Jump to content
FM_Lesly

[FM20] Welcome to the "Saints" Party.

Recommended Posts

banner

1

Selectie Southampton FC 2019/2020

Uitleg:

Helaas kan ik door onvoorziene redenen niet verder met mijn Eastbourne-game. Hierdoor besloot ik opnieuw te beginnen en dit keer bij mijn favoriete Engelse ploeg. Ik zit me wekelijks op te vreten over de manier hoe Hasenhüttl speelt. Hierdoor kon ik niet anders dan zelf maar de touwtjes in handen te nemen en te zien of ik er wel iets van kan maken!

Mooie ambitie om in ieder geval jezelf niet helemaal in te graven in Engeland. Succes met Southampton!

Southampton was ook altijd één van mijn favoriete ploegen in Engeland. Vandaag de dag een stuk minder leuk om naar te kijken en de spelers die er nu zitten trekken me ook niet allemaal. Hopelijk kan jij daar verandering in brengen!

banner

2

Mentions:

@Marius @Fantasy @komodo25 @Vlonkie @Zorsky @Mordurette @delichris @Niejo101

Bedankt voor jullie reacties!

Het is inderdaad niet veel meer om aan te zien bij Southampton op het moment. Echter hebben ze nog altijd de beste jeugdopleiding van Engeland, hopelijk kan ik daardoor wel wat makkelijker aantrekkelijk voetbal spelen. Mede doordat ik de jongens al gelijk zo kan trainen dat ze dan makkelijk in het systeem inpassen. Zit nu zelf net in het nieuwe jaar en heb al aardig wat jeugdspelers laten invallen of starten en die doen het meer dan prima!

Op zich geen vreemde resultaten. Je kan natuurlijk ook niet meteen wonderen verwachten bij Southampton vrees ik. Wat is je doelstelling dit jaar?

Wolves en Leicester hebben gewoon een beter elftal dan Southampton, dus helemaal geen schande om van hen te verliezen. Hopelijk kan je hierna wel weer wat punten pakken.

banner

3

Tussenstand Barclays Premier League

Mentions:

@Marius @Mordurette @komodo25 @delichris

Bedankt voor de reacties heren!

De doelstelling zal toch echt op handhaving gaan liggen dit seizoen. Hopelijk kunnen we wel wat punten gaan pakken, want voorlopig lijkt het echt een strijd tegen degradatie te gaan worden. Het is natuurlijk ook wennen aan een nieuwe speelstijl en daar geef ik de jongens ook alle tijd voor!

Logische uitslagen, behalve tegen Bournemouth dan misschien maar als je hoog inzet op een gelijkmaker dan kan dit gebeuren natuurlijk. Op zich dan ook geen vreemde tussenstand.

Tegen United en City kan en mag je verliezen, Bournemouth doet het ook fantastisch op het moment. Gelukkig weet je de belangrijke wedstrijd tegen Brighton wel winnend af te sluiten.

Verliezen van de Manchester clubs is normaal en dat je daarna twee keer wint ook. Volgende maand meer punten pakken is gewoon een optie.

banner

4

Ryan Christie vastgelegd

Mentions;

@Vlonkie @Marius @komodo25 @Mordurette @delichris

Bedankt voor de reacties heren!

We speelden eigenlijk niet heel erg slecht, maar het is weer zo'n gevalletje van goed spel en geen punten. Tegen Bournemouth had ik iets te veel op de gelijkmaker gehoopt, waardoor het achterin echt volledig open lag. We hadden tegen Man Utd eigenlijk zelfs de overwinning verdiend, maar doordat ik achterin nogal wat problemen heb. Snap ik ook wel dat we uiteindelijk nog verloren. Gelukkig winnen we wel van onze concurrentie en daardoor blijven we een stukje boven de streep staan!

De bonuspunten op verplaatsing bij Burnley verlies je jammer genoeg opnieuw tegen Norwich. In de EFL Cup daarentegen toch een bonus door ietwat onverwacht Spurs te kloppen.

Lekker, die overwinniing op spurs. goed voor het zelfvertrouwen. Het is nog vroeg in het seizoen, dus alles is nog mogelijk voor jouw southampton.

Een mooie overwinning gepakt tegen Burnley en dan verlies je jammer genoeg tegen Norwich. Wel lekker door ten koste van de Spurs.