen wij tegen Crvena zvezda en in Carabao Cup spelen wij tegen Brighton.

Brexit

5e2d935293169-brexit.png

Uitbreiding stadion

5e2d9367e5e88-uitbreidingstadion.png

Manchester United - Arsenal Premier League

5e2d9379ad446-arsenalunited1.png

5e2d93a1c3c76-arsenalunited2.png

Manchester United - Liverpool Europa League

5e2d93b94cdd8-unitedliverpool1.png

5e2d93d1880eb-unitedliverpool2.png

Manchester United - Crveda zvezda Europa League

5e2d93e7ed3e3-unitedcrvena1.png

5e2d93fb0a880-unitedcrvena2.png

December

5e2d94094ba44-december.png

Stand Premier League

5e2d943720a83-stand.png

Stand Europa League poule

5e2d9448c7664-standel.png

Loting Europa League

5e2d946805b6c-lotingelvolgenderonde.png

Loting Carabao Cup

5e2d948f03932-lotingcarabaocup.png

Loting FA Cup

5e2d94ae667c3-lotingfacup.png

Individuele prijzen

5e2d94d0a7d08-spelervandemaand.png

5e2d94eb9cc65-managervandemaand.png

Overzicht Manager

5e2d94fc6f208-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@True_Legend Afgelopen maand ging het niet zoals ik wilde, maar we zijn wel goed op weg.

@komodo25 Die zag ik ook niet aankomen, maar dat is wel het charme van de PL. In Europa geen vuiltje aan de lucht voor ons.

@Mordurette We waren aan onze stand verplicht om door te gaan in deze poule. City even wat minder inderdaad, maar ze zitten op de loer hoor.

@Vlonkie Het was een zure nederlaag voor ons. Maar dit soort wedstrijden heb je helaas wel eens.

@RubenS2 Die nederlaag was erg zonde, maar we moeten er wel voor zorgen dat wij niet vaker dit soort nederlagen krijgen. In Europa moesten wij simpel door.

@Marius Het was een domme nederlaag van ons, maar goed we moeten het maar deze maand goed maken.

@Titan Het is een zware competitie en iedereen kan van iedereen winnen. En in Europa speel ik nog niets met het beste team.

@Niejo101 De nederlaag tegen Wolves was zonde, maar je weet dat ze kunnen komen. De poule is geen spannende voor ons.

@mattihamstra We konden inderdaad een aardige voorsprong hebben. Helaas hebben wij dit niet, maar het seizoen duurt nog even.

@Tim' @marcelkeuh @TheRedOne @spaansetukker @True_Legend @Nummerke10 @FM_Lesly @Daniell @glennix @Fantasy @r4vje @ElMarcos @Kelderklasse @FlyD 

Je hebt je keurig staande gehouden in deze maand met zoveel wedstrijden. Enkel Palace die je pijn hebt weten te doen. Ook mooie overwinning op Liverpool en Martial is echt aan het bazen deze maand!

Wat een maand. Op deze manier doe je natuurlijk uitstekende zaken. En dan die overwinning tegen Liverpool, klasse! Het lijkt erop dat je gewoon gaat meedoen voor de titel op deze manier en dat had ik dit seizoen eerlijk gezegd nog niet verwacht.

Een bijna volmaakte maand, erg sterk! Gezien de lotingen in allerlei cuptoernooien zie ik je overal wel doorstoten naar de volgende ronde. 

Ondanks het zware programma zeer goed gepresteerd . Loting in de EL mag geen problemen opleveren 

De investeringen van voor jouw komst in de verdediging betalen zich zo te zien wel uit. Lange reeks zonder tegengoal, dan wordt het ook makkelijker om te winnen!

Vooral verdedigend gaat het echt fantastisch, weer maar twee tegengoals. Ben wel benieuwd wie je daar hebt staan, want de United-verdediging in real life is niet bepaald je van het,

5e28827052cc0-manchesterunitedfm20.png

Seizoen 2019-2020

Een half jaar ben ik nu bezig en ik moet zeggen wat presteren wij goed. Dan is dus echt de vraag hoe kan het dat United irl niet zo goed speelt. Oke er zijn veel blessures bij hun, maar ze hebben gewoon een hele goede selectie staan. En ik heb uiteraard wat andere spelers tot mijn beschikking. Maar dan nog. Het blijf een mysterie. We krijgen ook een klap te verwerken deze maand. Martial heeft een blessure opgelopen in de wedstrijd tegen Southampton. Hierdoor heb ik meteen moeten schakelen. Ik heb direct gebeld met RB Salzburg. Ik wilde graag Haaland halen. In het begin van het seizoen wilde hij nog niet komen. Maar nu wilde hij maar al te graag komen. Haaland kost ons even 54 miljoen. Met drie spitsen kan ik niet het seizoen uitspelen en daarom heb ik er voor gekozen om Haaland te gaan halen. Voor Martial is het erg zuur, want hij was heel erg in vorm.

Maar er werd ook nog gevoetbald in Engeland. Wij spelen in de Premier League tegen Tottenham, Newcastle, Sheffield United en West Ham. In de FA Cup spelen wij tegen Ipswich. En de dubbele confrontatie in de halve finale van de Carabao Cup staat op het programma. Hierin spelen wij tegen Southampton.

Blessure Martial

5e2ec86e46708-blessuremartial.png

Transfers uit

5e2ec87a3903d-transfersuit.png

Transfers in

5e2ec892c94bd-transfersin.png

Spoiler

5e2ec8a58b94a-haaland1.png

Tottenham - Manchester United Premier League

5e2ec8b58f7ca-spursunited1.png

5e2ec8c798e5f-spursunited2.png

Januari

5e2ec8daaf6c3-januari.png

Stand Premier League

5e2ec8ebbf69a-stand.png

Affiche Finale Carabao Cup

5e2ec90d789ce-finaleaffichecarabaocup.pn

Loting FA Cup

5e2ec8fbdb0e5-lotingfacup.png

Overzicht Manager

5e2ec91b2a422-overzichtmanager.png

@Mordurette Het was voor ons een geweldige maand. Martial is heel erg in vorm.

@marcelkeuh Ik hoop dat wij dit zo door kunnen gaan zetten qua prestaties.

@Marius Ik had ook niet verwacht nu al mee te doen aan voor de titel. Dit is voor ons genieten.

@mattihamstra City is ook gewoon heel goed bezig. Martial is gewoon heel erg in vorm en wie weet kan hij dit volgend seizoen weer presteren.

@Titan We gaan zeker meedoen in de verschillende toernooien. Maar of wij prijzen gaan pakken is nog afwachten.

@Niejo101 City is op dit moment onze uitdager. Zij hebben ook een heerlijke selectie.

@komodo25 De loting van de EL mag zeker geen problemen op leveren voor ons.

@Nummerke10 En toch speel ik met de spelers zoals Ole ook irl speelt.

@Tim' Ik speel met Degea, Shaw, Lindelof, Maguirre en Wan-Bisakka. Net als irl.

@Vlonkie Het gaat erg goed.

@RubenS2 Het was een heerlijke maand voor ons.

@TheRedOne @spaansetukker @True_Legend  @FM_Lesly @Daniell @glennix @Fantasy @r4vje @ElMarcos @Kelderklasse @FlyD 

Sterke maand toch alweer met zo'n overvolle kalender. Straf dat City ook gewoon zo goed blijft draaien. De druk blijft er zo wel op zitten. Haaland is natuurlijk een prachtige versterking, al heeft hij wel genoeg gekost, zeker omdat ik soms zo'n verschillende bedragen zie voorbij komen. Sommigen betalen de volle prijs, anderen halen hem op voor een schijntje of zelfs gratis.

Een zure nederlaag, maar verder een perfecte maand. Met Haaland heb je een goede speler gehaald.

Razendsnel gehandeld na het uitvallen van Martial; het zal voor die Fransman nog een opgave worden om zijn plek straks weer terug te verdienen met de spelers die er nu staan!

Zo, dat is even zuur voor Martial. Zo in vorm en dan zo'n blessure oplopen... In de competitie blijf je opzich prima presteren, enkel de nederlaag tegen West Ham is erg zonde waardoor City weer de koppositie gepakt heeft.

Haaland is natuurlijk een beest.

Goed versterkt . Heerlijke spits natuurlijk . Ondanks drukke maand goed gepresteerd ondanks de nederlaag bij WHU .

Pff altijd klote als de man in vorm een langdurige blessure oploopt... Goed gehandeld met Haaland, die zal misschien nu nog niet op dat niveau zitten maar is natuurlijk een geweldige groeibriljant.

Jeetje, Martial 5 maanden missen is wel een flinke klap. Met Haaland haal je natuurlijk wel al direct een heerlijke vervanger binnen. Dat wordt nog moeilijk zat voor Martial om terug te komen!

Martial draaide als een dolle, maar nu Haaland zijn concurrent is zal het een interessant verhaal worden als hij weer fit is. Geweldige aankoop natuurlijk. Wat jammer van die zeperd tegen West Ham, die kan op het einde nog duur blijken...

5e307a3297fa6-manchesterunitedfm20.png

Seizoen 2019-2020

We gaan verder waar we gebleven zijn en dat is winnen, maar of dit ook deze maand gaat gebeuren weet ik niet. We spelen in ieder geval weer Europees. De dubbele confrontatie met AZ staat op het programma. In de Premier League spelen wij tegen Chelsea, Southampton en Everton.

Chelsea - Manchester United Premier League

5e307be6a468e-chelseaunited.png

AZ - Manchester United Europa League

5e307bccde9cd-azunited1.png

5e307bfae6bb0-azunited2.png

Manchester United - AZ Europa League

5e307c12c31fe-unitedaz1.png

5e307c2437624-unitedaz2.png

Februari

5e307c3bdf0be-februari.png

Stand Premier League

5e307c51315e3-stand.png

Loting Europa League

5e307c62ca2f4-lotingEL.png

Talent van de maand

5e307ca5bc9af-talentvandemaand.png

Overzicht manager

5e307c85490ff-overzichtmanager.png

@Marius We doen het beiden goed en waarom wij nu meer moeten betalen voor Haaland weet ik niet. Maar ik ben blij dat ik hem heb kunnen halen.

@RubenS2 Het is een jammerlijke nederlaag, maar we krijgen nog kansen genoeg om het te herstellen.

@Titan Ik krijg het nog erg zwaar om keuzes te gaan maken als Martial weer fit is.

@Mordurette Martial was in de vorm van zijn leven. Het is erg zuur dat hij nu zo'n blessure opliep.

@komodo25 Ik ben erg blij met Haaland, maar ik krijg nog het nog zwaar als Martial weer fit is.

@Nummerke10 Haaland zal zeker nog moeten groeien, maar het wordt druk voor in.

@marcelkeuh Ik heb met Haaland een topper gehaald. Ik hoop dat Martial net zo goed wordt als voor zijn blessure.

@Niejo101 Ik ben ook erg benieuwd hoe het volgend seizoen gaat met vier geweldige aanvallers.

@Tim' @mattihamstra @Fantasy @Kavinos 

@TheRedOne @spaansetukker @True_Legend  @FM_Lesly @Daniell @glennix @Fantasy @r4vje @ElMarcos @Kelderklasse @FlyD