Jump to content
Satyr

[FM 20] A Journey's End? West Bromwich Albion

Recommended Posts

Wat een heerlijke prestaties heb je op dit moment. Hopelijk kan je het lang volhouden.

Heerlijke prestaties, supernetjes. En die verdediger hebben we het maar niet over ;c 

Knappe prestaties hoor . Benieuwd of je dit volhoudt.  Prima spits hoor die gaat zeker een stap maken 

--->  Iedereen weer bedankt voor de reacties  <---

image.png.20564a586132d68eae05f69d7f1fbdfb.png

@delichris @FlyD @komodo25 @Niejo101 @FM_Lesly @RubenS2 @Marius @Fantasy @Lazy

@Mordurette @neva @Titan @tdogg16 @True_Legend @Niejo101 @spaansetukker @Zorsky @Makyuro

Transferwindow:

Er was veel belangstelling voor Valerius en Diogo Dalot. Valerius bleef echter en er kwam ook nooit een officieel bod. Dalot kon ik zonder veel problemen laten gaan, ik had al een speler klaarstaan en ook nog een jong talent, die ik van zijn verhuur terughaalde. Het beste nieuws kwam echter uit Hamburg, daar wilden ze wel 27 miljoen neerleggen voor mijn miskoop. Strik erom en weg ermee! Ohnee, toch niet! Het bestuur vond dat het 41 miljoen moest zijn. Dat wilde HSV ook nog wel betalen! Maar helaas, Baier vond het contract niet goed en bleef bij ons. Hij staat nu voor niks op de transferlijst, maar niemand wil 'm. Logisch ook. Er was ook interesse voor mijn Griekse centrale verdediger Mavropanos, en een Chinese club bood een mooi bedrag. Dalot kon kiezen uit Parijs en Madrid en ging naar Parijs. Het team reageerde gelukkig positief op het verlies van twee basisspelers en op Diawara na werd niemand boos. Op de transferdeadline moest ik natuurlijk weer last minute shoppen en haalde Nederlands international Wouter Burger. HIj kwam van Heerenveen en kostte me 30 miljoen.

transfers.thumb.png.55923cd9dc456e0aaff194964cdf5c73.png

Premier League:

Ik kan er een heel verhaal van maken, maar het is samen te vatten in twee woorden en twee getallen: Leicester City 16/17! Begin januari stonden we al even eerste, maar Arsenal en Man Utd bleven ook winnen. Man Utd viel als eerste weg en had een bijzonder matige tweede seizoenshelft. Arsenal niet, die wonnen en wonnen maar en ik had ze al twee keer gehad. Gelukkig was daar een midweekse ronde, waarin ik won bij Chelsea en Arsenal verloor bij (ik meen) Brighton. Een paar rondes later gingen ze weer onderuit en toen was het gat geslagen. Ik bleef maar winnen (vooral door veel goals te maken) en thuis tegen Man Utd werd ik kampioen! Kampioen! Ik wilde nog geen kampioen worden, maar we laten het ook niet met opzet liggen, hahaha.

fix.thumb.png.614a32fc7a168bb6bbcc069bb32c8abf.png

stand.png.1e7bfaeeae31ed2b89bb6fddcfc291f3.png

Statistieken:

Mason Greenwood, koopje van de eeuw hoor. €20.000.000 voor betaald en ik krijg er 44 goals, 12 assists en een titel voor terug. Valerius had een kleine terugval en is inmiddels door Lomsdalen gepasseerd als 2e spits, bizar hoe het soms kan lopen. Vlak na de wedstrijd tegen Man Utd raakte Valerius ook nog eens zwaar geblesseerd, dus met een beetje mazzel wil niemand hem nu kopen. Lomsdalen is echt een soort van Haland, hij schiet alles erin, maar dan wel als invaller. Als basisspeler loopt het wat minder, maar dat kan toeval zijn.

stats.thumb.png.2b74cd3282d70ad5f543ab9582edc83f.png

-----

Nieuws:

- Ik heb een nieuwe eigenaar en die heeft persoonlijk even twee dure aankopen gedaan.

De spelers zijn redelijk en het ging niet van mijn budget af, dus vooruit dan maar...

- Hij heeft ook de uitbreiding van het stadion gestopt, want er komt een nieuw stadion!

Echter, er is nog niks bekend qua tijd of capaciteit.

- Northampton is op de 46e speeldag gedegradeerd naar League One.

stadion.thumb.png.454a4108b81fd7a741977325fa259e9a.png

Wauw, gewoon eventjes de titel pakken zeg! Prachtig! Niet verwonderlijk natuurlijk als je kijkt hoeveel doelpunten je maakt natuurlijk. Met die nieuwe eigenaar er ook nog eens bij kleurt de toekomst van de club nu wel helemaal roos.

Proficiat met de titel, die zag ik nog niet aankomen! 

Edited by Mordurette

Zo dan nu al de titel keurig . Ook lekker op schot.  Op die 2 aankopen kun je mooi winst maken . Nog nooit gezien dat el presidente dat kan doen 

1 uur geleden zei komodo25:

Zo dan nu al de titel keurig . Ook lekker op schot.  Op die 2 aankopen kun je mooi winst maken . Nog nooit gezien dat el presidente dat kan doen 

Was een belofte bij de overname.

Goeiedag zeg, even wat updates gemist en gewoon het kampioenschap weten binnen te halen. Heerlijk!

Zeer sterk dat je de titel weet te pakken. Jammer dat je je dure miskoop niet hebt weten te lozen, maar niet alles kan meezitten natuurlijk.

Bedankt voor de felicitaties en andere reacties :)

image.png.20564a586132d68eae05f69d7f1fbdfb.png

@delichris @FlyD @komodo25 @Niejo101 @FM_Lesly @RubenS2 @Marius @Fantasy @Lazy @KayDeManaager

@Mordurette @neva @Titan @tdogg16 @True_Legend @Niejo101 @spaansetukker @Zorsky @Makyuro

-----

Voorbereiding 2025/26:

Ik begin met 'oud' nieuws, want ik was de jeugdinstroom vergeten bij de vorige update. Er zit één goede speler bij, in de zin van dat hij ooit wel in het eerste komt te spelen. Hij heet Lyall de Garis en is een AMC. Hij is verhuurd aan Lincoln City uit League One en mag daar minuten gaan maken. Dan is er ook goed nieuws, want mijn Duitse miskoop Baier is voorlopig vertrokken. Barnsley (Championship...) is zijn nieuwe bestemming voor komend seizoen. Ze betalen niks, behalve 20% van zijn salaris, maar dat is dik 2 miljoen... Hij is niet de enige, er vertrokken in totaal 6 spelers naar andere clubs, die afgelopen seizoen in het eerste speelden, variërend van Nantes tot Galatasaray. Pedri kan helaas niet nog een seizoen gehuurd worden, maar ik ga ook geen vervanger aantrekken. Odegaard gaat op de AMC spelen en ik heb een nieuwe winger aangetrokken om zijn plek in te nemen. We werden uitgenodigd voor een tour in China en gaan daar drie wedstrijden spelen. Commercieel een goede zet, hoop ik.

In een eerder update meldde ik al dat Stephane Valerius een blessure had opgelopen. Hij lag er twee maanden uit en is nog bezig met rehabilitatie. Intussen is Runar Lomsdalen hem voorbij gestreefd en is hij met Mason Greenwood het spitsenkoppel. Valerius mocht dus eigenlijk wel weg, bij een leuk bod. Het bod viel wat tegen, 87 miljoen, maar Valerius gaat zijn carriere voortzetten bij AC Milan. We blijven in Italie, want Juventus wilde mij graag als manager hebben. Ik wil niet naar Juve, dus dat was makkelijk afwijzen.

Even de aankopen op een rijtje:

- Cedric Vidal, aangekocht door de nieuwe voorzitter, 44,5 miljoen van Wolfsburg: Sterke centrale verdediger, zo'n type dat de bal heel gauw aan een medespeler moet geven.

- Romario Baro, aangekocht door de nieuwe voorzitter, komt van Porto en kost 49,5 miljoen: Beetje jammer, ik had net Wouter BUrger voor 30 miljoen gehaald en nu zit ik alsnog met drie man voor één positie. Goede speler hoor, ook fysiek beter dan technisch.

- Ciro, gekocht van Gremio voor de afkoopsom van 20,5 miljoen: Wonderkind, Braziliaan, kreeg zijn werkvergunning op basis van het salaris. Moet dus wel spelen en dat moet dan op de AML/C/R posities.

- Borja Fernandez, gekocht van Eibar voor de afkoopsom van 58 miljoen: Linkermiddenvelder, weggekaapt voor de neuzen van de nationale top. Met deze transfer schuift Diaby op naar de MR/AMR positie en Odegaard naar de AMC.

- Razak Tetteh, een regen, is pas 16 jaar maar werd al door Dortmund en Bayern begeerd. En West Brom, dat even 20 miljoen neerlegde voor de toekomstige (A)MR van het Duitse team. Hoop ik...

En de vertrekkers:

Danny Kavanaugh, 650K naar Northampton

Lee Gorman, 550K naar Luton

Dan Thomas, 450K naar Middlesbrough

Steve Rhodes, 625K naar Huddersfield

Eray Comert, 14 miljoen naar Nantes

Amadou Diawara, 31 miljoen naar Inter

Jurgen Ekkelenkamp, 8,75 miljoen naar Galatasaray

Wat een uitgaven. Dan is de 87 miljoen voor Valerius wel handig meegenomen. Ook met Comert, Diaware en Ekkelenkamp heb je natuurlijk nog wat kunnen binnen hengelen, dus zeker goede zaken gedaan. Ik ga er vanuit dat je alleen maar sterker geworden bent.

Prima transfers, afgaande op jouw verhaal. Heb je een screen van Ciro?