Jump to content
FM_Lesly

[FM20] Welcome to the "Saints" Party.

Recommended Posts

Twee mooie overwinningen in de uitwedstrijden! Lazio is jammer, maar er liggen mogelijkheden in het uitduel. Scoren moet in ieder geval, wil je nog verder komen!

In de PL blijft het wisselend en daar kan je natuurlijk wel op afgerekend worden in het klassement. In Europa is het verschil nog klein, maar de terugwedstrijd is natuurlijk op verplaatsing, en dat maakt het wel een extra lastige klus.

Je start goed en dan krijg je twee mindere wedstrijden. Ik heb wel goede hoop dat je Lazio pakt.

banner

24

Eindstand Barclays Premier League - Danny Ings tweede in titelrace topscorer

Mentions;

@Titan @Fantasy @True_Legend @Marius @Mordurette @delichris @komodo25 @Niejo101 @Vlonkie

Bedankt voor de reacties!

Er was zeker nog niets aan de hand tegen Lazio Roma, echter had ik wel een ander resultaat gezien in de thuiswedstrijd. Maar we hebben het echt prima gedaan in Rome. Al kwam die wel heel laat in het duel. Chelsea wist de onderlinge ontmoeting met Saint-Étienne te winnen, dus krijgen we een All-England finale. Hetzelfde geldt voor dat andere toernooi, in de Champions League staan Arsenal en Manchester City tegenover elkaar. Voor Arsenal waarschijnlijk een laatste strohalm om zich te kwalificeren voor het toernooi, aangezien Chelsea en wij niet in de top 4 zijn geëindigd.

Mooi om op z'n Duits die ticket naar de finale te pakken! Helaas tref je daarin Chelsea, die ook alles op alles zal zetten om die prijs te pakken en zo weer deel te kunnen nemen aan de Champions League volgend seizoen.

Mooi geëindigd nog zeg. Had je tegen Villa gewonnen, dan had je zelfs nog vijfde kunnen eindigen. Met twee Engelse finales in Europa vraag ik me af wie uiteindelijk naar de CL mag. Ik weet niet of er tegenwoordig nog 5 deelnemers uit 1 land mogen komen, en wie dan uiteindelijk voorrang zou krijgen: de winnaar van de CL, of die van de EL. Succes in de finale alleszins! 

Gelukkig nog wat in vorm wedstrijden. Nu die finale nog winnen en dan is CL voetbal binnen.

Het lijkt wel alsof je de afgelopen tijd meer punten in uitwedstrijden pakt dan in thuiswedstrijden. Vaak is het juist omgekeerd. Neemt niet weg dat het een schitterende prestatie is om in de finale van de EL te staan. Chelsea is een bekende tegenstander waarvan je al weet hoe je ze kunt verslaan.

Die nederlaag tegen Villa lijkt me toch een dure. Met een 5e plek was je zeker van Europees voetbal. Als je nu de finale van Chelsea verliest hebt je niks... Hopelijk weet je ze te pakken!

banner

25

Statistieken Southampton FC - James Ward-Prowse UEL Speler van het Jaar

Mentions;

@Titan @Fantasy @True_Legend @Marius @Mordurette @delichris @komodo25 @Niejo101 @Vlonkie

We wonnen enigszins op z'n Duits, maar we waren eigenlijk de gehele wedstrijd de bovenliggende partij in Rome. Onze do-or-die wedstrijd tegen Chelsea was uiteindelijk voldoende om toch nog een plaatsje in Europa vast te stellen. Arsenal wist overigens de UEFA Champions League te winnen, waardoor we volgend seizoen "gewoon" vijf ploegen in het hoogste toernooi hebben zitten. Ik ben zeer benieuwd wat we daarin kunnen doen, want het zal behoorlijk lastig gaan worden!

Prachtig gedaan! Je hebt onderweg aardige tegenstanders weten te verslaan, dus niemand kan zeggen dat deze overwinning onterecht is. 

Een heerlijke prijs! Een Engels onderonsje gaf je het voordeel je tegenstander te kennen en dat heb je ook perfect uitgebuit. CL-voetbal volgend seizoen is een mooie beloning, maar gezien dit seizoen zal je waarschijnlijk toch wel wat versterking kunnen gebruiken om écht op alle fronten te kunnen meestrijden.

banner

26

Selectie Southampton FC - Nieuw samenwerkingsverband

Mentions;

Het was inderdaad wel fijn dat je een tegenstander treft die je al vaker hebt bespeeld. Ons onderling resultaat tegen Chelsea sprak ook al in het voordeel van mijn ploeg, waardoor ik wist dat we op dezelfde manier konden voetballen en dan als nog een goed resultaat zouden halen. In het uitduel bij Lazio had ik de tactiek heel iets aangepast om toch het benodigde resultaat te pakken.

Volgend seizoen Champions League, maar ik ben echt nog niet van plan om heel veel geld uit te gaan geven aan nieuwe spelers. Misschien dat ik in de winterstop wel ga kijken naar een speler waar ik veel geld voor neer moet tellen. Ik heb al wel iemand op het oog!

Een Slowaakse samenwerking, leuk om te zien :classic_happy:

Voorbereiding is prima, selectie lijkt ook in balans.

Je houdt vertrouwen in de spelers, hopelijk kunnen ze je dat terugbetalen in de competitie! De voorbereiding is prima, voor wat het waard is natuurlijk. 

Gedurfd om zonder extra transfers aan het seizoen te beginnen. Met de CL komen er toch heel wat extra wedstrijden op niveau bij en vorig seizoen leken de vele wedstrijden toch te wegen bij momenten. Desalnietemin toch een mooie voorbereiding afgewerkt.

Heerlijke overwinning op Chelsea, gefeliciteerd met de Europa League winst! De voorbereiding is sterk, en zo te zien heb je slim gehandeld op de transfermarkt. lekker bezig!

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...