Jump to content
Satyr

[FM 20] A Journey's End? West Bromwich Albion

Recommended Posts

Het ziet er allemaal weer prima uit. Zolang je daar rond die zevende plaats kan blijven staan, dan doe je het prima!

Gaat lang niet verkeerd, al is het wel vervelend om twee keer in de maand te verliezen van Newcastle. Angstgegner?

Ben benieuwd of je nog mooie versterkingen gaat halen straks na de jaarwisseling. Prestaties kunnen beter, maar nog altijd niet verkeerd zo gezien je plek op de ranglijst. 

Nog altijd een mooie plek op de ranglijst, niks mis mee. Het seizoen duurt nog lang, maar heb er alle vertrouwen in.

wba.png.5fa322ec92cb7cfddd3be84cd44fed64.png

@delichris @FlyD @komodo25 @Niejo101 @FM_Lesly @RubenS2 @Marius @Fantasy

@Mordurette @neva @Titan @tdogg16 @True_Legend @Niejo101 @spaansetukker @Zorsky @Makyuro

- Newcastle heeft een sterk team, het viel gewoon hun kant op.

- P7 is mooi, doelstelling is en blijft uit de buurt van de onderste regionen blijven.

-----

Championship:

Zoals in de vorige update te zien was, begon ik de maand december met drie thuiswedstrijden en daar moet je eigenlijk 7 punten of meer halen. Dan weet ik vrij zeker dat ik wel veilig ben dit seizoen. Het werden er 6 en dat was ook wel terecht, Leicester tikte ons een beetje scheel en won verdiend. Dat was geen ramp, want we wonnen dus wel van Burnley en Norwich. De rest van de maand was eens tuk minder, maar kijk ook even naar de reeks wedstrijden. Ik vind de twee gepakte punten nog heel behoorlijk. Januari was echt een topmaand, met zeges op Newcastle en een onvoorstelbare 5-0 zege op Man City. Eerlijk is eerlijk, alles viel mijn kant op, maar de punten zijn welkom. Daarna twee uitwedstrijden tegen de buren, Wolves was beter en won, Aston Villa was ook beter, maar in de 85e minuut maakte ik 0-1 en werd het zelfs nog 0-3. We zijn nu wel veilig geloof ik, hahaha. Man Utd thuis leverde niks op en zo staan we keurig rond de zevende plaats. Nogmaals, we staan echt wel wat te hoog.

fix.thumb.png.cfb4fe0de9a3b6e142cb2b3754512f1e.png

stand.png.f821384d6dd679248f47039b4e64712e.png

-----

Bekertoernooien:

Alleen de FA Cup was nog over en we troffen het eens een keer met de loting. Salford City kwam op bezoek en de reserves wonnen met 2-0. De 4e ronde bracht ons naar Londen, waar Millwall met 1-3 werd verslagen. De 5e ronde zal wel het einde zijn, we mogen naar de blauwe kant van Manchester. Zeker na de 5-0 zullen ze wel revanche willen nemen...

-----

Transfers:

Ja, er moest een middenvelder bij en het liefst een beetje goedkoop. Optie één en twee wilden wel, maar die kon ik qua salaris niet betalen. Optie drie kostte het minste en paste net in het salarishuis, De gewenste versterking kwam over van Arsenal en heet Amadou Diawara [klik]        Op de transferdeadlinedag kreeg ik nog een mooie transfer in de schoot geworpen. Adrian Fein is een super goede middenvelder, die we een half jaar huren van Bayern Munchen. Na de verhuur mogen we hem voor een gelimiteerde transfersom overnemen.  Verder gingen er twee spelers weg, Erik Tobias Sandberg vertrekt naar Reading (€13 miljoen) en Noa Lang naar Club Brugge (€12 miljoen). Harry Toffolo (Hull, 600.000) en Sam Robinson (Sheff Utd, 2,9 miljoen) vertrokken ook.

Financiën:

finan.thumb.png.8fe956fb2c1502432cabe2b566d6ee60.png

Die 5-0 tegen City :< Zonde van die nederlagen tegen Wolves en United dan, maar verder gewoon prima natuurlijk. 

Lekker man, maar zelf heb je het nog over de Championship.. Je loopt een beetje achter ;c 

image.png.6e76e2b563477b7fa9f4b52c5c1b6d62.png

1 uur geleden zei neva:

Lekker man, maar zelf heb je het nog over de Championship.. Je loopt een beetje achter ;c 

Haha, goed gezien :mrgy:

image.png.20564a586132d68eae05f69d7f1fbdfb.png

@delichris @FlyD @komodo25 @Niejo101 @FM_Lesly @RubenS2 @Marius @Fantasy

@Mordurette @neva @Titan @tdogg16 @True_Legend @Niejo101 @spaansetukker @Zorsky @Makyuro

-----

" Nogmaals, we staan echt wel wat te hoog. "

Dat is wat ik bij de vorige update schreef en ondanks een smalle selectie, een hoop klessures en kleine pijntjes, ondanks de inzet van diverse jeugdspelers, gaan we gewoon zo goed als zeker Europa in. Ik heb echt nog geen idee hoe ik dat moet gaan doen, nog meer wedstrijden erbij. Even voor de duidelijkheid: De oudste speler in mijn team is 26 jaar. Ik heb een superjong team en speelde tegen Southampton in de tweede helft met 6 spelers van jonger dan 21 jaar. Inclusief twee jongens die net een dag daarvoor uit de jeugdinstroom kwamen.

Jeugdinstroom:

We kregen al een positief bericht en dat is vaak ietwat overdreven. Nu ook, maar ik heb twee spelers die wel een toekomst hebben in de Premier League. Karin Thomas is een 16 jarige aanvallende middenvelder, die ook als centrale middenvelder en linkervleugel speler uit de voeten kan. Hij is meteen de stand-in van Pedri geworden. De andere nieuwkomer is Mathias Lenfant, een Franse rechtervleugelspeler. Daar heb ik er al drie van, dus hij kan komende zomer op huurbasis minuten gaan maken.

youth.png.f4c25d47cb85ff1161e5aa3ec84f41e9.png

youth1.thumb.png.0552db484f20b6e4b228e05c11acf746.png

lenfant.png.ba242ebccb9dcaf754957f2e80441bb0.png

thomas.png.ee4736a2cd06430f3dd27b6b6e1d7bb8.png

-----

Premier League:

Ja, wat moet ik zeggen? Alles gewonnen, op Norwich uit, waar we 0-2 voor komen en met tien man verder moeten na een blessure. Maken ze nog twee goals. Man City uit heb ik met de reserves gedaan, omdat ik amper fitte basisspelers had. De 3-0 had ook 13-0 kunnen zijn, maar gelukkig gaan veel één-op-één situaties er niet in... Dus ja, we gaan Europa in zo te zien.

fix.thumb.png.e07e2d5101f81bc70d297c7e26475a61.png

stand.png.938786e652bd6ea82b81929cced76dc7.png

team.thumb.png.9225e708e97a1c657e297a70acb3726a.png

game.thumb.png.9a43bd16849b026b73c8cc1fb5a5ca9b.png

Zeer netjes. Ik hoop dat je de EC2 haalt en niet de Europa League. In de EC2 zal je wel wat kunnen klaarspelen normaal.

Europees voetbal halen met West Brom zou echt geweldig zijn in je eerste seizoen op het hoogste niveau. 

Je blijft echt super presteren, met een beetje geluk van alle andere ploegen zit er zelfs nog een top vier in!

Wat een goede prestaties zeg! Misschien rolt de bal al eens een keertje de juiste richting uit, je staat er toch maar. Je kan al beginnen werken aan je team voor volgend jaar, want dat zal wel wat versterkingen kunnen gebruiken met die extra wedstrijden in Europa.

Dit ziet er heel goed uit hoor. Wat een heerlijke prestaties en je hebt twee leuke spelers erbij gekregen en de rest kan ook aardig mee zo te zien.