Geplaatst 6 januari 20205 jr. Dag allemaal, Momenteel speel ik FM 2019. Echter worden mijn wedstrijden plotseling gesimuleerd. Hoe kan ik dit weer uitschakelen? Ik hoor het graag. Groeten, El Presidente 6 januari 20205 jr. bewerkt door El-Presidente spelfout
Geplaatst 7 januari 20205 jr. 8 uur geleden zei El-Presidente: Dag allemaal, Momenteel speel ik FM 2019. Echter worden mijn wedstrijden plotseling gesimuleerd. Hoe kan ik dit weer uitschakelen? Ik hoor het graag. Groeten, El Presidente Heb je een gedownloade skin in je game?
Geplaatst 7 januari 20205 jr. Auteur 2 uur geleden zei Netzwerk: Heb je een gedownloade skin in je game? Nee, ik heb enkel de winterupdate geïnstalleerd.
Geplaatst 7 januari 20205 jr. Heb je toevallig bepaalde verantwoordelijkheden staan op de naam van je assistent?
Geplaatst 7 januari 20205 jr. Auteur Nee, dit is helaas niet het geval. Heb ook al geprobeerd om alle instellen op 'standaard' te zetten. Het verwijderen van de safe en opnieuw beginnen heeft ook niet geholpen.