Jump to content
FM_Lesly

[FM20] Welcome to the "Saints" Party.

Recommended Posts

banner

27

Tussenstand Barclays Premier League - Loting UEFA Champions League

Mentions;

@Titan @Fantasy @True_Legend @Marius @Mordurette @delichris @komodo25 @Niejo101 @Vlonkie

Bedankt voor de reacties!

Ik ga eerst even kijken hoe deze selectie het wederom kan houden tijdens een zwaar seizoen. Ik heb ook nog wel een aantal jeugdspelers die ik ook graag een kans wil en kan geven. Dus de selectie is wel groter geworden, alleen zijn zij natuurlijk nog niet op het hoge niveau van de rest van de selectie.

Logische resultaten deze periode, al is de 5-1 tegen Leicester natuurlijk wel knap. De wedstrijden tegen Liverpool en City tonen een beetje dat de kloof naar de echte top waarschijnlijk nog best groot is, en met de CL erbij denk ik dat het best een zwaar seizoen kan worden. De loting daarvoor valt trouwens reuze mee. Je mist natuurlijk een echte topper, maar met Napoli en Wolfsburg heb je volgens mij wel een open strijd. Kopenhagen zal vooral de 0 moeten vermijden denk ik.

Al met al geen schokkende resultaten; City blijft in FM een voetbalmachine en verliezen van Liverpool gebeurt meerdere teams... In de CL lijk je een haalbare loting te hebben. Bovendien heb je vorig seizoen al bewezen dat er een groot verschil zit tussen Southampton in Engeland en Southampton in Europa.

Aardige uitslagen hoor en je pakt er meteen een prijs bij. De loting CL ziet er goed uit voor je.

De resultaten zijn wisselend, maar blijkbaar is Liverpool gewoon nog altijd een maatje te groot, net als City. De loting zit wel erg mee zeg voor de CL.

Tsja, Liverpool en City, das logisch. Knap de supercup gepakt, mooie prijs hoor! De CL loting biedt perspectief!

Edited by Niejo101