Jump to content
delichris

[FM20] The Red Devils are back

Recommended Posts

Lijkt me dat de Ligt wel beter is dan de andere verdedigers bij Man U maar dat kan uiteraard persoonlijke voorkeur zijn en dat is natuurlijk je eigen keuze om hem rustig te brengen. Wel weer lekkere resultaten neergezet, verliezen van Real uit is geen schande. 

Er is altijd wel een ander topteam dat zo ontzettend sterk start dat je meteen in de achtervolging moet. Volgens mij is jouw start nu ook beter dan vorig seizoen dus dat moet wel goed komen.

manchesterunitedfm20.png.cdd09f20c432301330e5eb57432859f2.png

Seizoen 2022-2023

De maand oktober is alweer aangebroken en dat betekent herfst. Deze maand spelen wij zeven wedstrijden. In de Premier League spelen wij tegen Wolves, West Brom, Chelsea en Norwich. In de Carabao Cup spelen wij tegen Wolves. En in de Champions League spelen wij tegen RB Salzburg en Real Madrid. De wedstrijd die het er meest uit springt is toch de wedstrijd tegen Chelsea. Dat is de topper in de Premier League deze maand. De manager van Chelsea is Guardiola dus dat verklaart misschien ook hun goede vorm.

Red Bull Salzburg - Manchester United Champions League

5e5fa5444c51c-salzburgunited1.png

5e5fa5555dcc0-salzburgunited2.png

Manchester United - Real Madrid Champions League

5e5fa56558476-unitedreal.png

Chelsea - Manchester United Premier League

5e5fa57660554-chelseaunited.png

Oktober

5e5fa58d49a19-oktober.png

Stand Premier League

5e5fa5a27bae0-standpl.png

Stand Champions League

5e5fa5b1b1abc-clstand.png

Talent van de maand

5e5fa5db4be33-talentvandemaand.png

Loting Carabao Cup

5e5fa5c43abd1-lotingcarabaocup.png

Overzicht manager

5e5fa5f1ac0b1-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@ElPrincipito Het zijn pittige wedstrijden die er aankomen en nu moeten wij laten zien dat wij er klaar voor zijn. Nu op naar nog meer winstpartijen.

@Titan Nu komt Chelsea bovendrijven en dat is voor ons wel mooi, want we worden nu wel ieder jaar uitgedaagd. Eerste seizoen City, tweede seizoen Liverpool. Vorig seizoen Arsenal en nu Chelsea.

@Marius Ik had wel graag gewonnen van Real, maar liever nu verliezen dan later in het seizoen. Dat Chelsea nu goed doet verrast mij niet. Ik hoop dat City en Liverpool nog meer punten laten liggen.

@komodo25 Het was inderdaad een heerlijke maand voor ons.

@marcelkeuh Ook al is de Ligt ervaren. De PL is toch wat anders dan de Serie A. En ik heb nog vier goede centrale verdedigers.

@Mordurette Inderdaad beter nu dan later in het toernooi.

@Krabby Ik heb vijf goede centrale verdedigers en ik moet er eigenlijk één verkopen. Zodat ik koppeltjes kan maken. Nu is steeds één de dupe omdat die het vijfde wiel aan de wagen is.

@Nummerke10 Het is wel een uitdaging om zo goed te blijven en ik wordt uitgedaagd en dat is ook fijn. Deze start is ook beter dan die van vorig seizoen.

@True_Legend 

@mattihamstra 

@TheRedOne 

@John Terry @spaansetukker 

@Fantasy 

@Jotew 

Chelsea dan toch een ploeg om rekening mee te houden? Dat Pep trainer is zegt wel iets natuurlijk. En als je kijkt hoeveel doelpunten je scoort in andere wedstrijden maar dan toch verliest van Chelsea ... het houdt in ieder geval de druk op de ketel. Mooi om tegen Real een beetje revanche te kunnen nemen ook trouwens.

Chelsea draait tot nu toe ook een mooi seizoen, hopen dat zij ook nog wat punten verspelen.

Ah, net die pot tegen Chelsea niet gewonnen, waar het voor de rest uitstekend gaat. Zo'n achtervolging op de nummer 1 houdt de spelers wel scherp. 

Chelsea draait prima mee dus een verlies kan dan gewoon gebeuren. Competitie is nog jong dus uiteraard kan het gewoon nog alle kanten op! Verder prima resultaten uiteraard!

Chelsea is die tegenstander die je het lastig gaat maken tot een goede tien speeldagen voor het einde en dan gaat het licht uitgaan ! Maar dit scenario is voor jou natuurlijk heel goed want dan wordt je gepusht en moet je goed gaan spelen 

Een prima maand met een heerlijke uitschieter tegen Salzburg . Maar dan toch de wedstrijd verliezen.  Nou ja blijft het tenminste wel spannend 

Flinke poeier in de Champions League! Ook de overwinning tegen Real Madrid is natuurlijk een hele mooie!

Goede resultaten weer maar Chelsea draait ook erg lekker, niet heel gek met een manager als Pep. Hebben ze zo'n goede selectie? Of is het puur geluk? Lijkt me niet. 

Seizoen 2022-2023

We spelen deze maand maar één officiële wedstrijd en dat is in de Champions League tegen Borussia Mönchengladbach. Daarna spelen wij veel oefenwedstrijden om de niet WK gangers fit te houden.

Borussia Mönchengladbach - Manchester United Champions League

5e6124ce54192-gladbachunited.png

November

5e6124e231916-november.png

Stand Champions League

5e6124f5575bd-standcl.png

Loting FA Cup

5e6125180715b-lotingfacup.png

Overzicht manager

5e6125299bf33-overzichtmanager.png

@spaansetukker De overwinning op Real was een fijne. Ik baalde dat we verloren van Chelsea. Want nu blijven wij achtervolgen.

@Marius Nu moeten wij rekening houden met Chelsea, maar ik hoop dat wij ze nog terug kunnen pakken.

@Nummerke10 Het blijft spannend want we mogen geen misstap meer maken.

@Mordurette Chelsea doet het goed en wij moeten scherp blijven.

@ElPrincipito Het blijft lekker spannend in de PL. We moeten iedere wedstrijd scherp blijven.

@Titan De nederlaag is balen, maar het houdt ons scherp.

@Jotew Het seizoen is nog jong inderdaad, maar we moeten wel blijven winnen want het WK komt er aan.

@True_Legend Ik hoop dat Chelsea eerder afhaakt zodat wij rust hebben om de titel te pakken.

@komodo25 Het was allemaal geweldig tot aan de Chelsea wedstrijd helaas. Maar we hebben genoeg tijd om het goed te gaan maken.

@marcelkeuh In de CL zijn onze ambities duidelijk.

@Krabby Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat hun selectie is. Ik ben daar niet zo mee bezig.

@mattihamstra 

@TheRedOne 

@John Terry 

@Fantasy 

Wat een heleboel oefenwedstrijden zeg. Van vakantie geen sprake in ieder geval.

De spelers zullen hoe dan ook fit zijn voor de hervatting van het seizoen. Waar moet je het in de volgende CL-ronde tegenop nemen?

Mooie campagne, nu eens zien hoe je de drukke maanden van het begin in het nieuwe jaar doorkomt met dit door het WK verstoorde seizoen. Succes!

Je draait gewoon weer aardig. Met de drukke maanden op komst ben je voor mij gewoon de favoriet omdat je het al meerdere keren hebt bewezen

Chong en Greenwood niet mee naar het WK nee? Laten zich toch geregeld zien bij jou dacht ik zo.

Seizoen 2022-2023

Deze maand gaan we eindelijk verder met competitievoetbal. Eerst spelen wij tegen Watford voor de Premier League en daarna spelen wij tegen Northampton voor de FA Cup. Maar voor dat gaat gebeuren spelen wij nog wat oefenwedstrijden. En het WK is ook afgelopen. Engeland is wereldkampioen geworden. En dat is een mooie opsteker voor het Engelse voetbal.

Waford - Manchester United Premier League

5e6287f5b9ce6-watfordunited.png

December

5e628812d2c99-december.png

Stand Premier League

5e62884339cb0-standpl.png

Loting Champions League

5e62885f8c149-lotingCLvolgenderonde.png

Individuele prijzen

5e6288b59bbcc-kopathophywinnaar.png

5e6288c119e69-winnaarballondor.png

5e6288d12f001-wereldvoetballervanhetjaar

5e6288e59f5b0-fifaspelervanhetjaar.png

5e628904d8de4-fransvoetballervanhetjaar.

Overzicht manager

5e628949ca034-overzichtmanager.png

@komodo25 Ondanks dat sommigen er niet waren hebben wij het goed gedaan.

@Mordurette Klopt. In december doen we er nog een paar bij.

@Marius Vakantie tijd is het zeker niet. We zijn gewoon aan het werk.

@Titan De spelers zijn zeker in vorm aan het raken en de loting is ook bekend in deze update.

@marcelkeuh We mogen niet klagen en we waren nog niet klaar met oefenen.

@Fantasy Als wij de maanden januari en februari goed door komen en dan zien we wel waar we staan.

@mattihamstra We zijn overal de favoriet en dat moeten wij waar maken.

@Nummerke10 Ik snap het ook niet. Op zich vond ik het niet erg hoor.

@Krabby @Jotew @True_Legend @spaansetukker @ElPrincipito @TheRedOne @John Terry