Jump to content

[IDS] The way up

Recommended Posts

Gepost (edited)

Vind je dat je genoeg hebt gedaan voor het IJslandse voetbal om nu al met pensioen te gaan?! Ik twijfel er nog over :D Nee heerlijke carrière en ook nu weer lekker verkocht. Trucje gebruikt met die verkopen van transfervrij binnengekomen spelers? Dacht dat ik zoiets ergens voorbij zag komen op youtube.

Edited by Nummerke10
  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De finale. Frankrijk tegen IJsland. Net als de Spanjaarden, die we in de halve finale versloegen, treden Les Bleus aan in een 4-4-2 formatie gedurende dit toernooi en met Ayoub Hammar hebben ze in de

Spanje won in de voorgaande wedstrijden van Trinidad & Tobago (5-1), DR Congo (3-0), Chili (3-2), Amerika (6-1) en Argentinië (3-0). Geen halfbakken resultaten en het is dan ook niet voor niets da

De Champions League finale in Madrid. Het Santiago Bernabéu in de Spaanse hoofdstad is al sinds 1947 het strijdtoneel van De Koninklijke, oftewel; Real Madrid. Nog altijd kunnen er 81.044 toeschouwers

Posted Images

Gepost (edited)
7 minuten geleden zei Tim':

Oef, dat gaat pijn doen. Een einde aan het IJslandse avontuur. Wel weer een prijs aan je eregalerij toe mogen voegen. Hoe ziet de ranglijst van managers wereldwijd er inmiddels uit?

Waar kan je dat overzicht ook al weer vinden? Ik zal wel scheef kijken, maar kan 't niet vinden :classic_huh:

3 minuten geleden zei RubenS2:

Ow, wat een shock. Een van de leukste en meest succesvolle novelles stopt gewoon :classic_ohmy: Je prestaties blijven prima en je hebt intussen alles gewonnen wat er te winnen valt nu je ook het WK voor clubs hebt weten te winnen.

Deze novelle stopt niet, maar ingame ga ik met pensioen over anderhalf jaar en neem ik onder een alter ego weer de leiding over Njarðvík :D 

2 minuten geleden zei Nummerke10:

Vind je dat je genoeg hebt gedaan voor het IJslandse voetbal om nu al met pensioen te gaan?! Ik twijfel er nog over :D Nee heerlijke carrière en ook nu weer lekker verkocht. Trucje gebruikt met die verkopen van transfervrij binnengekomen spelers? Dacht dat ik zoiets ergens voorbij zag komen op youtube.

Zag dat filmpje wel voorbij komen, maar ik zette ze gewoon direct bij aankomst op de transferlijst en de clubs hapten al snel toe!

Edited by Fantasy
Gepost (edited)

Eindelijk is de WK-titel op de plek waar die hoort te zijn. Nog een jaartje met de meest succesvolle coach allertijden: laat het in alle opzichten een legendarisch jaar worden! Ik vind het nog wel een mooie cliffhanger: eindig je de game, of ga je met een nieuwe manager verder :D  Andddd, de cliffhanger is weg, zie net je vorige reactie ;c 

Edited by Titan

Betekent dit ook dat het verhaal zal stoppen?! Of ga je er gewoon een nieuw elan aan geven? Dat boeit mij eerlijk gezegd even meer dan de - alweer prachtige -  resultaten :D

Gaaf, blij dat het doorgaat. Benieuwd of je spelers dan nog net zo goed naar je luisteren en of het bestuur een eventuele mislopen van de titel kan accepteren..

Gepost (edited)

Ik ben niet eens meer verbaasd dat IJsland twee clubs richting het WK voor clubteams stuurt en je die ook nog even wint.

Heel jammer dat je na dit contract gaat stoppen, maar ook zeer begrijpelijk, Hopelijk krijgt je een afscheid was past bij je carrière. 

Edited by ElMarcos

Heb je al moeten poseren voor het standbeeld dat ze van je gaan maken? Logisch dat je na zo'n lange periode het denkbeeldige stokje over gaat geven aan iemand anders. Ik ben benieuwd of je daarmee ook nog iets gaat veranderen in de stijl van presenteren. En, ga je ook echt een nieuwe manager aanmaken in-game, of doe je dat alleen hier voor de bühne?

48 minuten geleden zei Marius:

Betekent dit ook dat het verhaal zal stoppen?! Of ga je er gewoon een nieuw elan aan geven? Dat boeit mij eerlijk gezegd even meer dan de - alweer prachtige -  resultaten :D

Zoals eerder aangegeven gaan we wel gewoon door, maar dan onder een ander alter ego.

Zojuist zei Cicchio:

Heb je al moeten poseren voor het standbeeld dat ze van je gaan maken? Logisch dat je na zo'n lange periode het denkbeeldige stokje over gaat geven aan iemand anders. Ik ben benieuwd of je daarmee ook nog iets gaat veranderen in de stijl van presenteren. En, ga je ook echt een nieuwe manager aanmaken in-game, of doe je dat alleen hier voor de bühne?

Ik trek mijn huidige manager ook daadwerkelijk terug in FM om vervolgens een nieuwe manager aan te maken. Wie dit gaat worden, daar heb ik nog anderhalf seizoen de tijd voor om dat te bepalen. :D Qua stijl van presenteren zal er niet veel veranderen en ook qua visie op het spelletje en de tactiek voorzie ik op dit moment geen wijzigingen.

1 uur geleden zei Fantasy:

Waar kan je dat overzicht ook al weer vinden? Ik zal wel scheef kijken, maar kan 't niet vinden :classic_huh:

Rechtsboven op 'FM' klikken en dan 'Eregalerij'.

Gepost (edited)
17 minuten geleden zei Tim':

Rechtsboven op 'FM' klikken en dan 'Eregalerij'.

Daar sta ik derde :mrgy: Op 1 staat de Nederlander Jesper Nossent, die tussen 2029 en 2045 bij het Nederlands elftal & Real Zaragoza de nodige titels pakte. Maar dat klopt helemaal niet, want in Spanje is Real Madrid al jarenlang alleenheerser. Heb het idee dat een game van @Nom de Guerre en in de FM aanwezige managers van de deelnemers van onze estafette interfereert met mijn game. Fang Chung, een Chinees, staat op twee, met titels bij Stuttgart, Manchester United en Brazilië. Dus eigenlijk, als ik puur en alleen naar m'n eigen game kijk, sta ik op 1, ruim voor Pep Guardiola en Carlo Ancelotti.

Edited by Fantasy
39 minuten geleden zei Fantasy:

Daar sta ik derde :mrgy: Op 1 staat de Nederlander Jesper Nossent, die tussen 2029 en 2045 bij het Nederlands elftal & Real Zaragoza de nodige titels pakte. Maar dat klopt helemaal niet, want in Spanje is Real Madrid al jarenlang alleenheerser. Heb het idee dat een game van @Nom de Guerre en in de FM aanwezige managers van de deelnemers van onze estafette interfereert met mijn game. Fang Chung, een Chinees, staat op twee, met titels bij Stuttgart, Manchester United en Brazilië. Dus eigenlijk, als ik puur en alleen naar m'n eigen game kijk, sta ik op 1, ruim voor Pep Guardiola en Carlo Ancelotti.

Sorry gap :D 

Gepost (edited)

1413071676_njardvikbannercicchio.png.45c4b4154b1723ab1c1ed3809493cb05.png

Na de mededeling dat ik over ruim een jaar afscheid neem, welke flink wat stof deed opwaaien, gingen we 'gewoon' door met voetballen. In augustus stonden er zes duels in de competities op de agenda, de UEFA Super Cup in het Stadium (wie noemt z'n stadion nou Stadion :cab:) in Toulouse en de bekerfinale in het Laugardalsvöllur. Laten we beginnen met dit laatste, want in een duel waarin we absoluut de beste waren, maar niet effectief genoeg, verloren we dan ook. De eerste drie schoten op doel van Fjölnir eindigden allemaal tegen het net en wij wisten hier pas in het laatste kwart van het duel twee doelpunten tegenover te zetten. In de strijd om de UEFA Super Cup tegen Europa League-winnaar BMG ging het gelukkig een stuk beter. Via doelpunten van Pinto, Moses en Martineau gingen we overtuigend met de overwinning aan de haal. Ook in de Pepsi-deildin vonden we makkelijk het net, met als klap op de vuurpijl de pot tegen ÍR. De stand eindigde mede dankzij twee treffers van good old Hermann Sofienlund in 8-0. 

388944009_1wedstrijden.png.f39ba7bcc39b42a8aa78edba60c2c360.png

Door het WK voor clubteams en flink wat interlands is ons wedstrijdschema behoorlijk overhoop gegooid en dus spelen we in september nog maar liefst zeven wedstrijden. De twee wedstrijden tegen HK in augustus wisten we wel vrij gemakkelijk te winnen, dus de titelstrijd lijkt wel al zo goed als beslist. 

2024446541_2stand.thumb.png.27a78eaccccd78b36ddfaf4dd7a64840.png

Wij als regerend kampioen en HK als runner-up van vorig seizoen mogen de groepsfase van de Champions League in en dit jaar heeft Fjölnir ook via de play-offs de groepsfase weten te bereiken. Met Inter, Everton en Young Boys hebben ze het meer dan redelijk getroffen, maar toch zal het voor hen een bijzonder zwaar Europees seizoen worden. HK gaat het tegen Liverpool, Alavés en Zenit opnemen terwijl wij gaan spelen tegen FC Barcelona, Schalke 04 en FC København. In de Europa League verdedigen Breiðablik en Keflavík de IJslandse eer. Eens zien wat zij op de coëfficiëntenranglijst bij elkaar kunnen sprokkelen voor IJsland.

315091619_3lotingCL.png.d987f69e674944968bd7701092acfc57.png

@Chiemel @neva @ErikEagles @Krabby @FlyD @spaansetukker @Thierryvane @Marius @Titan @Glenn08 @ElMarcos @Jeroen. @ElPrincipito @Nummerke10 @delichris @komodo25 @Cicchio @StanleyW @Reflex @Tim' @RubenS2 @Karlo @Satyr @Vis @roeliho @AFCA90

Þakka þér kærlega fyrir athugasemdirnar og líkar. Ook dank aan alle (stille) volgers van mijn novelle!

Edited by Fantasy

Dat lijkt me toch frustrerend. Alle wedstrijden winnen en dan nog niet eerste staan. Mooie wedstrijd trouwens in het Stadion (ik moest er toch even om lachen) :-D

Lekker pragmatisch daar in Toulouse :D Weer keurig een Europese prijs erbij. Jammer genoeg pak je in het afscheidsjaar niet alle prijzen, maar tegelijkertijd zal het je deugd doen dat nu ook Fjölnir nog steviger aan de deur begint te kloppen.

En daar Is dan de wereldbeker mocht ook wel ( weer) eens. Dacht even dat Je zou stoppen maar je gaat gelukkig door. 3 IJslandse clubs in de groepsfase.... ziekelijk