Jump to content
delichris

[FM20] The Red Devils are back

Recommended Posts

Heerlijke uitslagen weer hoor. Havertz bij Liverpool mooie club voor hem. Die de Jong daar is dat een regen?

Een perfecte laatste maand van het jaar waarmee je een flinke afstand op de concurrentie hebt weten te creëren. De PL lijkt nog nooit zo vroeg beslist als dit jaar (in FM dan toch).

Halverwege is het al duidelijk dat je het alleen zelf nog kan verpesten al zie ik dat niet gebeuren. De zoveelste titel lijkt een feit

manchesterunitedfm20.png.cdd09f20c432301330e5eb57432859f2.png

Seizoen 2023-2024

Januari de maand van de start van de FA Cup voor alle Premier League teams. Kortom nog een kans op een prijs erbij. Dat is toch wel iets wat iedereen graag wilt winnen en wij dus ook. Iedereen had het trouwens over Tobido. Ik kende de hele speler niet eens. Dus ik ga hem een half jaar de tijd geven. Als hij me bevalt blijft hij en zal een andere verdediger vertrekken. Ik heb nog een talent gekocht. Namelijk Louie Barry van Barcelona. Maar hij is ook direct weer verhuurd aan Real Zaragoza. Daarmee heb ik ook direct mijn twee aankopen verteld. We hebben ook nog wat uitgaande transfers. We starten met Mejia hij gaat naar Charlton voor 350k. Emeran wordt verhuurd aan Dundee. Worrall gaat naar West Ham voor 300k. Hughes voor verhuurd aan Charlton en Crook gaat naar Newcastle voor 17,miljoen. Zo hebben wij weer wat spelers weggedaan die nooit het eerste zouden gaan halen. Misschien Crook wel, maar ach wat maakt het uit. Deze maand spelen wij tegen Manchester City, Sheffield United, Crystal Palace, Tottenham en West Brom voor de Premier League. In de FA Cup spelen wij tegen Luton Town en Millwall.

Transfers uit

5e762a9b7fedf-transfersuit.png

Transfers in

5e762aa9f0f27-transfersin.png

Spoiler

5e762aca63acc-tobido1.png

5e762ad9b8b1a-barry2.png

Manchester United  - Manchester City Premier League

5e762b075ed7e-unitedcity.png

Manchester United  - Tottenham Premier League

5e762b15d32a4-unitedspurs.png

Januari

5e762aeba9af4-januari.png

Stand Premier League

5e762b2f43602-standpl.png

Loting FA Cup

5e762d4f945b0-lotingfacup.png

IManager van de maand

5e762b48e86f4-managervandemaand.png

Overzicht manager

5e762d35cb09e-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Fantasy We kunnen inderdaad als wij dit blijven vol houden hele mooie prijzen toevoegen aan de prijzenkast.

@Marius Het duurde even voordat Ronaldo ging scoren, maar hij heeft er nu toch eindelijk weer wat goals te maken.

@Nummerke10 Ronaldo is nog erg goed voor welke club dan ook. Ik heb zijn contract met 1 jaar verlengd. 

@petervoetbal Graag gedaan. Wij zijn ook het sterkste team.

@Mordurette Hooguit wij zelf ben ik bang voor.

@Krabby We verliezen vast nog wel een keer. 

@marcelkeuh Dan moet dat Europees gebeuren denk ik.

@komodo25 Ja een newgen, maar niet schrikbarend goed.

@Titan We zijn goed bezig en hopelijk kan ik in maart wel kampioen worden.

@mattihamstra Ja we kunnen het zelf nog wel verprutsen inderdaad.

@ElPrincipito @Cyberize7x @Oldskool  @RubenS2 @Jotew @True_Legend @spaansetukker @TheRedOne @John Terry @Vlonkie @Niejo101 @Tim' @FM_Lesly @ElMarcos @Kavinos @r4vje @glennix @Daniell @Kelderklasse

Gepost (edited)

Zo de concurrentie murw geslagen. 3-0 en 5-0 tegen concurrenten in de big six is geweldig, hoewel Tottenham wel wat is afgezakt.

Todibo ziet er wel echt geweldig uit hoor. Maar geen plek in jouw team?

Edited by Nummerke10

Mooie uitslagen weer en een keer gelijkspelen moet kunnen gezien je royale voorsprong op de rest.

Duidelijke uitslagen tegen o.a. City en Spurs! Wist niet eens dat die Engelsman bij Barcelona speelde, maar zie het nu ook in m'n eigen game (waar die naar Brighton is verkast trouwens). Leuke aanwinst voor de toekomst!

Schitterende januari maand en bijgevolg al een fikse voorsprong in de Premiership. Je kan je de komende maanden bijgevolg focussen op Europa en de bekertornooien.

Prachtige resultaten met als klappers de overwinningen op City en Spurs natuurlijk. Dat kan niet meer misgaan!

Zeer goede maand. Concurrentie een tik uitgedeeld. Al een mooi gat geslagen. Ook twee prima spelers gehaald

Er staat geen maat op united. En zoals al gezegd de competitie is al klaar. Zaak dat de focus en scherpte er blijft om alle andere prijzen in de wacht te gaan slepen

manchesterunitedfm20.png.cdd09f20c432301330e5eb57432859f2.png

Seizoen 2023-2024

We hebben het erg goed voor elkaar, maar ik ga ook mijn staf verder uitbreiden. Ik wil nog beter worden en dan denk ik dat wij goede stafleden nodig hebben. Februari is altijd een korte maand, maar om dan maar vier wedstrijden te spelen is ook wel wat weinig. In de Premier League spelen wij tegen Chelsea, Arsenal en Norwich. In de Champions League spelen wij de heenwedstrijd tegen Juventus. Ook zal ik voor de 300ste keer op de bank zitten bij Manchester United.

300 wedstrijden

5e77941b03d96-300wedstrijden.png

Staf in

5e77942993e41-stafin.png

Chelsea  - Manchester United Premier League

5e77943c2ad79-chelseaunited.png

Manchester United  - Arsenal Premier League

5e77944edd5f5-unitedarsenal1.png

5e779461c3452-unitedarsenal2.png

Juventus - Manchester United Champions League

5e7794702d3de-juventusunited.png

Februari

5e779489d76e1-februari.png

Stand Premier League

5e77949ac277c-stand.png

ndividuele prijzen

5e7794bc2e798-spelervandemaand.png

5e7794ccbe8d4-managervandemaand.png

Overzicht manager

5e7794d9eb1db-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Nummerke10 We hebben laten zien wie de baas is in Engeland. Ik wil Tobido langzaam aan brengen.

@petervoetbal De titel is een kwestie van tijd.

@Mordurette Het gaat nu alleen nog om de CL en de FA Cup. De PL lijkt zo goed als zeker binnen te zijn.

@Titan Barry stond al een tijdje op zijn lijstje. 

@Marius We hebben bijna alleen maar focus op de FA Cup en de CL.

@Fantasy En toch moeten wij wel gefocust blijven.

@komodo25 De concurrentie kan ons niet bijhouden op dit moment. En ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe spelers.

@marcelkeuh Ja we zijn heer en meester in Engeland.

@mattihamstra Ik probeer zo snel mogelijk de titel te pakken zodat de focus op de CL en de FA Cup kan.

@Krabby @ElPrincipito @Cyberize7x @Oldskool  @RubenS2 @Jotew @True_Legend @spaansetukker @TheRedOne @John Terry @Vlonkie @Niejo101 @Tim' @FM_Lesly @ElMarcos @Kavinos @r4vje @glennix @Daniell @Kelderklasse

Goede maand. In de PL wordt het steeds meer aftellen. In de CL heb je een goede uitgangspositie om het thuis af te maken.

Een 2-2 in de Champions League geeft meer dan genoeg aanknopingspunten om het in eigen huis af te maken. In eigen land ouderwets overtuigend weer.

Leuk dat Solskjaer terug is op het oude nest, kan ie zien hoe een goede manager het aanpakt. Tegen Juve moet je het thuis af kunnen maken!

Aardig om Solskjaer terug te halen, een prima coach voor de U23. In Engeland wordt het nu wel een echte dominantie! Hopelijk gaat het in de thuiswedstrijd tegen Juve goed.

Wederom prima resultaten en het gelijke spel tegen Juventus is een goede uitgangspositie. Grappig dat Ole terug is bij United in de vorm van U23 manager.

Staff is belangrijk. Mooi dat the babyface assassin terug is in de staff. 2-2 Is een goede uitgangspositie. In de competitie is de overmacht groot

Champions League kan nog spannend worden tegen Juventus. Aan de andere kant is 2-2 uit helemaal geen slechte tussenstand. In de competitie een stuk minder spanning.