Geplaatst 6 december 20195 jr. Ik kan de Japanse speler Junya Ito van Genk niet vinden in mijn spel. Ondanks ik de FM2020 Licensing and Real Name fix van sortitoutsi heb geïnstalleerd. De nationale ploeg van Japan krijg ik wel te zien. Dus ook de Japanse keeper van Sint-Truiden, maar Ito niet. Iemand een idee?
Geplaatst 6 december 20195 jr. Oplossing Zie dat onze @glennix dat ook heeft gemeld op het forum van SI. https://community.sigames.com/topic/495395-belgium-data-issues/page/2/?tab=comments#comment-12070909 Edit: Ah kijk, de Belgische researcher geeft wat later antwoord. Citaat Because he is on loan. The other players are permanent moves. It's because there is no licence for Reysol players for instance. Can't help it. 6 december 20195 jr. bewerkt door Sophomore
Geplaatst 6 december 20195 jr. Als je een database van Japan download en die erin zet en dan een nieuwe game begint heb je kans hem wel te hebben.
Geplaatst 10 december 20195 jr. Of gewoon straks de MU/FMI Update downloaden Dan zit hij er vast wél bij, toch @Richarð.?
Geplaatst 10 december 20195 jr. 7 uur geleden zei Lazy: Of gewoon straks de MU/FMI Update downloaden Dan zit hij er vast wél bij, toch @Richarð.? Zitten daar alle spelers van de Japanse competitie in? Vermaelen, Podolski, ..