Geplaatst 21 december 20195 jr. 21 december 20195 jr. bewerkt door Jotew Sinds wanneer laat hij afbeeldingen wazig zien wanneer ze in Photoshop gemaakt zijn en via Imgur zijn geupload? :P
Geplaatst 22 december 20195 jr. Succes, ik heb een aantal jaar geleden een leuke game gehad met St. Pauli.
Geplaatst 23 december 20195 jr. Leuke club, veel succes bij St Pauli! (Als afbeeldingen te breed zijn, verkleint het forum ze automatisch. dat kan wazigheid tot gevolg hebben. Ik heb voor mijn novelle gekozen om niet breder dan 776px te gaan.)
Geplaatst 25 december 20195 jr. Auteur Thanks voor de reactie heren! @Copywriter @Niejo101 @komodo25 @RubenS2 @delichris @glennix @Fantasy @Vlonkie
Geplaatst 25 december 20195 jr. Als je beide spelers haalt heb je twee leuke talenten binnen gehaald en je voorbereiding ziet er goed uit.
Geplaatst 13 januari 20205 jr. @Jotew aangezien je advies vraagt bij je clubkeuze zal deze waarschijnlijk stoppen? Of heb ik het mis?