Jump to content

[FM20] Welcome to the "Saints" Party.

Recommended Posts

banner

5

Tussenstand Barclays Premier League

Mentions;

@Marius @komodo25 @Niejo101 @delichris

Bedankt voor jullie reacties heren!

Helaas konden we tegen Norwich geen volledige buit pakken, dat was eigenlijk gezien het spelbeeld wel verdiend. Maar het is zo wel te zien dat we echt veel te wisselvallig zijn dit seizoen. Als we dat eruit weten te krijgen, dan kan het misschien nog wel een mooi seizoen worden!

• Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Selectie Southampton FC 2019/2020   Uitleg: Helaas kan ik door onvoorziene redenen niet verder met mijn Eastbourne-game. Hierdoor besloot ik opnieuw te beginnen en dit keer bij mijn fav

Mentions: @Marius @Fantasy @komodo25 @Vlonkie @Zorsky @Mordurette @delichris @Niejo101 Bedankt voor jullie reacties! Het is inderdaad niet veel meer om aan te zien bij Southampton op he

Tussenstand Barclays Premier League   Mentions: @Marius @Mordurette @komodo25 @delichris Bedankt voor de reacties heren! De doelstelling zal toch echt op handhaving gaan ligge

banner

6

Bryan Klug aangesteld als nieuwe Hoofd Jeugdopleidingen - Fiche Bryan Klug

Mentions;

@delichris @Marius @Fantasy @komodo25 @Niejo101

Bedankt voor de reacties heren!

Ik sta totaal niet onder druk, de ploeg is een degradatiekandidaat en zolang ik boven de streep blijf staan gaat het prima. Helaas had ik de afgelopen maand toch wel op wat meer gehoopt, hopelijk kunnen we het deze maand een beetje inhalen!

banner

7

Tussenstand Barclays Premier League - Stats Southampton FC halverwege

Mentions;

@ElMarcos @Marius @Mordurette @Fantasy @komodo25 @delichris @Niejo101

Ik wilde overigens de halve finale van de League Cup wel halen, speelde gewoon met de sterkste opstelling alleen was Derby gewoon net heel iets beter. Wat ik vreemd vond, want we spelen ineens zo goed.... Maar het geeft wel iets meer rust voor de maand januari, twee wedstrijden minder. Echter hebben we wel een kans op Europa laten lopen nu, hopelijk kunnen we in de tweede seizoenshelft deze vorm vasthouden!

Mooie resultaten hoor: nipte nederlaag tegen de Gunners en zelfs Spurs verslagen. De tussenstand oogt dan ook best mooi. Bournemouth is wat de vreemde eend in de bijt, maar op basis van de huidige tussenstand zou je je nog kunnen mengen in de strijd voor Europa, al zullen Spurs, Chelsea, Leicester en Wolves zeer geduchte tegenstanders zijn.

banner

8

Resultaten Januari - Selectie Southampton FC

Transfer Shandon Baptiste

Fiche Baptiste - Fiche Christie - Fiche Verschaeren

Mentions;

@Fantasy @komodo25 @Marius @Vlonkie @delichris @Mordurette @Niejo101

De resultaten beginnen langzamerhand wat beter te worden, als we deze vorm vast kunnen houden dan zit misschien Europees voetbal er nog wel in. Qua tegenstand en tussenstand, AFC Bournemouth draait echt een topseizoen, maar die hebben ook echt wel een hele goede selectie!