Jump to content
delichris

[FM20] The Red Devils are back

Recommended Posts

manchesterunitedfm20.png.cdd09f20c432301330e5eb57432859f2.png

Seizoen 2023-2024

De laatste wedstrijd van het seizoen voor ons en wat voor een wedstrijd. We spelen weer in de finale van de Champions League. We spelen in Parijs tegen PSG. Wij zijn de favoriet voor de titel. We kunnen de zevende Champions League binnen halen en PSG kan de prijs voor het eerst winnen. Wij zijn uiteraard de favoriet. Het wordt hoe dan ook een finale om nooit meer te vergeten.

Road to the final Manchester United

5e7dd3cb29996-roadtothefinalunitedCL.png

Road to the final PSG

5e7dd3d9515c8-roadtothefinalclpsg.png

Opstellingen Manchester United - PSG

5e7dd3e44ba2e-opstellingenunitedpsg.png

Finale Champions League

5e7dd3f030838-finale1.png

5e7dd401b9ea0-finale2.png

Antwoorden op posts van users

@Mordurette Een mooie prijs gewonnen en de FA Cup is gewoon prachtig.

@Marius Het was een heerlijke finale en nu die CL finale nog.

@glennix De prijzen blijven inderdaad komen en de CL finale is er één om nooit meer te vergeten.

@Isco22 Het was een hele mooie finale. Liverpool heeft een sterk team, maar wij zijn gelukkig sterker.

@Krabby We lopen eens tegen die beroerde nederlaag aan.

@marcelkeuh Het is ook een mooie prijs om te winnen.

@petervoetbal Dankje

@komodo25 De prijzenkast is ook inderdaad erg vol.

@Titan Het team is goed in balans en onze aanval is heel erg sterk.

@ElPrincipito We zijn goed bezig en dat bewijst zich uit in de prijzen.

@Fantasy @FlyD @ElMarcos @Elano @mattihamstra @Cyberize7x @Oldskool  @RubenS2 @Jotew @True_Legend @spaansetukker @TheRedOne @John Terry @Vlonkie @Niejo101 @Tim' @FM_Lesly  @Kavinos @r4vje @glennix @Daniell @Kelderklasse

Ai, dat is wel heel erg zonde. Maar wel gewoon een prima seizoen gedraaid verder, dus ze hebben niets te klagen daar in Manchester lijkt me! Volgend jaar weer een poging wagen in de CL!

Ik voorspelde strafschoppen, maar de rest van de uitkomst zag ik natuurlijk graag anders. Ronaldo scoorde er gelukkig één, maar zo jammer dat Rashford en Pogba dat nalieten. Volgend jaar dan maar?

Wat balen! Met name door strafschoppen verliezen is altijd zuur natuurlijk. Je hebt een goed seizoen gedraaid, geen reden tot klagen.

Dit is wel zuur en zeker na zo een machtsvertoon in de grootste competitie van de wereld. PSG heeft ook een wereldploeg en strafschoppen blijft een loterij!

Aii dit is even een tegenvaller. Prima seizoen gedraaid maar helaas mist de ultieme bekroning. Volgend jaar maar revanche nemen en die Champions League binnenslepen. 

Erg jammer. De strafschop is en blijft een loterij; wel tof dat Ronaldo gewoon nog weer meespeelde in zo'n finale. Dit geeft weer een extra uitdaging voor volgend jaar!

Penalty's zijn altijd een loterij. Ongelofelijk zonder dat je in de deze shoot-out het onderspit hebt moeten delven.

Gepost (edited)
  1. manchesterunitedfm20.png.cdd09f20c432301330e5eb57432859f2.png

Seizoen 2023-2024

Ik moet eerlijk bekennen dat ik heel erg baalde van deze nederlaag. Vooral gezien ik mijn beste spelers die strafschoppen kunnen nemen ze ook heb laten nemen. Ik dacht ook serieus dat het gewoon een kat in bakkie was, maar wat kwam ik bedrogen uit. En dit heeft mij doen besluiten om volgend jaar vol voor de Champions League te gaan. De titel heeft ook prioriteit, maar de Champions League is toch het mooiste wat er is. Nu genoeg geluld over de Champions League. Eerst deze update maar.

Helaas heb ik geen screen van de statistieken. Deze ben ik vergeten en aangezien ik al in oktober zit kan ik hem ook niet meer maken.

Ranglijst competities en clubs

5e7f56492ead8-ranglijstcompetities.png

5e7f5653eb2d7-ranglijstclubs.png

Terugblik

5e7f569d1d9ec-terugblik.png

Commercieel overzicht

5e7f56aa46637-commercieeloverzicht.png

Individuele prijzen

5e7f56d103418-ereprijzen.png

5e7f56e3e5e76-clprijzen.png

5e7f56fad7e68-talentvanhetjaar.png

5e7f570899127-spelervanhetjaar.png

5e7f571642b29-spelervanhetjaar1.png

5e7f5725d732b-spelervaneuropa.png

5e7f5732de067-managervanhetjaar.png

Eregalerij

5e7f573f4b174-eregalerij.png

Financieel overzicht

5e7f574f54f73-financien.png

@Fantasy Er is geen reden tot klagen inderdaad. En volgend jaar gaan we weer vol voor de CL.

@Marius Volgend jaar ga ik er zeker weer voor.

@ElPrincipito Het is een mooi seizoen geweest en volgend jaar gaan we er weer voor.

@petervoetbal Het was een mooi CL seizoen die geweldig had kunnen worden bij winst.

@Isco22 Volgend jaar gaan we er weer volledig voor.

@TheRedOne Het was heel zuur voor ons.

@Krabby Dit is gewoon heel zuur voor ons. 

@Titan Ik bracht Ronaldo in vanwege de strafschoppen.

@ElMarcos Het is erg zonde, maar volgend seizoen gaan we er weer vol voor.

@komodo25 Het is er zuur, maar het is niet anders.

@mattihamstra Het is erg jammer dat wij verloren. Ik had graag die vierde CL op rij gewonnen.

@Mordurette @glennix @marcelkeuh @FlyD @Elano 

@Cyberize7x @Oldskool  @RubenS2 @Jotew @True_Legend @spaansetukker @TheRedOne @John Terry @Vlonkie @Niejo101 @Tim' @FM_Lesly  @Kavinos @r4vje @glennix @Daniell @Kelderklasse

@Nummerke10

Edited by delichris

Je spelers vallen genoeg in de persoonlijke prijzen. Op naar een transferperiode waarin je je team weer kan gaan versterken.

Hè, de Champions League finale update gemist! Balen dat je verloren hebt, des te meer reden om komend seizoen die beker wel te pakken.

Volgend jaar vol voor die CL zoals je zelf al aangeeft, mooi doel! Qua prijzen en verkiezingen weer een prima seizoen gedraaid ook.

Genoeg individuele prijzen, maar eigenlijk maken die geen bal uit zonder de prijzen waar het echt om draait. Uitkijken naar de transferperiode om te zien wie je aan die CL moet helpen.

Al met al weer prima cijfers en waardering voor het afgelopen seizoen. Inmiddels al derde in de eregalerij, op naar plek 2 (en daarna uiteraard plek 1)!

Zoals gezegd je kan niet alles winnen. Nu is er in ieder geval die honger weer om wel weer elke prijs te gaan pakken

manchesterunitedfm20.png.3641463c33ad2241f6b9e1a1207b0111.png

Seizoen 2024-2025

We gaan vrolijk verder met een nieuw seizoen. Het is een seizoen met geen enkele inkomende transfer. Ja jullie lezen het goed. Ik heb geen enkele inkomende transfer gedaan. Wel heb ik spelers verkocht. Ik heb nu ook direct een signaal afgegeven aan mijn spelers dat niet iedereen zeker ervan is om bij United te mogen spelen. Mbappé werd in de zomer nadrukkelijk gelinkt aan Barcelona. Ze deden ook een bod van 150 miljoen. Ze denken zeker dat ik gek ben. Ik ga mijn allerbeste speler niet voor 150 miljoen verkopen. Ze zullen toch minimaal 250 miljoen moeten gaan bieden. Maar dat willen ze niet. Pussy's zijn het. Wel een bommetje neerleggen, maar dan niet het laten ontploffen. 

Dan ga ik nu maar mijn uitgaande transfers bespreken. Alle verhuurde spelers mogen wedstrijdritme op doen. Wyatt gaat gratis naar Southampton en daar mis ik niets aan. Jones zat wel tegen het eerste aan, maar ik heb gewoon vier hele goede middenvelders. Hij gaat naar Frankfurt voor 12,75 miljoen. Bejger is een talentvolle Poolse verdediger, maar ook daar heb ik in de selectie betere van zitten. Hij gaat naar Southampton voor 24 miljoen. Stam was ook overbodig en gaat gratis naar Luton. Mengi zou nooit en te nimmer het mooie rode shirt aan mogen trekken en vertrekt naar Millwall voor 185k. Hoogewerf gaat naar Vitesse voor 1 miljoen. Ik zie in hem geen eerste elftal materiaal. En dan komen de twee transfers die wel effect hebben op het eerste. Haaland kwam vorig jaar al weinig aan spelen toe en dat kan ik dit geweldige talent niet aan doen. Hij vertrekt voor 91 miljoen naar Dortmund. En achterin moest ik kiezen tussen Keane en Maguire. De keus om te blijven is gevallen op Keane omdat hij een eigen opgeleide speler is. Dus Maguire vertrekt naar Atletico Madrid voor 44 miljoen. Maar Maguire en Haaland komen we snel weer tegen. Al deze transfers leverden ons een slordige 173 miljoen op.

Doelstellingen

5e80970fbefec-doelstellingen.png

Transfers uit

5e809719e1208-transfersuit.png

Selectie Manchester United

5e809728027a6-selectie.png

Loting Champions League

5e809738a7722-lotingcl.png

@Isco22 Helaas er gaat geen speler komen.

@Mordurette Daar gaan we wel vol voor.

@Fantasy Het was uiteindelijk wel een goed seizoen voor ons geweest.

@petervoetbal Er waren alleen maar uitgaande transfers te noemen.

@Marius Al die individuele prijzen winnen is leuk, maar de CL winnen had gewoon gemoeten. Ik zal niemand halen. Ik ga met bijna dezelfde selectie het nogmaals proberen.

@komodo25 Dankje.

@Titan Ik ga een jacht maken op Sir Alex. Dit seizoen moet ik toch wat prijzen kunnen pakken.

@mattihamstra De honger is er zeker.

@ElPrincipito @TheRedOne @Krabby @ElMarcos @Nummerke10 

@glennix @marcelkeuh @FlyD @Elano 

@Cyberize7x @Oldskool  @RubenS2 @Jotew @True_Legend @spaansetukker @TheRedOne @John Terry @Vlonkie @Niejo101 @Tim' @FM_Lesly  @Kavinos @r4vje @glennix @Daniell @Kelderklasse

Gewoon géén nieuwe inkomende spelers, dat is weer even wennen. Geen makkelijke loting voor de CL, zeker nu Dortmund Haaland voorin heeft lopen.