Jump to content
delichris

[FM20] The Red Devils are back

Recommended Posts

5e28827052cc0-manchesterunitedfm20.png

Seizoen 2019-2020

Over de start van mijn seizoen ben ik zeer tevreden. De nederlaag in de Manchester Derby is zuur, maar wij moeten hard werken om zo ver weer te komen zoals City nu is. Zoals ik al eerder aangaf ik ben al blij als wij Champions League voetbal weer gaan halen. We spelen deze maand in de Premier League tegen Leicester, Aston Villa, Brighton en Newcastle United. In de Carabao Cup spelen wij tegen Everton. In de Europa League mogen wij aantreden tegen Borussia Mönchengladbach. 

Borussia Mönchengladbach - Manchester United Europa League

5e29df0c78eeb-unitedgladbach.png

Newcastle United - Manchester United Premier League

5e29df344422e-unitednewcastle.png

September

5e29df537a49e-september.png

Stand Premier League

5e29df6606a31-Standpl.png

Stand Europa League poule

5e29df9c70fe1-standel.png

Loting Carabao Cup

5e29dfc142b35-lotingcarabaocup.png

Overzicht Manager

5e29dffc9eb4b-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Er waren ook al een aantal wedstrijden gepland waaronder die reeks overwinningen van twintig plus. Ik ben tevreden over de start, maar niet tevreden over de nederlaag tegen City.

@Mordurette Ik hoop dat wij in de toekomst de derby wel winnend afsluiten. 

@Titan Ik speel altijd een lange voorbereiding. Ik vindt dit fijn en zo raken de spelers sneller fit.

@komodo25 Ik was ook zeer tevreden tot dat de derby kwam.

@TheRedOne Ik hoop in de toekomst de derby wel te winnen. Maar we hebben een lange weg te gaan.

@Niejo101 Dat duurt nog zeker twee jaar vermoed ik.

@marcelkeuh We hebben een lange weg te gaan. Ik ben liever het United van 1999 dan van 2009. 2009 was niet erg succesvol hoor.

@RubenS2 Een voorbereiding zegt mij nooit iets. Dat doet mijn assistent en de spelers moeten fit worden.

@True_Legend We zijn goed begonnen, maar we hebben nog een lange weg te gaan voor dat wij net zo goed of beter zijn dan City.

@spaansetukker We hebben nog wat deadwood in de selectie en we moeten nog verder groeien.

@mattihamstra Het bestuur doet irl slecht beleid en gelukkig kunnen ze dat in het spel niet zo doen als ik manager is.

@Tim' De derby moet altijd gewonnen worden, maar helaas voor ons. Volgende keer moeten wij beter voor de dag komen.

@Nummerke10 @FM_Lesly @Daniell @glennix @Fantasy @r4vje @ElMarcos @Kelderklasse @FlyD @Vlonkie @Isco22

Van Villa en Newcastle win je natuurlijk liever, maar het is niet anders. City en Liverpool lijken in ieder geval al de toon te zetten.

Die gelijke spelen zal je nu nog wel hebben, het team moet nog helemaal gevormd worden. Dat je maar vijf punten achter staat is nog te overzien.

Een goede start is het halve werk. Afgezien van het puntverlies tegen Aston Villa en Newcastle ziet het er heel netjes uit!

Dit is toch echt geen slecht begin, maar sommige teams scoren nu al idioot veel punten. Beetje zoals de werkelijkheid van PL van vorig jaar dus, hehe. 

Maar één tegengoal in een maand, daar mag je best trots op zijn. Leuk om te zien dat Belotti al zijn goaltjes meepikt. Achter Liverpool en City moet zeker de derde plek een mooie prooi zijn.

Oei de klad lijkt er een beetje in te komen met 2 keer duur puntverlies. Je ziet ook gelijk daardoor het verschil mede ontstaan

Je kunt nog niet verwachten dat je alle wedstrijden winnend afsluit, voor waar united vandaan komt gaat het opperbest!

Seizoen 2019-2020

De resultaten zijn nog niet wat ik graag wil, maar we zijn ook gewoon nog steeds een team in opbouw. En dat klinkt eigenlijk best wel raar voor een topclub. Maar ik streef gewoon naar goed en aanvallend voetbal. Het komt er langzaam in en dat voelt wel fijn. Tuurlijk gaan we af en toe mindere wedstrijden krijgen, maar dat komt ook omdat ik voornamelijk de grote wedstrijden en de Premier League wedstrijden met de beste spelers ga spelen. In de Europa League spelen voornamelijk de reserves. Romero mag Europees spelen en Grant gun ik de bekerwedstrijden in Engeland. Zo blijven de keepers ook blij. De Gea is uiteraard mijn nummer één keeper en dan volgt Romero en dan pas Grant. 

In de Premier League spelen wij deze maand tegen Tottenham, Sheffield United en Norwich. In de Europa League spelen wij tegen Crvena zvezda en Ferencvaros. In de Carabao Cup is Bournemouth onze tegenstander.

Crvena zvezda - Manchester United Europa League

5e2b1442bf414-crevnaunited.png

Manchester United - Ferencvaros Europa League

5e2b1615939d3-unitedferencvaros.png

Manchester United - Tottenham Premier League

5e2b162e844c3-unitedspurs.png

Oktober

5e2b164471261-oktober.png

Stand Premier League

5e2b166552123-stand.png

5e2b1670d82cf-standel.png

Loting Carabao Cup

5e2b1686d4786-lotingcarabaocup.png

Overzicht Manager

5e2b1695c404b-overzichtmanager.png

@Marius Ik had heel graag deze wedstrijden, maar we kunnen nog niet alles hebben. Het voor als nog alleen maar achtervolgen.

@Mordurette Het is zonde van de gelijke spelen, maar over en tijdje moeten het alleen maar winstpartijen worden.

@marcelkeuh We hebben het goed gedaan, maar het kan allemaal beter. En wij moeten gewoon groeien.

@Titan Liverpool en City zijn nu nog beter dan ons. Wij moeten dat niveau weer gaan halen.

@Tim' Ik ben ook wel tevreden en Belotti is een hele goede spits.

@RubenS2 Dat mag ook wel qua naam en team.

@komodo25 Dat vond ik ook, maar dat hoort bij de groei van het elftal.

@mattihamstra De klad komt er niet in hoor. We kunnen nu nog gewoon niet top zijn.

@Niejo101 Dat klopt. United heeft in tijden niet zo hoog gestaan. Maar we zijn nog steeds in opbouw.

@TheRedOne @spaansetukker @True_Legend @Nummerke10 @FM_Lesly @Daniell @glennix @Fantasy @r4vje @ElMarcos @Kelderklasse @FlyD @Vlonkie @Isco22

Toch keurig 'gebroederlijk' aan kop. Voor de spanning leuk als dat lang zo zou blijven. 

Niet de grootste tegenstanders, niet de grootste verschillen, maar wel alles gewonnen deze maand en gewoon mee aan kop. Ik weet niet of het een momentopname is of dat je daadwerkelijk iets kan gaan betekenen in de titelstrijd maar het geeft momenteel wel vertrouwen in ieder geval.

Alles gewonnen en opnieuw weinig tegengoals. Wel opvallend dat je qua statistieken gedomineerd hebt tegen Tottenham, maar dat Rode Ster wel meer kansen heeft gehad in jullie duel.

Kijk van dit soort resultaten kunnen we weer genieten! United waardig ik kan me irl deze winning streak niet eens meer herinneren

Seizoen 2019-2020

Vorige maand speelden wij erg goed, maar die lijn moeten wij doortrekken naar deze maand. Of dat gaat lukken is de vraag. Ik zet de druk wel op Manchester City en Liverpool. We moeten blijven presteren om goed te blijven. Helaas krijgen wij ook een domper te verwerken. Mata heeft een blessure opgelopen en is er voor 2 a 3 maanden eruit. ik heb ook meteen besloten dat Mata na dit seizoen mag vertrekken bij ons. Ik heb voor hem geen plek in de selectie. Uit nood speelt hij als rechter winger, maar dat is hij gewoon niet. Deze maand spelen wij tegen Wolves, Watford en Bournemouth in de Premier League. In de Europa League spelen wij tegen Ferencvaros en Borussia Mönchengladbach. Geen grote wedstrijden, maar wel wedstrijden waar we waakzaam moeten zijn.

Blessure Mata

5e2c6b627a285-blessuremata.png

Wolves - Manchester United Premier League

5e2c6b7106526-wolvesunited.png

Ferencvaros - Manchester United Europa League

5e2c6ba450053-ferencvarosunited1.png

Borussia Mönchengladbach - Manchester United Europa League

5e2c6bbbe1caa-gladbachunited1.png

5e2c6bcd48afa-gladbachunited2.png

November

5e2c6bfd59274-november.png

Stand Premier League

5e2c6c11ec294-standpl.png

5e2c6c286a54b-standel.png

Overzicht Manager

5e2c6c3d2c9ac-overzichtmanager.png

@RubenS2 Het was een hele mooie maand voor ons.

@Titan Dat wij nou al zo goed zouden zijn had ik niet verwacht. Leuk dat City mee doet, maar dat boeit mij eigenlijk niet.

@Mordurette We hebben een heerlijke maand gehad, maar dat wij nu al zo hoog in de stand staan had ik niet aan zien komen.

@Marius We hebben een hele goede maand gehad en dit geeft heel veel vertrouwen in het team. Maar het seizoen is nog lang.

@komodo25 We zijn erg goed bezig, maar of wij dit lang volhouden weet ik niet.

@Tim' Tegen de Spurs speelde ik met de sterkste elf en dat doe ik niet in de EL poule daar geeft ik voornamelijk de jeugd de kans zodat zij ook wedstrijdritme hebben.

@mattihamstra We zijn erg goed bezig net als United vroeger was. Zo'n streak hebben wij vorig jaar nog gezien toen Ole kwam.

@Niejo101 @marcelkeuh @TheRedOne @spaansetukker @True_Legend @Nummerke10 @FM_Lesly @Daniell @glennix @Fantasy @r4vje @ElMarcos @Kelderklasse @FlyD @Vlonkie @Isco22

Je staat wel eerste, maar het vlot af en toe nog helemaal niet ... Maar dat is ook het mooie aan de Premier League ! Die spanning en die wedstrijden waar iedereen van iedereen kan winnen. 

De volgende ronde is bereikt, maar dat zou ook geen verrassing meer zijn. City wat laten liggen deze maand waardoor je alleen aan kop gaat. 

Ondanks de uitschuiver tegen Wolves sta je mooi bovenaan. In Europa ben je lekker bezig.

Je had goede zaken kunnen doen als je niet van Wolves verloren had zeg. Verder wel goed bij schot deze maand.