Jump to content
FM_Lesly

[FM20] Welcome to the "Saints" Party.

Recommended Posts

Het enige juiste antwoord op de teleurstellende, voorgaande maand. Nu zorgen dat de boel niet verslapt!

En ineens weer een hele mooie reeks, na de eerdere dip. Als je het toch een seizoen lang zo vol zou kunnen houden....

banner

20

Tussenstand Barclays Premier League

Mentions:

@Titan @Fantasy @True_Legend @Marius @Mordurette @delichris @komodo25 @Niejo101

Bedankt voor de reacties!

We hebben inderdaad af en toe wat last van wisselvalligheid. Het lijkt nu allemaal weer de goede kant op te gaan, zelfs Danny Ings is weer in vorm aan het komen en dat kan misschien een eindspurt wel goed van pas komen!

Zo'n nederlaag tegen rechtstreekse concurrent Wolves komt natuurlijk niet gepast, maar het ziet er nog steeds niet slecht uit. Tegen Gladbach in ieder geval twee wedstrijd boordevol doelpunten.

De Duitsers dachten dat ze er al waren? Niet dus! Wat een comeback zeg, schitterend. In de competitie blijft het toch wisselend; wil je volgend jaar Europees spelen, dan moet er denk ik nog wel een schepje bovenop. Ja, of de EC winnen, hehe...

Oef, die nederlaag tegen Wolves is wel een vervelende zo in de strijd om de Europese plekken. Wel weer een heerlijk resultaat in de EL natuurlijk met zo'n klapper tegen de Duitsers!

Tegen Borussia het mooi recht getrokken hoor. Wel jammer van de nederlaag tegen Wolves.

banner

21

Getekende jeugdspelers - Overige jeugdspelers

Mentions:

Gladbach dacht inderdaad dat ze er al waren. Echter is het altijd gevaarlijk om een verlenging in eigen stadion te moeten spelen. Een doelpunt kan alles al op z'n kop gooien, gelukkig trokken we de goede lijn door en wisten we als overwinnaars uit de strijd te komen. Via de competitie Europa is zal vrij lastig gaan worden, de FA Cup is inmiddels ook al verdwenen uit het schema. Waardoor alleen nog maar de Europa League rest als grootste kans voor Europees voetbal voor komend seizoen. Gek genoeg zullen we ons dan wel plaatsen voor het grootste toernooi, hopelijk weten we de sterke lijn in Europa in ieder geval vast te houden!

Zeker twee gezichten. Zware nederlaag in de FA Cup, maar dat kan dan gebeuren als basisspelers rust krijgen. Wel mooi dat ook Lyon gepakt is. AS Roma is vergelijkbaar met Lyon, denk ik, dus ook niet onmogelijk.

Wat een aparte maand. Je speelt Lyon uit de EL en dan vlieg je er zelf uit in de FA Cup. In de PL gaat het ook niet denderend zo te zien.

Wisselend toch. Knap in Europa maar in eigen land toch een paar zware nederlagen. Hopelijk kan je de vorm toch wat omkeren, anders kan het ook een keer misgaan in de EL.

Knappe zege op Lyon! Ik schat Roma ongeveer gelijkwaardig als de Fransen, dus er liggen mogelijkheden! 

oef, vier goals tegen in de verlenging, dat doet zeer! Het gaat nog niet heel soepel in de PL, maar in de Europa League ga je lekker! succes tegen i giallorossi

banner

22

Tussenstand Barclays Premier League

Mentions;

De prestaties in Europa blijven voorlopig nog prima, in de competitie zijn we op zich wel aardig bezig. Maar denk ik dat de zevende plaats het hoogst haalbare begint te worden. Hopelijk kunnen mijn jongens nog wat verrassen in Engeland, maar ben er bang voor.

Verder vind ik het wel leuk dat jullie niet door hebben dat AS Roma bij mij in de groepsfase zat, daar werd het in Southampton 2-2 en in Rome wonnen we met 2-3!

Eigenlijk hetzelfde verhaal als de voorgaande updates, en gelukkig zit daar altijd een heel positieve noot bij. Een mooie zege op AS, nu Lazio ook maar 'even' over de knie leggen. Welke teams spelen de andere halve finale?

Bij Arsenal winnen, en vervolgens in eigen huis onderuit tegen Norwich, het kan verkeren. Of is het een gevolg van het drukke wedstrijdprogramma? Knap resultaat tegen Roma, succes tegen Lazio nu. Bijzonder dat je twee maal achtereen naar Rome mag.

Het Europese succes heeft ook weer een keerzijde, zo'n verlies tegen Norwich kan dan gebeuren. Vol gas tegen Lazio, dan kan je je hopelijk plaatsen voor de Champions League via de finale.

winnen uit bij Arsenal is knap. Dat je punten laat liggen tegen Norwich is dan weer jammer

banner

23

Mentions;

@Titan @Fantasy @True_Legend @Marius @Mordurette @delichris @komodo25 @Niejo101 @Vlonkie

Ik vrees dat de wisselvalligheid te wijten is aan het vele aantal wedstrijden dat we dit seizoen spelen. Desondanks ben ik toch vrijwel tevreden over het seizoen, zolang we daar rond de Europese plaatsen ieder jaar eindigen doen we het meer dan prima. De doelstelling ligt op het linkerrijtje en daar zijn we nagenoeg zeker van nu. Volgend seizoen ga ik ook geen veranderingen doorbrengen in de doelstelling, die zal gewoon weer op het linkerrijtje gaan liggen!