Jump to content
delichris

[FM20] The Red Devils are back

Recommended Posts

5e24468e2a728-manchesterunitedfm20.png

Seizoen 2019-2020

Mijn hart huilt heel hard. Ik kan het niet aanzien hoe de Glazers en Ed Woodward mijn club naar de kloten helpen. Zij hebben heel slecht management gedaan de afgelopen jaren. En het lag niet aan de managers die er zijn geweest. In 2013 onder Sir Alex Ferguson was het al niet best. Moyes heeft nooit echt een kans gehad en moest na 10 maanden al weer weg. Toen kwam het orakel Louis van Gaal. Ook hem lukte het niet om United goed aan het voetballen te krijgen. In zijn tweede en laatste jaar won hij nog wel de FA Cup. The Special One lukte het ook niet om het mooie voetbal er in te krijgen. Ondanks dat hij de Community Shield, de League Cup en de Europa League won. Hij mocht ook vertrekken en toen haalde men de legende Babyface Asssasin oftewel Ole Gunnar Solskjaer. Het begin was voortreffelijk en het lek leek boven. Maar niets is minder waar. Gelukkig krijgt Ole tijd in het echt, maar het is nu tijd dat ik mijn licht op mijn club laat schijnen. Zoals ik al zei mijn hart huilt heel hard. Het voetbal is gewoon soms niet aan te zien. En ik wil bewijzen dat je met de juiste spelers het wel kan. Ik wil op den duur met voornamelijk eigen jeugd laten zien dat wij het nog wel kunnen. 

Brandon Williams, Angel Gomes, Tahith Chong heb ik direct overgeheveld naar de selectie. Een aantal talenten zal ik verhuren, maar die krijgen de komende jaren zeker de kans. Ik ga spelers die in mijn ogen niet goed genoeg zijn voor mijn Manchester United verkopen en anders worden ze maar verhuurd. Ik heb gewoon geen plek voor ze. Degene die naar een andere club mogen uitkijken zijn Phil Jones, Marcos Rojo, Nemanja Matic en Ashley Young. Ik zal zeker spelers kopen, want ik zal mijn taktiek die ik hanteerde bij Hannover gaan gebruiken. Er zal wel een verandering daarin plaats vinden. Ik ga met twee spitsen spelen.

5e244717e202c-introductie.png

5e2449d2b127a-aanstelling.png

Doelstellingen

5e2449e1ba0b3-doelstellingen.png

Samenwerkingsverband Birmingham City

5e2449fad7730-samenwerkingsverbandbirmin

Transfers uit

Alles onder de rode streep is door mij gedaan. De verhuurde spelers mogen ervaring en speelminuten krijgen. Phil Jones mag zich in de kijker spelen bij FC Porto, Marcos Rojo mag zich in de kijker spelen bij Wolves. Nemanja Matic is definitief vertrokken naar Atletico Madrid voor 16,75 miljoen. Hier was de selectie niet blij mee, maar men moet niet zeuren. Ashley Young is definitief vertrokken naar AC Milan voor 3,6 miljoen. De spelers die gratis zijn vertrokken waren niet goed genoeg.

5e244a1e64974-transfersuit1.png

5e244a537f7e9-transfersuit2.png

Transfers in

De spelers onder de rode streep zijn mijn aankopen. De eerste die komt is Tonali. Hij komt over van Brescia voor 28,5 miljoen. Ik zie in hem de regisseur voor de komende jaren. Ik zocht ook nog een jonge centrale verdediger en deze vond ik in Kehrer van PSG. Hij kost ons 5,25 miljoen. Vervolgens haalde ik een groot talent uit Italië. Vignato komt over van Chievo voor 275k. Hij gaat eerst spelen bij onder de 23. En misschien dat ik hem in januari ga verhuren aan Birmingham. De laatste transfer is een hele mooie. Ik heb voor het eerst Belotti gehaald. Ik zocht een scorende spits. En Torino wilde mee werken. Hij kost ons 35 miljoen. 

5e244a61cdd00-transfersin.png

Spoiler

Screens inkomende transfers.

5e244b1d0e682-tonali1.png

5e244e9ad93ea-kehrer2.png

5e244eac4ae78-vignato3.png

5e244eba76e2d-belotti4.png

Selectie Manchester United

5e244ed02ffcc-selectie1.png

5e244f05ed5f0-selectie2.png

Taktiek

5e244f1295f66-taktiek.png

Loting Europa League

5e244f28dde53-lotingEL.png

Antwoorden op posts user

@Mordurette @FM_Lesly @Niejo101 @RubenS2 @mattihamstra @komodo25 @Titan @Marius @Nummerke10 @True_Legend @Kavinos @Daniell @glennix @Fantasy @r4vje @ElMarcos @Kelderklasse @FlyD @spaansetukker @marcelkeuh @Vlonkie @Isco22 @TheRedOne

Edited by delichris

Zeer fijne selectie, ben benieuwd naar de eerste resultaten.

Qua opening, ik ben het echt met je eens. Onder Ole leek het lek boven, maar doordat hij zo'n Pogba heeft die niets wilt, komt het voetbal er ook niet echt uit. Hopelijk weet jij het tij te keren!

Daar is dan delichris & United. Een match made in heaven. Succes met Man United, de mogelijkheden zijn er absoluut, het talent ook.

Zet 'm op! Ik gok dat je United snel weer mee kan laten doen om de prijzen, en nog belangrijker, dat United snel weer respectabel voetbal op de mat legt.

Succes! ManU is niet zo'n heel grote uitdaging dus ben benieuwd in hoeverre je de jeugd een echte kans kan geven. Verwacht sowieso vrij snel een basisplaats voor Greenwood maar voor de rest is de jeugd niet het niveau dat jij nastreeft denk ik.

De jaarlijkse obligate novelle van jouw kant met United ... het was wachten op dit moment natuurlijk. Je kent de club als geen ander, dus ik heb er het volste vertrouwen in dat de transfers ook meteen de gaten in de kern opvullen. Hopelijk breng je de club snel terug succes en de gepaste status. Succes alvast!

Lekkere transfers gedaan! Jou kennende gaat Man Utd weer snel van successen genieten!

United. Nog altijd we de grootste en misschien wel moeilijkste club van de wereld.

ze worden gebruikt om van te profiteren door de bazen net als bij arsenal. Zonde dat 2 van zulke mooie clubs verschrikkelijk beleid voeren

succes

5e28827052cc0-manchesterunitedfm20.png

Seizoen 2019-2020

Het seizoen gaat nu echt beginnen. Ik heb zelf een degelijk voorbereiding in elkaar gezet al zeg ik het zelf. We beginnen eerst in de omgeving te spelen. Oldham, Radciffe en Glossop. We spelen nog uit tegen Cheadle en CSKA. Daarna is er een trainingskamp geregeld door mijn voorganger Ole. We spelen tegen Axminster, Buckingham Athletic, Oldland Abbotonians. We spelen uit tegen Reading en Blackpool. Daarna spelen wij thuis tegen Club America, Dinamo Kiev, Atletico Mineiro en Chivas. We sluiten af tegen Panionios. 

In de Premier League spelen wij tegen Southampton van @FM_Lesly, Chelsea en Manchester City. Een zwaar programma. Maar we moeten het ermee doen. Ook wil ik @Niejo101 bedanken voor de banner. 

Voorbereiding

5e288504f1cc8-voorbereiding.png

Southampton - Manchester United Premier League

5e28852c1030b-debuutalsmanager.png

5e2884cb020ab-southamptonunited1.png

5e2884ebdb735-southamptonunited2.png

Manchester United - Chelsea Premier League

5e28856d33557-unitedchelsea.png

Manchester City - Manchester United Premier League

5e2885a6da28e-cityunited1.png

5e2885c441190-cityunited2.png

Augustus

5e2885d7aa172-augustus.png

Stand Premier League

5e2885eaaaf89-stand.png

Loting Carabao Cup

5e2885feaaedd-lotingcarabaocup.png

Overzicht Manager

5e28869d93172-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@FM_Lesly Ik ga mijn best doen om tij te doen keren, maar het gaat een lang seizoen worden.

@Mordurette Ik kon niet meer wachten, want het voetbal is niet om aan te gluren. 

@komodo25 Dankje. Ik ben zeer tevreden over mijn aankopen.

@Titan Doelstelling is om eerst Champions League voetbal binnen te halen of via de competitie of via de EL.

@Nummerke10 Greenwood mag dit seizoen gaan ruiken aan eerste elftal wedstrijden. Ik zal hem voornamelijk in de bekers inzetten en wat EL wedstrijden. Er lopen nog wel wat talenten rond hoor.

@Marius Ik wilde nog wat langer wachten, maar ik kon het niet meer aan zien. Ik heb vorig jaar geen 1 gestart hooguit via een andere club er naar toe gegaan, maar ik dacht dat ik helemaal niet gespeeld te hebben met United. De club gaat langzaam weer terug naar de top. 

@Niejo101 Ik probeer per seizoen te groeien. Maar binnen twee jaar moeten wij echt mee doen om de grote prijzen.

@marcelkeuh Er is veel te winnen met United. En dat zal ik proberen te bewerkstelligen.

@RubenS2 Dankje.

@mattihamstra Ik zal een heel ander beleid gaan voeren. Ik hoop op goede talenten en dan verder bouwen net als Sir Matt en Sir Alex.

@spaansetukker Dankje.

@True_Legend   @Daniell @glennix @Fantasy @r4vje @ElMarcos @Kelderklasse @FlyD @Vlonkie @Isco22 @TheRedOne

Tijdens de voorbereiding wel een paar overbodige wedstrijden gespeeld lijkt. Sommige tegenstanders waren echt wel een maatje te klein voor United. De competitie prima gestart, al zal de dreun die je kreeg van City niet meteen voor een glimlach gezorgd hebben.

Voor het wedstrijdritme een nuttige voorbereiding, alleen hoop ik niet dat het tot vermoeidheid heeft geleid. Zes punten heb je al, verliezen in de derby, op bezoek bij de rivaal: het kan gebeuren. 

Mooie overwinning op Chelsea. Jammer dat je niet wist te winnen van City, maar dat is geen schande natuurlijk.

Een uitgebreide voorbereiding gedraaid. Daardoor verwacht ik dat de meest spelers 100% wedstrijdritme hebben. Zelfs de spelers die waarschijnlijk nauwelijks aan bod gaan komen. Dat is natuurlijk wel erg lekker beginnen! Kijken hoelang het duurt voordat je weer het United van pakweg 2009 bent!

Tijdens de voorbereidingen een paar tot de verbeelding sprekende scores neergezet. De nederlaag tegen je stadsgenoot is natuurlijk zuur, maar begrijpelijk in het eerste seizoen.

City is op dit ogenblik nog een niveau te goed, maar op termijn heb je zeker de kans om terug naar de grootste club ter wereld te groeien ... Maar als je de evolutie in je andere carrières bekijkt, dan ga je binnen de kortste keren vlammen 

Het beleid dat jij aangeeft is het beleid dat de club moet voeten al denken de bepalers er anders over. 6 uit 3 is gezien het programma gewoon prima

Jammer dat je van City verloren hebt, maar geen verkeerde start lijkt me zo.