Jump to content
delichris

[FM20] The Red Devils are back

Recommended Posts

manchesterunitedfm20.png.cdd09f20c432301330e5eb57432859f2.png

Seizoen 2023-2024

De maand maart stond compleet in het teken van Juventus. Alles moet daarvoor wijken en we gaan er ook vol voor. We krijgen ook een nieuwe lichting talenten, maar daar zit niet veel soeps bij. In de FA Cup spelen wij tegen West Ham. In de Premier League zijn Brighton, Wolves en Everton onze tegenstanders.

Nieuwe lichting talenten

5e78d9408bcea-nieuwelichtingtalenten.png

Manchester United - Juventus Champions League

5e78d94aa2c97-unitedjuventus.png

Maart

5e78d95a0222f-maart.png

Stand Premier League

5e78d97be1b08-standpl.png

Loting FA Cuo

5e78d99d82f72-lotingfacup.png

Loting Champions League

5e78d9b79c4be-lotingcl.png

Manager van de maand

5e78d9e57e839-managervandemaand.png

Overzicht manager

5e78d9cea2138-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Marius De PL winst komt inderdaad wel dichterbij en Juventus verslaan zou heel mooi zijn.

@Fantasy We moeten het thuis afmaken tegen Juventus. In de PL heesen wij heerlijk.

@Nummerke10 Het verbaasde me dat hij terug wilde komen en dan neem ik hem direct aan. We staan er goed voor tegen Juventus. 

@Titan Ole terug was denk ik een meester zet van mij. Thuis Juventus afmaken moet zeker een optie zijn voor ons.

@Mordurette We doen het erg goed en Juventus afmaken moet gewoon zeker kunnen. Dat Ole terug is zegt iets over mij en over United.

@petervoetbal Het is een uitdaging die ik wel zie zitten.

@komodo25 Een goede staf is heel belangrijk en United doet het gewoon erg goed en daarom willen die oud spelers ook terug komen. Juventus pakken moet gewoon lukken.

@marcelkeuh Het gaat vermoedelijk spannend worden, maar wij moeten gewoon thuis winnen.

@mattihamstra @Krabby @ElPrincipito @Cyberize7x @Oldskool  @RubenS2 @Jotew @True_Legend @spaansetukker @TheRedOne @John Terry @Vlonkie @Niejo101 @Tim' @FM_Lesly @ElMarcos @Kavinos @r4vje @glennix @Daniell @Kelderklasse

Juventus even op haar plaats gezet. Hopelijk heeft Christiano ook een paar minuten mogen meepikken.

Dat is nog eens overtuigend winnen, Juve weet weer waar het staat! In eigen land kan het niet meer lang duren voordat de Premier League gewonnen is ook.

Pfoe wat een maand. In de grote wedstrijden staan de grote spelers op en in de kleine heb je ook ruim genoeg kwaliteiten natuurlijk om te winnen. Wordt weer prijzen oogsten dadelijk!

En afgemaakt heb je het tegen Juventus, schitterende zege. Komende maand kun je al het kampioenschap gaan vieren als alles meezit. Succes tegen Real!

De jeugdinstroom had beter gekund. Voor de rest blijven je resultaten werkelijk fantastisch.

Even een paar maanden er tussen uit geweest maar aan een verhaal van jou is nog weinig veranderd zo te zien. Alles gewonnen deze maand, je staat een straatlengte voor in de competitie en in de Champions League laat je ook weinig aan de twijfel over!

Even bijgelezen, weer een uiterst succesvolle game met Man United! Mooi dat je ook de helden van vroeger aan de club hebt verbonden :)

Gebruik je nog steeds die 'Pine' taktiek trouwens?

manchesterunitedfm20.png.cdd09f20c432301330e5eb57432859f2.png

Seizoen 2023-2024

Wat een afstraffing kreeg Juventus op Old Trafford. En zodoende gaan wij naar de kwartfinale van de Champions League. Daarin spelen wij deze maan de dubbele confrontatie tegen Real Madrid. Weer een grote club om te verslaan. En dat is toch wat je graag wilt als manager. In de Premier League spelen wij tegen Fulham, Southampton, Newcastle, Watford en Bournemouth. Deze maand kunnen wij dus kampioen worden. En dat zou wel lekker zijn. 

Manchester United - Real Madrid Champions League

5e7a17c2da155-unitedreal.png

Real Madrid - Manchester United Champions League

5e7a17cc1e4e1-realunited.png

Newcastle United - Manchester United Premier League

5e7a17d844976-newcastleunited.png

5e7a17ed2f3f1-winst1.png

5e7a17fb9c1a3-winst2.png

5e7a180761202-winst3.png

April

5e7a181bd9e04-april.png

Stand Premier League

5e7a1832be78b-standpl.png

Loting Champions League

5e7a1841379d8-lotingcl.png

Individuele prijzen

5e7a185d6b874-talentvandemaand.png

5e7a186f3bfab-managervandemaand.png

Overzicht manager

5e7a187b98a6c-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@marcelkeuh Het was genieten. Ze hadden geluk dat het geen dubbele cijfers werd.

@petervoetbal Het was genieten. Real is een grote club, maar wij ook.

@Marius Cristiano heeft zeker gespeeld tegen Juventus.

@Fantasy Deze maand kunnen wij kampioen worden. Juventus had gewoon niets in te brengen tegen ons.

@Nummerke10 Het was een heerlijke maand. Ik kan nu heerlijk rouleren zodat men overal rust kan nemen.

@Titan Het was heerlijk en die titel kunnen wij inderdaad in april gaan pakken.

@komodo25 De jeugdinstroom was niet best, maar we hebben op zich al een hele jonge selectie.

@ElMarcos Ik heb zover ik weet alles qua goede instroom. Nu alleen nog een portie geluk.

@Mordurette Ik mag niet klagen hoor. 

@ElPrincipito Het zag er inderdaad weer goed uit.

@Isco22 We hebben een hele goede periode gehad en vele wedstrijden gewonnen en prijzen gepakt.

@Elano Ik vindt het belangrijk dat ik oude helden terug kan halen. Dit hoort ook bij de club. Ik speel nog steeds met dezelfde taktiek als in het begin.

@mattihamstra @Krabby @ElPrincipito @Cyberize7x @Oldskool  @RubenS2 @Jotew @True_Legend @spaansetukker @TheRedOne @John Terry @Vlonkie @Niejo101 @Tim' @FM_Lesly  @Kavinos @r4vje @glennix @Daniell @Kelderklasse

Die titel kon niet uitblijven, prachtige prestatie wel door Real zo te overklassen! Succes tegen de andere club uit Madrid.

Ronaldo doet het dan toch maar weer even tegen uitgerekend Madrid, de oude, sluwe vos! Proficiat met de titel; mooi op tijd, dus nu de focus op de rest van de prijzen.

De MCDonalds Community Shield, serieus? :-D

Gefeliciteerd met de titel! Ronaldo doet het tegen zijn oude club, nu op tegen Atletico. 

Ronaldo pakt z'n doelpuntjes nog steeds mee..! Proficiat met de titel, al was dat geen verrassing meer.

Heerlijk weer. Mejbri kan echt een gigant worden, vergelijkbaar met Gravenberch volgens mij. Lekker om te zien dat hij ook zijn kans pakt. Succes tegen Atléti!

Knappe overwinningen tegen Real, de Treble die binnen is, wie kan Man United nog iets in de weg leggen? :classic_wink:

Dit is een fantastische prestatie natuurlijk! De Champions League lijkt al in je binnenzak te zitten, maar misschien is dat juist een gevaar dat op de loer kan liggen...

Jesus christ Delichris ben je nog steeds actief hier haha. Toen ik begon met posten op Champman was je al een van de ouwe lullen. Nog steeds op de taxi?? Props.