Jump to content
Jotew

[FM20] Genoa CFC

Recommended Posts

FYm3bam.png

---

@Copywriter @RubenS2 @T10 @komodo25 @Superboeren @Marius @Mordurette @FM_Lesly @Niejo101

Dank voor de reactie heren. Ik wou inderdaad in een lagere divisie starten maar ik kon geen geschikte database vinden die kon garanderen dat ik na seizoen 1 zonder problemen door kon gaan. Een save met Genoa wou ik al heel lang, vandaar dat ik nu alsnog met hen gestart ben. Op deze manier hoop ik door te kunnen pakken en weer met veel speelplezier FM te gaan spelen! :)

Edited by Jotew

Het lijkt me in ieder geval een realistische transfer. Veel succes bij Genoa!

Onbekend voor mij, die Armini. In mijn game staat hij medio 2023 nog bij Lazio onder contract en speelt hij op huurbasis bij Sampdoria. Marktwaarde een krappe 8M, en heel nette eigenschappen voor een CV.

danielmaldini.jpg

Genoa CFC strikt maarliefst drie (!) allom begeerde internationale talenten

Nieuwbaken manager van Genoa heeft een geweldige slag geslagen op de transfermarkt. Van deze jonge trainer is bekend dat hij graag (in)speelt op  en met jong talent, zowel voor nu als in de toekomst. Het is dan ook geweldig nieuws te kunnen melden dat Genoa maarliefst drie geweldige talenten heeft weten te strikken.

De eerste is Daniel Maldini. Inderdaad de zoon van. Hij is een 17 jarige buitenspeler die zowel links als rechts op de flanken uit de voeten kan. Vanaf de eerste dag dat we gingen kijken naar talenten zijn we met bieden begonnen. Hij weigerde uiteindelijk een nieuw contract te tekenen bij AC Milan. Pas na 2,5 week veel aandringen, praten en bieden wisten we hem te strikken. Een Italiaans talent waar we ontzettend blij mee zijn en waarvan we zeker weten dat hij een uitstekende speler voor ons gaat worden. Daniel heeft bij ons een contract getekend tot de zomer van 2024 met optie voor nog 2 jaar.

De tweede aanwinst is, zoals eerder vermeld, Nicolo Armini. Deze jonge Italiaanse speler komt voor een opleidingsvergoeding over van Lazio Roma, alwaar hij een nieuw contract weigerde. Nicolo is een centrale verdediger met een ontzettend groot potentieel. We zijn er dan ook heilig van overtuigd dat hij zich bij ons verder kan gaan ontwikkelen. Sterker nog, sta er niet raar van te kijken als hij dit seizoen al de nodige minuten gaat maken. Nicolo heeft een contract ondertekent voor 4 jaar met een 2-jarige optie.

Last but not least, een speler die door menig topclub momenteel gevolgd word. Vanwege het toekomst perspectief heeft hij uiteindelijk toch voor ons gekozen. Niemand minder dan Naci Ünüvar komt ons versterken. Een jonge buitenspeler die zich bij ons perfect kan gaan ontwikkelen. Wij als technische staf zijn ontzettend benieuwd hoe deze jongens zich gaan ontwikkelen. Ook Naci heeft een contract ondertekent tot de zomer van 2024. Hoe kan het ook anders is ook hierin een extra eenzijdige optie van 2 seizoenen opgenomen.

Met de langdurige contracten kweken we vertrouwen in deze jongens. Daarnaast is het een teken dat wij ze nog lang bij de club willen houden daar wij in hen vaste waardes voor de toekomst zien. Tevens hopen we hiermee de huidige topclubs af te schrikken.

---

Thanks voor de reactie heren! Tot de volgende update!

* Momenteel met mijn werk ontzettend druk (lees: lange vermoeiende dagen), vandaar de ietwat late updates. Verder ben ik ook ingame ontzettend lang bezig met verhuren van jeugdspelers, scouten, stafleden bekijken en screenen. Kortom ingame ben ik ook nog geen maand onderweg, dus ik hoop de volgende update snel te plaatsen! :)

@Niejo101 @delichris @Titan @Marius @FM_Lesly @spaansetukker @T10 @Mordurette @RubenS2 @komodo25 @Superboeren @Copywriter