Jump to content
Vilhena

Red Bull FM20-scenario

Recommended Posts

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met het nieuwe Red Bull FM20-scenario!

Red Bull Limburg zou ook leuk zijn. Past ook beter aangezien het grenst aan Duitsland. En als je zo luistert naar die Limburgers klinken ze ook vaak alsof ze wel een paar Red Bulls op hebben.

Cercle Brugge -> RB Brugge zou een leuk save zijn, zijn al 3 jaar in bezit van Monaco maar het is nog onzeker of ze na 2021 nog door willen met investeren. Brugge is een stad die zeker past in het project van Red Bull. Anders zou Racing Mechelen > RB Mechelen ook een goede optie zijn voor in België

Dit was al een keer voorgedragen bij de FM19-versie. Misschien kan je het voor elkaar krijgen dat de clubs die geselecteerd worden, allemaal in 1 save kunnen bestaan.  Dus dan kan ik zien hoe goed mijn zusterclubs het doen in de rest van de wereld en eventueel helpen om groter te worden.

Super idee, na het opstarten van de database vind ik het wel jammer dat er geen link is met RB Leipzig of Salzburg.. zou goed zijn om wat spelers te verkrijgen.

Inderdaad. Bij RB Apeldoorn is er geen link met de andere zusterclubs. Alleen met Vitesse, maar dat zal wel veranderen bij de volgende versie.

Gepost (edited)

Kan iemand mij helpen? heb het .rar bestand uitgepakt. Vervolgens RB Apeldoorn mapje bij Editor Data mapje toegevoegd. FM 20 opnieuw opgestart maar bij nieuwe carriere kan ik geen andere database openen/aanklikken?Doe ik iets verkeerd? Volgens de read me stond dit er als het goed is. Heb qua logo's niks gedaan.

Op foto rechtsboven te zien dat ik er niet op kan klikken. iemand enig idee..??

Schermafbeelding 2020-01-09 om 17.37.56.png

Schermafbeelding 2020-01-09 om 17.50.30.png

Edited by TheSpecialOne10

4 uur geleden zei Thorredn:

Super idee, na het opstarten van de database vind ik het wel jammer dat er geen link is met RB Leipzig of Salzburg.. zou goed zijn om wat spelers te verkrijgen.

Ik ga dit direct aanpassen. Foutje van mijn kant.

Samenwerkingsverbanden RB Apeldoorn zijn toegevoegd. Was een foutje van mijn kant. Vanaf nu downloadbaar in het artikel :)

4 uur geleden zei TheSpecialOne10:

Kan iemand mij helpen? heb het .rar bestand uitgepakt. Vervolgens RB Apeldoorn mapje bij Editor Data mapje toegevoegd. FM 20 opnieuw opgestart maar bij nieuwe carriere kan ik geen andere database openen/aanklikken?Doe ik iets verkeerd? Volgens de read me stond dit er als het goed is. Heb qua logo's niks gedaan.

Je hoeft alleen de bestanden in de editor map te plaatsen. De map waar deze in zitten hoeft niet. 

4 uur geleden zei TheSpecialOne10:

Schermafbeelding 2020-01-09 om 17.37.56.png

Al eens geprobeerd met gewoon geavanceerde configuratie aan te klikken. 

En misschien ook nog geen club kiezen, later club kiezen.

1 uur geleden zei FMNOOB:

Je hoeft alleen de bestanden in de editor map te plaatsen. De map waar deze in zitten hoeft niet. 

Had ik ook gedaan. zie foto hieronder. Dit is wat je bedoelde neem ik aan?

48 minuten geleden zei W8er:

Al eens geprobeerd met gewoon geavanceerde configuratie aan te klikken. 

En misschien ook nog geen club kiezen, later club kiezen.

Ja heb ik geprobeerd, vervolgens krijg ik bij geavanceerde configuratie ook geen scenario bij te zien. Kan via cloud wel wat mapjes zien maar die zijn vervolgens leeg die op foto van hieronder te zien zijn.

Kan het zijn dat ik met een verkeerde app de bestanden heb geopend? lijkt me niet toch?

Schermafbeelding 2020-01-09 om 23.04.28.png

4 uur geleden zei Vilhena:

Samenwerkingsverbanden RB Apeldoorn zijn toegevoegd. Was een foutje van mijn kant. Vanaf nu downloadbaar in het artikel :)

Top! Is wss niet mogelijk om dit in een al begonnen save toe te voegen? 

Voor België steekt er toch één club bovenuit dat moet deelnemen aan dit project, de moeder van alle fusieclubs: Red Bull Beerschot Antwerpen.

Edited by Netzwerk

9 uur geleden zei Netzwerk:

Voor België steekt er toch één club bovenuit dat moet deelnemen aan dit project, de moeder van alle fusieclubs: Red Bull Beerschot Antwerpen.

Fusie met Antwerp en Beerschot? :classic_tongue:

Edit: zijn toch nog andere ploegen waar het leuk mee zou zijn, BX Brussels >> RB Brussels bijvoorbeeld

Edited by quertius

14 uur geleden zei Thorredn:

Voor zover ik weet niet, maar wellicht is er in de krochten van het internet wel een oplossing te vinden. 

Excuses voor het ongemak!

Op 9-1-2020 om 23:44 zei Thorredn:

Met de ingame editor kan je dit zonder problemen toevoegen.

Ik heb 'm gedownload en ben een nieuwe save gestart maar helaas is de naam niet gewijzigd in mijn save. Krijg overal de oude naam te zien (HFC Haarlem). Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit Red Bull Haarlem wordt?

21 uur geleden zei RoyMakaay:

Ik heb 'm gedownload en ben een nieuwe save gestart maar helaas is de naam niet gewijzigd in mijn save. Krijg overal de oude naam te zien (HFC Haarlem). Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit Red Bull Haarlem wordt?

Ik had in mijn database voor Red Bull Cercle Brugge bij de editor aangevinkt dat Cercle brugge opgeheven is. Zodra je dat aanvinkt kan je kiezen welke club de nieuwe club is dus daar heb ik gekozen voor mijn zelfgemaakte team RB C Brugge.

Als je het team gewoon hebt bewerkt o.b.v. logo en naam en hier geen nieuw team voor gemaakt hebt, dan kan dit de reden zijn omdat dit misschien op sommige plekken hardcoded is op basis van de unieke team ID?

21 uur geleden zei RoyMakaay:

Staat ook in de algemene informatie dat dit het geval is. Je krijgt dit echter zeker niet bij alle schermen. Ik ben opzoek naar een oplossing ;)

13 minuten geleden zei Vilhena:

Staat ook in de algemene informatie dat dit het geval is. Je krijgt dit echter zeker niet bij alle schermen. Ik ben opzoek naar een oplossing ;)

Check bovenstaande comment even of dat een oplossing kan bieden! was zelf ook 3 uur aan het kloten voordat het me lukte

Edited by quertius

Ik heb FM opnieuw geinstalleerd en nu is het probleem verholpen gelukkig. Ik heb geen idee waar het nou aan lag :classic_mellow:

Ik heb inmiddels al twee seizoenen RB Apeldoorn erop zitten. 1e jaar vrij eenvoudig kampioen in de KKD, tweede seizoen keurig op de 2e plaats in de Eredivisie!