Jump to content
FM_Lesly

[FM20] Welcome to the "Saints" Party.

Recommended Posts

Heel wisselvallig wel ja, maar die uitslag tegen Lech is natuurlijk heerlijk voor het zelfvertrouwen.

Er zitten hele mooie uitslagen bij, maar ook een aantal zeer jammerlijke uitslagen. Vooral die tegen Brighton had gewonnen mogen worden.

Graag in elke update ff een tag aub . Ongelezen berichten blijven niet vet gedrukt gestaan en dan mis ik wel eens 1 . En in dit geval ineens aardig wat updates . Vorig seizoen wat minder afgesloten met wat mindere resultaten maar uiteindelijk toch Europees gehaald . Leuke talenten erbij gekregen . Het nieuwe seizoen zeer goed gestart vooral die 10-0 in Europa maakt indruk . Ook mooie aanwinsten weten te halen 

Een ware tienklapper tegen Lech, en daarna onderuit tegen Brighton, het kan verkeren...

banner

16

Tussenstand UEFA Europa League

Ryan Porteous vastgelegd - Harry Wilson vastgelegd

Mentions;

@Titan @Fantasy @True_Legend @Marius @Mordurette @delichris @komodo25 @Niejo101

Bedankt voor de reacties heren!

Die uitslag in Polen is zeer zeldzaam voor de groepsfase. Echter staat daar Mickey van der Hart onder de lat, dat verklaard misschien een hoop. Helaas lijkt de wisselvalligheid wel weer wat terug te keren, de EFL Cup had ik bewust een wat minder elftal opgesteld. Vooral om de jongens fit te houden voor de Europa League en de Premier League.

Wisselvallig is het zeker, zonde van die nederlaag tegen Zagreb. Hopen dat je meer wedstrijden en utislagen hebt als tegen Norwich!

Als nou alle tegenstanders een eigen Van der Hart onder de lat hadden... ;) Misschien had je op iets stabielere resultaten gehoopt in deze fase, maar tegelijkertijd weet je ook weer mooie overwinning te boeken zoals die tegen Chelsea.

banner

17

Tussenstand Barclays Premier League

Mentions:

Ik had zeker wat stabielere resultaten verwacht, maar toch denk ik wel dat het behoorlijk goed gaat. Want we blijven zo rondom de plaatsen voor Europees voetbal staan, daar moeten we natuurlijk naar 38 wedstrijden ook nog staan en dan kunnen we wederom spreken van een geslaagd seizoen!

Van Liverpool mag je nu nog verliezen, de winstpartij tegen Arsenal is wel erg lekker. Een prima maand, goed hersteld.

Tussen CL (4) en niets (7) zijn de verschillen klein, dus dat gaat nog zeer spannend worden allemaal!

Hersteld na een wat meer wisselvallige maand. Het staat ook allemaal nog heel erg dicht bij mekaar bovenaan. Ook goed om te zien dat je Europees toch kon terugslaan.

De eerste update was heel erg jammer qua uitslagen, maar in deze ga je weer heel erg lekker. De uitslagen zijn erg goed.

Top dat je door bent in Europa; Lech had de boel deze keer wel wat beter op orde. In de competitie je spelers bij de les houden en je kunt mee blijven doen om de belangrijke plekken.

Toch verrassend verliezen van Dinamo en vervolgens Chelsea verslaan . Gelukkig de maand erna goed hersteld en mooi dat de kwalificatie binnen is 

Die laatste reeks mag er toch behoorlijk wezen! Door in de EL, en in de PL ben je in een positie om de top-4 te bedreigen, dat zijn stappen vooruit!

banner

18

Tussenstand Barclays Premier League - Statistieken Southampton FC

Eindstand UEFA Europa League - Loting UEFA Europa League

Antony wint Kopa Trophy

Mentions;

Bedankt voor de reacties!

We hebben ons zeer goed weten te herstellen van de mindere maand, maar toen ging toch alles weer mis in deze maand. Als we zonder James Ward-Prowse moeten spelen, dan merk ik dat mijn ploeg echt wel een heel stuk minder is. Daardoor heb ik nu besloten om wat meer te gaan rouleren in de basisopstelling en hopelijk gaat dat goed uitpakken!

Opvallend dat het in Europa zo goed draait terwijl het in de PL allemaal moeizaam loopt. Die nederlaag tegen Bournemouth is erg pijnlijk; hopen op betere tijden in het nieuwe jaar! Heb je nog een versterking op het oog?

Iets mindere prestaties, dat is jammer om te zien. Hopen dat je in het nieuwe jaar het tij weet te keren!

Europees presteer je prima, maar in eigen land gaat het moeizaam. Hopen dat je het weer op de rit krijgt.

Wisselvallige periode met op het eerste zicht wel wat vermijdbaar puntenverlies. Anderzijds doe je het wel uitstekend in Europa en is het gat naar de subtop nog niet al te groot. Het kan de komende tijd dus even goed allemaal nog de goede kant oprollen.

banner

19

Selectie Southampton FC

Obafemi Talent van de Maand - Nieuwe samenwerking - Bod op Ward-Prowse

Mentions;

Bedankt voor de reacties!

De resultaten werden inderdaad iets minder, echter ligt onze doelstelling op het linkerrijtje. Hierdoor sta ik totaal niet onder druk. Qua versterkingen heb ik er eigenlijk maar één gehaald, naast Harry Wilson en Ryan Porteous die ik al had vastgelegd!

Helemaal hersteld van de klappen die je tijdens de vorige periode incasseerde, en dat toch in een drukke periode. De tweede seizoenshelft kan zeker nog goed uitdraaien op deze manier.