Jump to content
Sign in to follow this  
ELHenry

Show je team

Recommended Posts

Ik mistte dit topic heel erg, vandaar dat ik hem aangemaakt heb. Hoe ziet jouw selectie eruit op dit moment en bij welke club? Laat het graag zien aan de anderen!

2 uur geleden zei ELHenry:

Ik mistte dit topic heel erg, vandaar dat ik hem aangemaakt heb. Hoe ziet jouw selectie eruit op dit moment en bij welke club? Laat het graag zien aan de anderen!

Hoe zit je dit voor je? Gewoon een overzicht van de selectiepagina of de screens van de spelers?

41 minuten geleden zei Peterhs:

Hoe zit je dit voor je? Gewoon een overzicht van de selectiepagina of de screens van de spelers?

Gewoon een overzicht van je selectie op het moment waarin jeje bevind. Dat lijkt me wel leuk om bij verschillende mensen hun team te zijn met een bepaalde club in een bepaald jaartal.

23 uur geleden zei ELHenry:

Geweldig, dit topic miste ik ook!

20 uur geleden zei Peterhs:

Of op deze manier:

jnkxlfgpuge.png

Sampdoria begin seizoen 3. Wat Italiaanse talenten een kans geven en Zapata, alias het beest, doet de rest :) 

Gepost (edited)

Ik heb even 2 screens gemaakt van mijn huidige Feyenoord (note: heb sowieso altijd een grote selectie! Ben begin zomerstop...gaan best wat transfers plaatsvinden), paar newgens...maar niet overdreven veel. Btw het is zomer 2023,

image.thumb.png.b8223bb8cc2a332ebf3639e9b1b212d0.pngimage.thumb.png.c294552b3422c63ab4e525054393a2f4.png

Bouzoubaa kwam per ongeluk bij de selectie, nog niet verwijderd (was ivm spelerstekort met interland)

Edited by frietsaus
Toelichting

Ja inderdaad zo bedoel ik het inderdaad! Ik zou vanavond een screen van mijn Ajax Posten

Misschien leuk om bepaalde spelers los uit te lichten? Grote talenten, bepalende spelers. Beetje idee erachter. Anders wordt het loos screenshots posten #spam.

Vooral leuk een screentje met nationaliteiten denk ik of waar ze opgeleid zijn. Denk dat daar vooral de meeste interesse ligt, welke teams zijn realistisch opgebouwd, welke hebben vooral eigen jeugd ingepast, etc.

Gepost (edited)
4 uur geleden zei Paul.:

@frietsaus Heb je een screentje van Van 't Zand en Bannis?

Sure, niet echt heel spectaculair maar leuk aangezien ze 2 van de leukere talentjes waren die ik had.

image.thumb.png.fb5ea709557ed8c89fcbffc8f185c87e.png

image.thumb.png.244d0776bfd0c2179fc9fdbe7749e93d.png

Edited by frietsaus
screenshots toegevoegd

Mijn (FM18) Pisa selectie 2027/2028. Zitten 3 bekende namen tussen, de rest is allemaal newgen. Heb een paar er even uitgelicht.

Ga waarschijnlijk na dit seizoen een andere club zoeken. Heb momenteel gesolliciteerd bij één club, even kijken of het wat wordt.

1557947285_Pisaselectie.thumb.png.16edcef98067156353fec8cc31f410f4.png

Alexander Isak kennen de meeste wel. Na lange tijd bij Dortmund heb ik hem in 2025/2026 kunnen kopen voor 22,5 Miljoen. Hij scoort er aardig op los en loopt 1 op 1 (bijna) 86 gespeeld en 85 gescoord in competitie verband.

Spoiler

1147858167_AlexanderIsak.thumb.png.abc6c280e0258fabcff966ba996c94c2.png

Dit beest in doel heb ik 2 seizoenen geleden gekocht van River Plate voor 13 Miljoen. Heeft mij geholpen om de CL te winnen.

Spoiler

1506832367_FransiscoLambert.thumb.png.b4dea4589c3d8cd0c43af624c5c5e6bd.png

De eerste speler uit eigen jeugd. Weet het net redelijk makkelijk te vinden.

Spoiler

486416809_MohamedElHouasli.thumb.png.cd85ed18a85c47d23501485bbcd3e468.png

Tweede speler uit eigen jeugd.

Spoiler

2090457166_SilvanoCagneschi.thumb.png.cbbc6be319ad0d9c6b7aa0b053302b7d.png

De man die de lijnen uitzet. 3 seizoenen geleden gekocht voor 12,25 Miljoen van Salzburg.

Spoiler

1923513421_SimonLangefeld.thumb.png.ca125945ec1a608d8219047cfcdcedc5.png

En nu komen we aan bij het beest van Pisa. Deze man heeft in 260 clubwedstrijden maar liefst 350 doelpunten gescoord :< Snap alleen niet waarom hij zo weinig gespeeld heb voor Italië :cab:

Spoiler

1354822002_Daniloperugini.thumb.png.72f5b82ca5fd8f3995d8fc1f50fa8757.png

15941784_Daniloperugini2028.thumb.png.cf81e87436185283a436eb8f20287a11.png

10 uur geleden zei Jaspeeer123:

Zit er ook nog een Duitser bij? :cab:

Jazeker, maar niet veel. Paar Duitse talenten verhuurd. De meeste Duitse spelers worden weg gekaapt door Bayern en Dortmund.

Bestuur wil bijna niet investeren in jeugd. Maar kom steeds dichterbij een betere jeugdopleiding.

UFC1.thumb.png.984bbf0f81fb00d8dbc9b13a358f37fc.png

Gepost (edited)
10 uur geleden zei Kavinos:

Misschien leuk om bepaalde spelers los uit te lichten? Grote talenten, bepalende spelers. Beetje idee erachter. Anders wordt het loos screenshots posten #spam.

Ik post even een newgen waar ik enorm fan van ben en die de beste newgen in mijn team is en mijn grote held die wel in de OG database zit (waardes zijn weer iets anders want ben weer verder) en topscorer werd van de competitie + ook meerdere persoonlijke prijzen won:

image.thumb.png.2fd6597f4c560b9ce68027334f850538.png

image.thumb.png.74a2c08695e2fd48228d48305d2bc6f3.png

Edited by frietsaus

12 uur geleden zei frietsaus:

Ik post even een newgen waar ik enorm fan van ben en die de beste newgen in mijn team is en mijn grote held die wel in de OG database zit (waardes zijn weer iets anders want ben weer verder) en topscorer werd van de competitie + ook meerdere persoonlijke prijzen won:

image.thumb.png.2fd6597f4c560b9ce68027334f850538.png

image.thumb.png.74a2c08695e2fd48228d48305d2bc6f3.png

Hoe heb jij Arezo benut? Hij was wel goed voor mij, maar nooit echt indrukwekkende statistieken mee bereikt helaas. Was een clublegende maar belande uiteindelijk op de bank waardoor ik al blij mocht zijn dat ik hem voor 20 miljoen aan Benfica heb kunnen verkopen, was toen 25 jaar. Zou eens naar m'n oude save moeten kijken om zijn statistieken er bij te halen maar volgens mij liep hij nog niet eens 1 op 2. Was wel clubtopscorer en had ook de meeste wedstrijden ooit voor mijn ploeg.

@quertius: Arezo komt bij mij het beste tot zijn recht met een andere AF naast zich in een 424 die behoorlijk offensief is... Ontwikkelt zich nog steeds maar mag bij een heel goed bod wel weg zodat ik bijvoorbeeld Esposito van Inter kan halen...

Edited by frietsaus

PSV Seizoen 2023/24

Ik ben het type manager dat altijd flink doorselecteert en eigenlijk amper oude spelers in zijn team heeft. Kwam er na uitgaande transfer van Palacios naar Spurs wel achter dat mijn team geen leiders heeft, Camavinga, Romagna en Van de Beek voegen dit een beetje toe maar het zijn geen droomaanvoerders.

Ik probeer altijd wel een Nederlands tintje te houden maar dat is moeilijk zat omdat sommige talenten onhaalbaar of niet te houden zijn. Arjen van der Heide was voor mij de grootste verrassing eigenlijk, gratis gehaald van SC Heerenveen in seizoen 1 en nu rijp om als linksbuiten de strijd aan te gaan met Bergwijn, Lázaro en soms ook Thiago Almada. 

PSV selectie.png

In eigen land zijn de resultaten uitstekend, kampioenschappen stapelen zich op. In Europa kom ik steeds goed door de poulefase maar daarna zit het vaak net even tegen. Eerste twee seizoenen in 8e finales verloren van Tottenham en Chelsea, laatste 2 seizoenen in kwartfinales van Atlético en Liverpool.

Ik speel in een 4-2-3-1 maar heb ook nog een 4-2-4-0 tactiek als backup. Hierin komen de meeste spelers zo goed mogelijk tot hun recht. Meestal is Moriba de Mezzala in deze tactiek en Van de Beek moet zijn plek nog even afdwingen.

Spoiler

tactiek.png

Van der Heide:

Spoiler

Van der Heide.png

Isler, de parel uit eigen jeugd:

Spoiler

Isler 2.png

Edited by Nummerke10

Leicester begin seizoen 2.

Uiteindelijk geen MR kunnen vastleggen. Bergwijn te duur(>PSG). Grealish wilde niet onderhandelen, dus voorlopig speelt Olmo daar.

unnamed.png

1 uur geleden zei RogerGarcia:

Ajax begin seizoen 3. Heerlijk team.

Lekker hoor. Is dit FM19 dat De Ligt en De Jong er nog bij zitten?

Nope, FM 2020 met laatste update. Waar Ziyech naar Chelsea gaat en waar Antony naar Ajax komt. Laatstgenoemde is echt een beest trouwens, jezus.

De Ligt en De Jong heb ik beide voor 120 miljoen terug kunnen kopen begin seizoen 3. Ze verdienen wel een schandalig hoog salaris trouwens, wat niet in verhouding ligt met de rest van de selectie (De Jong 200k p/w en De Ligt 230k p/w), terwijl de eerstvolgende speler op 140k p/w is (Odegaard). Maar dat had ik er zeker voor over en ik kon het net veroorloven. 

18 minuten geleden zei RogerGarcia:

Nope, FM 2020 met laatste update. Waar Ziyech naar Chelsea gaat en waar Antony naar Ajax komt. Laatstgenoemde is echt een beest trouwens, jezus.

De Ligt en De Jong heb ik beide voor 120 miljoen terug kunnen kopen begin seizoen 3. Ze verdienen wel een schandalig hoog salaris trouwens, wat niet in verhouding ligt met de rest van de selectie (De Jong 200k p/w en De Ligt 230k p/w), terwijl de eerstvolgende speler op 140k p/w is (Odegaard). Maar dat had ik er zeker voor over en ik kon het net veroorloven. 

Erg sterk team zeg, en dat pas na twee seizoenen. Hoe heb je al die grote talenten kunnen betalen?

Zou je een screentje kunnen laten zien van Traoré en Antony?