Jump to content
delichris

[FM20] The Red Devils are back

Recommended Posts

Dat zijn we niet gewend van je, geen inkomende transfers. Dat Haaland mocht vertrekken is voor mij ook een verrassing, hopelijk trakteert hij niet op een revanche in de CL.

Goeiedag, 805 miljoen transferbudget. Geen inkomende spelers dat is zeker bij jou niet iets wat we gewend zijn. Verder wel de selectie weer aardig opgeruimd en ook lekker geld gevangen voor hen. 

Verrassend, geen inkomende transfers maar je hebt natuurlijk al een geweldige selectie, en weer mooi geld verdiend met de uitgaande transfers.

Een duidelijke visie en een helder statement door niemand aan te trekken. De loting is niet de simpelste, maar United moet dit toch wel kunnen weerstaan.

Pittige CL-loting, maar volgens mij heb ik al een uitslag in United voorbij zien komen van je wedstrijd tegen Astana :D Als dat een voorbode is voor de rest, overleef je die poule wel.

Geen aankopen en echt een heel peloton aan uitgaande transfers. Dat moet goed zijn voor de balans van United. Voor zover dat nog nodig was het succesvolle afgelopen seizoen ;)

manchesterunitedfm20.png.3641463c33ad2241f6b9e1a1207b0111.png

Seizoen 2024-2025

Ik weet dat het gewaagd is om geen spelers te gaan halen. Maar ik heb heel veel vertrouwen in mijn selectie. We zijn gewoon heel erg sterk en om Haaland te laten gaan was ook een bewuste keuze. Ten eerste hij kon nooit genoeg speelminuten krijgen bij mij en ik heb met Louie Barry een talentvolle Engelse speler. Daarom kon ik hem niet meer behouden. In de Community Shield spelen wij tegen Chelsea. In de Premier League spelen wij tegen West Ham, Norwich en Sheffield United.

Voorbereiding

5e81b96ccef88-voorbereiding.png

Community Shield

5e81b9772d507-communityshield.png

5e81b9892901d-winst.png

Manchester United - Sheffield United Premier League

5e81b999c4efa-unitedsheffield.png

Augustus

5e81b9ac69956-augustus.png

Stand Premier League

5e81ba4cb1ea8-standpl.png

Loting Carabao Cup

5e81ba5e0db9a-lotingcarabaocup.png

Talent van de maand

5e81ba736d381-talentvanhetjaar.png

Overzicht manager

5e81ba9136d71-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Mordurette Ik heb een goede selectie en vond het niet nodig om nu spelers te gaan kopen. Ik ben ook erg benieuwd of Haaland wat kan tegen ons.

@Marius Als je een goede selectie hebt dan hoef je ook geen spelers te gaan halen. Ik moest kiezen tussen alle aanvallers dan valt de keuze op Haaland. 

@Isco22 Het is een mooi budget voor ons. Wie weet ga ik dit gebruiken voor talenten.

@komodo25 Ik mag niet klagen.

@petervoetbal Ik denk dat ik dit ga gebruiken om straks talenten te kopen en die in de jeugd en het team onder de 23 te gaan zetten.

@glennix Als de selectie goed is dan moet je er niets aan veranderen.

@Titan Ik denk dat wij wel als eerste moeten eindigen in de poule.

@Fantasy Je hebt inderdaad al iets voorbij zien komen. Of dat een voorbode is ga ik nu nog niet aangeven.

@ElMarcos We hebben nu zoveel geld dat ik me van alles kan permitteren qua transfers.

@mattihamstra @ElPrincipito @Krabby @Nummerke10 @marcelkeuh @FlyD @Elano @Cyberize7x @Oldskool  @RubenS2 @Jotew @True_Legend @spaansetukker @TheRedOne @John Terry @Vlonkie @Niejo101 @Tim' @FM_Lesly  @Kavinos @r4vje @Daniell @Kelderklasse

Meteen goed uit de startblokken geschotten. Ik zie de naam van Barry regelmatig opduiken als doelpuntenmaker en als je de keuze hebt tussen een Engelsman en een buitenlander valt deze zeker te verdedigen.

Goede start! De eerste prijs is binnen en je hebt de koppositie al te pakken.

Meteen de goede lijn doorgezet in de competitie. Mooi dat ook de Community Shield gepakt is.

Je prestaties blijven uitstekend! Geen inkomende transfers is inderdaad opmerkelijk te noemen maar de gedachte snap ik wel.

Een foutloze start; je bevestigt direct waarom je geen spelers aan hoeft te trekken. 

Sterk gestart. Maar het elftal had dan ook al bijna een competie er op zitten in de voorbereiding 

Geweldige start en tussen neus en lippen door is de eerste prijs ook alweer binnen. Mocht het wat minder gaan (waar ik niet vanuit ga) dan kan je gewoon in de winterstop de beste spelers weghalen bij de concurrent :D

manchesterunitedfm20.png.3641463c33ad2241f6b9e1a1207b0111.png

Seizoen 2024-2025

Deze maand gaan wij Harry Maguire terug zien en hij wilt niets liever dan een overwinning op ons pakken. Maar dat willen wij uiteraard niet. Wij gaan vol voor de drie punten. In de Champions League spelen wij alleen maar tegen Atletico Madrid deze maand. In de Premier League spelen wij tegen Southampton, Swansea, Wolves en Brighton. In de Carabao Cup spelen wij tegen West Brom.

Manchester United - Atletico Madrid Champions League

5e8303a799191-untiedatletico.png

Manchester United - Brighton Premier League

5e8303b18a2f4-unitedbrighton.png

September

5e8303c25126d-september.png

Stand Premier League

5e8303d38dee9-standpl.png

Stand Champions League

5e8303e17c21e-standcl.png

Loting Carabao Cup

5e8303eec342b-lotingcarabaocup.png

Overzicht manager

5e83040070b60-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Barry scoort veel, maar Mike doet de voorbereiding en geeft hem blijkbaar veel speeltijd.

@Isco22 We knallen er meteen in en laten er geen gras over groeien.

@Mordurette We laten gelijk zien dat wij alles willen winnen qua prijzen.

@petervoetbal Het is wel eens minder geweest dus ik ben erg tevreden.

@Elano We starten meteen heel goed dit seizoen. Ik denk dat wij in de winter wel spelers halen, maar niet voor het eerste.

@Titan We laten zien dat wij nog steeds goed zijn en men weet het ondertussen ook dat wij nog goed zijn.

@komodo25 Ik blijf volhouden aan een voorbereiding van vijf weken en dat blijft zijn vruchten afwerpen.

@Fantasy Wij zijn nog nooit zo sterk gestart. Meestal duurde dat nog een aantal maanden.

@Nummerke10 Ik ben blij met de eerste prijs van het seizoen. Ik ga wel spelers halen in de winter, maar niet voor het eerste.

@ElPrincipito @glennix @ElMarcos @mattihamstra @Krabby @marcelkeuh @FlyD @Elano @Cyberize7x @Oldskool  @RubenS2 @Jotew @True_Legend @spaansetukker @TheRedOne @John Terry @Vlonkie @Niejo101 @Tim' @FM_Lesly  @Kavinos @r4vje @Daniell @Kelderklasse

Good old Ronaldo is het scoren nog niet verleerd, prachtig om te zien :D Heerlijke maand qua resultaten natuurlijk, daar zullen de fans ongetwijfeld van genieten. 

Een fantastisch begin van je seizoen! Ook goed om te zien dat Cristiano de weg naar het net nog steeds kan vinden! 

Freewheelend de maand doorgekomend en wat een mooie periode voor Ronaldo ook! Hoe oud is al? 39? En dan toch nog zo belissend zijn ...!

Aardig begin weer het met louter overwinningen. Ronaldo blijft een vette eindbaas _O_

Een goed beginnis het halve werk. Met 21 uit 7 ben je vast lekker op weg. Daarbij is het wel een heerlijke cl groep die je natuurlijk gezien de status gewoon moet overleven simpel zat