Jump to content
John Terry

[FM2020] Af en toe eens verrassen!

Recommended Posts

Een mooie oorwassing voor City! Tegen Hertha was het echt met de hakken over de sloot, al heb ik al vaker gelezen dat in deze FM de returns vaak een heel ander verhaal zijn. Hopen op een voorspoedige wedstrijd tegen Valencia!

Wow, je kwam nog gruwelijk dicht bij die tweede plaats, op doelsaldo is het altijd wel erg zuur... Maarik heb gelijk gekregen met dat deel van mijn voorspelling, nu die EL nog winnen!

Een paar heerlijke uitslagen in het slot van de competitie zoals die winst tegen City en die 4-5 tegen Spurs. De halve finale in de EL was ook nog spannend zeg, maar die overvolle kalender is inderdaad een uitdaging om mee om te gaan.

Wat een wedstrijden zeg. Maar je bent keurig derde geworden en met hakken over de sloot naar de finale gegaan.

Toch nog bijna uitgeschakeld in Europa, voor de rest weer prima resultaten al valt dat gelijkspel bij Huddersfield wel erg uit de toon bij de andere resultaten!

Prima resultaten in de competitie op Huddersfield na. In Europa met de hakken over de sloot door 

Zo zo zo ... Hertha was bijna te sterk, maar dat doelpuntje buitenhuis heeft het gered ! In de eigen competities gaat het goed en het gelijkspel tegen Huddersfield kan altijd gebeuren ... Valencia of United ... Het zal een dubbeltje op zijn kantje worden, maar ik denk wel dat je aan het langste eind gaat trekken en zo een plekje in de Champions League gaat veroveren !

n91fi87fy.jpg

@Fantasy @Marius @TheRedOne @komodo25 @Vlonkie @True_Legend @delichris @Superboeren @FM_Lesly @Niejo101 @Titan

Huddersfield is nog steeds een gelijkspel met een zure nasmaak aangezien ik hier met 10 nieuwe spelers aantrad vanwege de agenda. Er zat slechts één dag rust tussen de partij met Huddersfield en Spurs. Tegen Hertha lieten onze afwerking het echt afweten en waren de Duitsers efficiënter. Nu zet ik men volle voorbereiding op de Europa League finale, want het ticket voor de CL is al binnen door de 3de plek!

Jammer dat je de finale niet winnend kon afsluiten. De FA Cup is een mooie prijs om te winnen. Wie weet volgend seizoen.

Mooie update weer, jammer van het resultaat. Liverpool is ook in mijn game een zeer sterke ploeg, zowel nationaal als Europees. 

Liverpool is zeer sterk, en dat bleek ook hier weer maar eens. Jammer, maar ook geen wereldramp. Zeker omdat je nog kans maakt op een andere prijs.

Spijtig, maar Liverpool is zoals je zelf aangeeft onklopbaar ... Die elf is gewoon een droomteam ! Nu die andere finale winnen en het seizoen met een positieve noot afsluiten 

Haaland is een klasbak! Sowieso een geweldige transfer dus! Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik de Hongaar niet echt ken, maar ook dat zal zonder twijfel een topspeler zijn.

Dat is nog eens een aanwinst! Had hem irl ook graag naar United zien gaan trouwens. Blijf ondanks de decepties van de afgelopen jaren toch wel een zwak houden voor dat team, vooral dankzij de jaren '90. Dat je er veel plezier aan mag beleven!

Ik vind de transfer van Szoboszlai beter dan die van Haaland ... Maar beiden zijn jongens die absolute toppers kunnen worden ... Ken beidem van mijn  Salzburg save en  de prestaties van beiden samen zijn absolute top ! Mooie foto's als illustratie en welk lettertype gebruik jij trouwens

Haaland is een geweldige spits en die Hongaar ken ik niet. Heb je daar een screen van?

Twee heerlijke spelers naar United weten te halen, ben benieuwd wat ze komend seizoen gaan opleveren qua resultaat!

kt8o0k.jpg

@Fantasy @Marius @TheRedOne @komodo25 @Vlonkie @True_Legend @delichris @Superboeren @FM_Lesly @Niejo101 @Titan

Met deze twee spelers start ik alvast mijn transferoffensief voor het nieuwe seizoen. Zowel op inkomend als uitgaand vlak staat er heel wat op de planning. 
Hieronder vinden jullie de screen voor Szoboszlai. Het lettertype dat ik gebruik is HP Simplified.

Heerlijk dat je de Europa League in de verlenging weet binnen te slepen. Ook goed om te zien dat een youngster zo belangrijk voor je ploeg is!

Europa League winnen is altijd goed. Nu eens zien wat je komend seizoen in de Champions League kunt gaan klaarspelen.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...