Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben een echte leek als het om computers gaat. Ik ben dus opzoek naar een laptop welke Football Manager makkelijk aankan. Maar ook betaalbaar. Dus hoeft uiteraard geen echte game laptop te zijn. 

Oplossing aangedragen door znight

Ga naar de oplossing
Geplaatst
2 uur geleden zei Hendrikus:

Ik ben een echte leek als het om computers gaat. Ik ben dus opzoek naar een laptop welke Football Manager makkelijk aankan. Maar ook betaalbaar. Dus hoeft uiteraard geen echte game laptop te zijn. 

Er is te veel op de markt om te zeggen, deze moet je hebben. Ik kan wel vertellen waar je op moet letten als je iets uit gaat zoeken. 

Voor FM is een i3 (liefst 8e generatie) en 8GB werkgeheugen ruim voldoende. Een i5 is voor de snelheid van het spel nog beter maar ook weer wat duurder. Zorg ook dat er een SSD schijf in zit, al zit die momenteel bijna overal wel in. Als je de wedstrijden ook nog eens 3d wil zien zonder dat hij hapert of het er erg lelijk uit ziet zou je nog op de videokaart kunnen letten en dat deze eigen geheugen heeft. De site van Coolblue werkt prettig met filters om iets uit te zoeken en extra info staat vaak op Tweakers of Hardware.info.

Als je nog andere specifieke vragen hebt of iets gevonden hebt en daar advies over wil laat maar weten!