Jump to content
Sign in to follow this  
Lazy

Journeyman Challenge

Recommended Posts

Het topic om te babbelen over de Journeyman Challenge in Football Manager.

Journeyman challenge

Je start een save zonder diploma's en de laagst mogelijke ervaring. Vervolgens start je werkloos en ga je op zoek naar een club. Vervolgens is het de bedoeling dat jij jezelf opwerkt in de voetbalwereld met als ultiem doel de eerste plaats in de Hall of Fame wereldwijd.

Er zijn geen regels qua aantal competities en het aantal landen. Het is alleen wel zo dat je de uitdaging voor jezelf vergroot als je meer landen en meer competities met lagere niveaus inlaadt.

Journeyman - Van amateur naar legende! 

Mijn Journeyman is van start gegaan en inmiddels al drie seizoenen onderweg. Ik ben uiteraard begonnen als clubloze manager, ik ben een aantal dagen op vakantie te gaan en gedurende die periode volle bak gesolliciteerd. Daarop kreeg ik al vrij snel een aantal reacties van diverse clubs; vrijwel allemaal uit de Welshe tweede divisie overigens. Deze competitie had ik de vorige FM's nog niet bespeeld, dus dit leek me een uitstekende start voor mijn - hopelijk toch glansrijke - carrière. De keuze was voor mij vrij snel gemaakt. Van de mogelijke clubs waar ik direct aan de slag kon, sprak Conwy Borough mij het meeste aan. De naam is mooi, de clubkleuren (in een geheel oranje tenue) meer dan prima en de selectie bevatte een aantal prima spelers. 

Seizoen 1 en 2

Over dat laatste gesproken; Welkom in de lagere (semi-professionele) divisies waar nauwelijks met contracten en op deeltijdbasis gewerkt wordt. Dat houdt in dat de sterspeler die je gisteren hebt aangenomen, overmorgen alweer vertrokken kan zijn naar de koploper van de competitie. Dit heb ik de (met name) eerste twee seizoenen net iets té vaak meegemaakt. Het was ook niet heel verwonderlijk als ik er nu op terugkijk, want wie goed speelt, veel wint en gemiddeldes haalt van 7,0 en hoger die staat al snel in de belangstelling. De belangstelling in mijn spelers kwam voornamelijk vanuit Welsh Premier League. Zaak dus om zo snel mogelijk te promoveren. Dat is me gelukkig aan het einde van het tweede seizoen al gelukt. Daarnaast wisten we dat seizoen ook de Welsh Cup te winnen, waardoor we mee mochten doen aan de kwalificatierondes van het (nieuw opgezette) Europa Cup II-toernooi. Dat was niet alleen sportief een leuke uitdaging, ook financieel kregen we hierdoor een leuke meevaller. We gingen van 6k in het rood naar 200k in de zwarte cijfers, aangezien we ook wonder boven wonder nog 2 kwalificatierondes wisten te overleven. We gingen er uiteindelijk uit in de 3e ronde tegen Noorse eersteklasser Valerenga IF. 

Toegevoegde punten aan erelijst: 24 punten
-  1e in de JD Cymru North (Wales 2e niveau)

-  winst in de Welsh Cup. 

Seizoen 3

Door een beetje leuk in te kopen (lees: zoveel mogelijk gratis kwaliteitsspelers binnen te halen) in mijn eerste Welsh Premier League seizoen werd ik voorafgaand aan de start van de competitie door de media ingeschaald als nummer 2 in de eindstand. De Welshe PL kent overigens maar 1 professionele club, The New Saints. Dus met inderdaad een beetje leuk inkopen en spelers een marktconform contract aan bieden ga je al gauw de overige 10 clubs voorbij qua spelersmateriaal. Door een prima tactiek, goed inkopen van spelers )en het moraal goed houden zijn we uiteindelijk zelfs kampioen geworden in de WPL. Joe Ledley, oud-speler van o.a. Cardiff, Celtic, Crystal Palace wilde zijn voorkeur voor clubs beginnend met de letter C bij ons voortzetten. Een superspeler op dit niveau uiteraard, hij was dan ook onze sterspeler van het kampioensseizoen. 

Toegevoegde punten aan erelijst: 22 punten

- 1e in de Welsh Premier League

Inmiddels ben ik aangeland bij de start van het vierde seizoen. Mijn toekomstige seizoenen zal ik in een beknopt overzicht gaan delen in dit topic. Het overzicht van al mijn seizoenen tot nu toe zal ik in deze post regelmatig bijwerken.

Huidige stand erelijst

Knipsel.PNG

Gemanagede clubs

rsz_download.png

image.jpeg.c48399620377e8f70e2c3c90cffc3ffc.jpeg

Edited by tdogg16

Altijd een erg leuke challenge om te zien bij andere spelers. Hoe kom je dan eigenlijk aan die puntentelling? Op het internet zie ik meerdere versies als ik erop zoek.

5 minuten geleden zei FMNOOB:

Altijd een erg leuke challenge om te zien bij andere spelers. Hoe kom je dan eigenlijk aan die puntentelling? Op het internet zie ik meerdere versies als ik erop zoek.

Dat is een kwestie van aan het einde van je seizoen in de eregalerij kijken hoeveel punten je hebt. Als je dat vanaf seizoen 1 bijhoudt dan kun je vanuit het totaal (dat is wat wordt weergegeven in de eregalerij) terugrekenen hoeveel punten je dat seizoen hebt behaald :) .  Het doel van (mijn) Journeyman is uiteindelijk ook om de meeste managerpunten v.d. wereld te verkrijgen op een bepaald moment.  

Edit: Ik wil in mijn excel-bestand ook nog een kolom toevoegen met "aantal punten verwijderd van de nr.1 positie". Dit om een beetje inzichtelijk te houden hoeveel seizoenen ik nog zou moeten draaien. Ongeveer dan, aangezien je bij de competities met betere reputatie en de grotere continentale cups natuurlijk een bak aan punten kunt verzamelen (300+ geloof ik). 

Edited by tdogg16

Vind dat altijd heerlijke carrières om te zien bij een ander, maar zelf slaag ik er nooit in! Dus des te meer respect!

@tdogg16 Lekker bezig man! Journeymans zijn altijd vet leuk om te volgen inderdaad, helaas zelf nog nooit een succesvolle poging gedaan. Misschien is het handig om onder elke update dat excell overzichtje te plaatsen, in plaats van elke keer je eerste post aan te passen? Is wat overzichtelijker dan elke keer terug naar de eerste pagina te moeten straks. 

8 minuten geleden zei Daniell:

@tdogg16 Lekker bezig man! Journeymans zijn altijd vet leuk om te volgen inderdaad, helaas zelf nog nooit een succesvolle poging gedaan. Misschien is het handig om onder elke update dat excell overzichtje te plaatsen, in plaats van elke keer je eerste post aan te passen? Is wat overzichtelijker dan elke keer terug naar de eerste pagina te moeten straks. 

Thanks, goed idee. Hoe ik het precies ga presenteren ben ik nog niet over uit, maar zal dat zeker in overweging nemen. Hopelijk ben je niet de enige die met plezier mijn avontuur gaat volgen :) Ik heb al eerder een succesvolle Journeyman gehad, alleen nog nooit eerder over gepost. Hoor graag of ik het een beetje goed over weet te brengen!

A new chapter has begun. Seizoen 5 gaat van start. Maar daarover straks meer...

Seizoen 4

Europese campagne

Door een uitstekend derde seizoen bij Conwy, waarin we kampioen zijn geworden mocht ik namens de Welshe competitie uitkomen in de voorrondes voor de kwalificatie van de CL. Deze hebben we helaas niet weten te volbrengen, we gingen er in de derde kwalificatieronde pas uit tegen FC Basel. De tweeluiken tegen Zrinjski Mostar en Viitorul Constanta werden nog in winst omgezet. FC Basel bleek over twee wedstrijden (1-3 en 2-2) een maatje te groot voor ons. Doordat we de derde kwalironde wisten te halen mochten we uiteindelijk een tweekamp spelen tegen Lokomotiv Moskou voor een plekje in de Europa League, helaas wisten we dit ook niet over de streep te trekken. Wel kregen we alsnog de kans om onszelf in Europa op de kaart te zetten op het derde niveau van Europa. De EC II. Hierin troffen we een groep met AEL Limassol, Olympiakos en Zorya Luhansk, een groep met mogelijkheden. We wisten deze dan ook vrij eenvoudig door te komen met 13 punten uit 18.  In de knockoutfase werden we gekoppeld aan Austria Wien. Zij bleken helaas een maatje te groot voor ons, al met al geen schande natuurlijk.

Aan dit Europese avontuur van dit seizoen hielden we een uiterst gezonde bankrekening over, we mochten zo'n 5 miljoen bijschrijven.

Welsh Premier League

Na het zeer soepel verlopen vorige seizoen wilden we deze lijn uiteraard dit jaar ook weer voortzetten. Ik kan je melden; Dat is gelukt. Hierbij een overzicht van de eindstand van dit seizoen. Afgetekend kampioen geworden en daarmee TNS weer terug op aarde doen belanden als je het mij vraagt.

image.thumb.png.8dd19caecc18e768fa2a225bd6cce0be.png

A new chapter! Seizoen 5

Ik heb voor mezelf de doelstellingen aardig behaald afgelopen seizoen met Conwy (beide bekers winnen en kampioen worden + redelijk ver komen in Europa). Daarom heb ik begin mei besloten om ontslag te nemen bij Conwy Utd en mezelf aan te bieden bij andere (geïnteresseerde) clubs. Dat laatste was nog niet zo makkelijk naar het bleek. Dat heeft voornamelijk (misschien zelf wel alléén maar) met mijn huidige reputatie. Die reikt nog niet verder dan 1,5 ster. Bij het gros van de clubs waar ik heb gesolliciteerd kreeg ik dan ook nul op het rekest, met als reden: Wij kennen jou niet, dus kunnen we je geen baan aanbieden.

Maar dan..

image.thumb.jpeg.9dd8d7edf290ade71c3c5854438aaae6.jpeg

Waar ik bijna wanhopig begon te worden - of het wel een verstandige keus was om ontslag te nemen bij Conwy - kreeg ik eind juni een berichtje van de clubleiding van Almere City. Of ik niet hun nieuwe manager kon worden. Een uitgelezen kans voor mezelf om weer wat goede punten binnen te halen voor de eregalerij. Ik was wel verrast toen ik zag dat Almere City net is gepromoveerd en het volgend seizoen voor de eerste keer gaat proberen in de Eredivisie. Aan mij dus de taak om ze er in te houden. Ik heb er alle vertrouwen in. Mijn intenties zijn om hier in ieder geval twee seizoenen te blijven, alvorens weer het buitenland op te zoeken. Mits mijn reputatie wat is toegenomen uiteraard..

Toegevoegde punten aan erelijst: 33 punten

- 1e in de Welsh Premier League

- Welsh Cup gewonnen

- Welsh League Cup gewonnen

Huidige stand erelijst

image.thumb.png.80da7ad1b9b0d8188d03ffc33a742e24.png

Gemanagede clubs

image.png.eddea2b6071beb13537521143dcdee86.png                image.png.d19382a33786721619a3c367e23903c3.png

image.png.78ef73e3d6fb54d0a68786eefd003546.png    image.png.c0578bb295c3b40860fc25138561b8eb.png

@RubenS2@FMNOOB@Steels@Daniell@FlyD

Edited by tdogg16

Lekker man! Succes bij Almere City!

Wanneer in het seizoen kreeg je de aanbieding van Heracles die je afgewezen heb?

Hoop zelf ook na dit seizoen de stap te maken van Conwy naar een andere club. Laatste competitie wedstrijd en beker finale nog te gaan en dan is dit seizoen klaar. Zal straks ook nog even een screentje plaatsen.

Edited by Maxxert

22 minuten geleden zei Maxxert:

Lekker man! Succes bij Almere City!

Wanneer in het seizoen kreeg je de aanbieding van Heracles die je afgewezen heb?

Hoop zelf ook na dit seizoen de stap te maken van Conwy naar een andere club. Laatste competitie wedstrijd en beker finale nog te gaan en dan is dit seizoen klaar. Zal straks ook nog even een screentje plaatsen.

Die aanbieding kreeg ik ergens eind december (2022 is dat dan geloof ik?). Succes ermee! Ben benieuwd naar jouw carrière :)

Deze zomer hard gezocht naar een nieuwe club, alleen werd er weinig toegehapt omdat niemand mij kende :-D

Uiteindelijk 1 sollicitatie gehad bij De Treffers die dit seizoen voor het eerst in de KKD spelen maar dit is op niks uitgelopen. Nog maar een seizoen vlammen bij Conwy dan maar en wat naam voor mezelf maken in Europa.

52c90e0205a2a659ea15ee3ec49217f2.png

Edited by Maxxert

Haha ik heb exact hetzelfde, afgewezen worden omdat ze geen idee hebben wie je bent.

Succes nog, hopelijk kan je prijzen blijven pakken. Ik zal binnenkort ook beginnen met updates van mijn reis door nochtans Ierland en België

Ondertussen het 10e seizoen in mijn FM18-journeyman afgerond. Begonnen op het vierde niveau van Chili, daarna vrij snel stappen omhoog gemaakt. De afgelopen jaren Millonarios doen uitgroeien tot de ongenaakbare kampioen van Colombia, maar in de Libertadores kom ik steeds net te kort. Eerste jaar verloren we in de halve finale van Atletico Nacional, vorig jaar van het Argentijnse Racing Club en dit jaar was River Plate ons in de finale over twee wedstrijden op penalty's te snel af. Eerste wedstrijd verloren we 4-0, thuis wonnen we met 6-2, maar in strafschoppen verloren we 4-3. 

Aangezien de uitdaging in Colombia wel klaar is wil ik nu zodra het kan terug naar Chili om daar een van de titelkandidaten (Universidad de Chile, Universidad Catolica of Colo-Colo) te managen. 

fmscreen1.png

Tot nu toe deze carriere achter de rug:

12e4abe784ebd07b72758f1513d11a71.png

Kan inmiddels naar elke topclub volgens mij dus maar ff zien wat we doen, denk nog een jaartje Feyenoord en dan weer een ander land in duiken

Puntjes weer binnen, nu wordt het echt tijd voor de volgende stap. Al op een paar sollicitatie geweest alleen zijn die helaas op niks uitgelopen.

37c462c967022379f2f7c2b5e51367c1.png

@tdogg16 Had ook een sollicitatie bij Almere City :-D

Spoiler

JaVHcND.png qIdQz2V.pnghUzUDLF.pngdujBpnX.png

Contract bij Millonarios uitgediend, helaas een wat teleurstellende campagne in de Libertadores waar we verloren van River Plate (0-0, 0-1). In eigen land wel wederom alles gewonnen, waardoor we dus drie jaar op rij de quadruple pakken. Sowieso belachelijke goede talenten gekregen daar, maar elke match 17-0 winnen wordt echt enorm saai...

ODBpk6l.png

...dus op naar Chili waar Universidad op een 'teleurstellende' tweede plaats staat. Nog vier wedstrijden te gaan in het seizoen, de achterstand op Colo Colo bedraagt 6 punten. Doelsaldo is beter, dus ik heb een klein beetje hoop dat we ze nog pakken, maar als dat niet lukt is het prima, bestuur kijkt me niet aan op dit seizoen. Selectie ziet er goed uit en in de jeugd zit ook een hoop talent, dus ik denk dat ik hier wel kans heb om lekker te groeien en wat puntjes te pakken. De competitie in Colombia is meer punten waard, maar ik heb liever wat uitdaging dat dan ik de hele tijd hersenloos op de spatiebalk zit te rammen. Is ook vrij weinig budget en balans, i.t.t. de bijna 70 miljoen die ik bij Millonarios tot mijn beschikking had.

Ik twijfel er eigenlijk geen moment aan dat ik binnen een jaar of drie de competitie volledig de moeder ga domineren met Universidad. Nog geen idee wat de volgende stap is. Zou het leuk vinden om in Argentinië de big boys Boca en River te onttronen (het project Estudiantes de la Plata terug naar de top zou tof zijn), maar het lijkt me ook leuk om Escuela de Macul, dat sinds mijn vertrek anoniem in de Secunda Division bengelt, weer een stapje verder te laten promoveren. 

UnivChi.png

Edited by PJHoutman

Op 9-12-2019 om 19:17 zei tdogg16:

Het begin kon slechter als gedoodverfde degradatiekandidaat :)

image.thumb.png.c628e33824662499f9b85bac8369d922.png

Inmiddels al twee seizoenen verder. Hierbij een volgende update van mijn Journeyman-kant. 

Seizoen 5

Eredivisie

Zoals hierboven te bezien valt waren we dit seizoen vrij aardig gestart. Daar moet ik wel bij zeggen dat dit de laatste jaren in real life een trend is onder net gepromoveerde clubs. De vraag is natuurlijk of we aan het eind van het seizoen nog steeds in de bovenste regionen mee kunnen draaien. De doelstelling die we van het bestuur hebben meegekregen was om tegen degradatie te vechten, daar wij door de media zijn ingeschaald als de nummer 17 qua selectie, en dat is geen onlogische, maar meer dan terechte doelstelling. Echter, mijn persoonlijke doelstelling voor dit seizoen is om zolang mogelijk mee te doen om de Europese plekken, gezien onze start ook geen onlogische doelstelling. Aangezien dit ons eerste seizoen is in de Eredivisie en we vorig jaar ook niet al te ver zijn gekomen in de beker, kunnen we ons volledig focussen op de competitie. Ook wel lekker een keer. 

Hoewel, ik zeg wel dat we ons alleen maar op de competitie hoeven te focussen; juist voor een team van ons kaliber is het de KNVB-beker een leuke prijs om voor te strijden. Vaak zijn er wel een aantal verrassingen in de beker, waardoor je kansen op eremetaal al snel stijgen. Dus naast het meedoen om de Europese plekken heeft ook het pakken van de KNVB-beker een prioriteit in mijn agenda. Het bestuur wil dat we minimaal de achtste finales halen, ik zet wat hoger in. Ik wil minimaal halve finale halen, met een gunstige loting en verloop van het toernooi niet helemaal onmogelijk naar mijn idee. 

image.thumb.png.7efdad8628257023679744b6cb49601e.png

Nou, dit team heeft mij flink verbaasd. We zijn gewoon vierde geworden, waar wij geacht werden om toch wel te moeten strijden om degradatie. Een dikke chapeau naar mijn mannen, maar ook een beetje credit voor mijzelf uiteraard. Zonder onze tactiek en uitstekende trainingsschema hadden we deze stappen nooit kunnen maken. Desalniettemin zijn het de jongens die het uiteindelijk moeten uitvoeren, dat hebben ze meer dan prima gedaan.  

KNVB Beker

image.thumb.png.e2277dafdb49e3cef06cfcfecc72ce2f.png

Ook in de KNVB-beker zijn we ver gekomen. Zoals je hierboven kunt zien, hadden we niet al te moeilijke tegenstanders geloot de eerste 3 rondes. Deze werden dan ook met relatieve eenvoud gewonnen. Heerenveen ging in de kwartfinale na verlenging over de knie. FC Utrecht was in de halve finale helemaal geen partij voor ons. Helaas liepen we in de finale al snel in de tweede helft tegen een rode kaart aan, hoewel het tot die tijd ook al 0-2 stond voor PSV. Toch een prima bekertoernooi gedraaid al zeg ik het zelf. Helaas heeft dit seizoen alleen geen punten opgeleverd voor onze erelijst.

Toegevoegde punten aan erelijst: 0 punten

Seizoen 6

Eredivisie

Na een geweldig debuutseizoen kregen we van het bestuur meteen een verhoogde doelstelling mee t.o.v. vorig seizoen. Ze zien ons dit seizoen graag eindigen in het linkerrijtje. Daar wij vorig seizoen geëindigd zijn op een vierde plek is dit naar mijn idee geen onrealistische doelstelling. Wel vraag ik altijd meer van mezelf en wil ik mezelf en ons team altijd blijven ontwikkelen, daarom wilde ik dit jaar minimaal top 3 eindigen. De derde plek geeft recht op voorrondes Champions League, iets waar ik toch wel graag aan wil voldoen. Ik besef me wel dat ik vorig seizoen eigenlijk meer heb gehaald uit het spelersmateriaal dat ik aangeboden kreeg dan realistisch is. Daarom moesten we ons dit seizoen op een aantal posities proberen te versterken. Ook moet de selectie gewoon een stuk dieper/breder als we ook lang mee willen doen in de EC2. Dat versterken en verbreden is vrij aardig gelukt. Onze start in de competitie was niet zo goed als vorig seizoen, maar dit wisten we met een uitstekende tweede seizoenshelft wel weer recht te trekken. 

Eerste paar wedstrijden

image.thumb.png.9583aba3aad4cb8676855870e9b1d308.png

Een prima reeks halverwege het seizoen

image.thumb.png.aaa360a3cff92a8c8771065bddd1d071.png

Het is ons gelukt, onze doelstelling behaald! 3e van de Eredivisie.

image.thumb.png.cd9f95b8aa8c4d6842e933c6051b2589.png

KNVB-beker

Zoals ik vorig seizoen ook al had aangehaald is de KNVB-beker altijd een van mijn doelstellingen voor het seizoen. We willen zo lang mogelijk meedoen. Na onze finaleplaats van vorig seizoen, moest en zou de beker dit seizoen naar Almere komen. En zowaar, geschiedde:

image.thumb.png.b330039630b6a728a72f649016eb94ba.png

Europese campagne

De doelstelling van het bestuur dit seizoen is om de groepsfase van de EC2 door te komen. Gezien onze groep was dit geen onmogelijke taak. We gingen dan ook glansrijk door:

image.thumb.png.f4d752496b229c233bae2aa7604f6fdf.png

Goed, doelstelling van het bestuur dus gehaald. Hierdoor was de druk meteen van de ketel, aangezien we op dit moment aardig op weg waren om al onze doelstelling voor het seizoen te halen. Dit deed onze jongens goed, ze konden alle schroom van zich af voetballen en dat deden ze dan ook glansrijk. Voor de eerste knockout-ronde stond een tweeluik met  RB Leipzig op het programma. Ik denk de moeilijkste tegenstander die we konden treffen in deze KO-ronde. Maar dat maakte onze boys helemaal niets uit, over twee wedstrijden gingen we door op uit-doelpunten. Een 1-1 in de terugwedstrijd volstond nadat we de uitwedstrijd met 2-2 wisten gelijk te spelen. Uitmuntend!

In de volgende rondes waren we achtereenvolgens te sterk voor - niet de minste namen - SC Braga, Athletic Bilbao en in de finale wisten we te winnen met 4-1 van Real Sociedad. We pakken gewoon de Euro Cup II ! Bizar.

image.png.575e16bf6789ce441016b175f4f28e8a.png

Toegevoegde punten aan erelijst: 196 punten

- winst Toto KNVB-beker

- winst Europa Cup 2

Seizoen 7, a new chapter once again. 

Na dit zeer succesvolle seizoen in Flevoland, heb ik mezelf toch aardig op de radar gezet. Dit seizoen ook eindelijk mijn Continentale Pro-licentie behaald, dus nu ook de juiste papieren om bij de grootste clubs te mogen werken. Voordat ik begon in Almere heb ik gezegd dat ik minimaal twee seizoenen wilde blijven. Mochten er andere clubs aankloppen dan zou ik hun aanbod zeker in overweging nemen. Hoewel ik me besef dat in Almere nog voldoende doelstellingen te halen zijn (kampioen worden, CL-groepsfase halen), heb ik mezelf ook voorgehouden om in het begin van mijn carrière van verschillende competitie te proeven, alvorens ik echt alleen maar ga voor het binnenharken van de punten voor de erelijst. Het blijkt dat ik er in Engeland goed op sta na onze winst in de EC 2, ik kreeg meerdere aanbiedingen van Premier League-clubs. Wolverhampton Wanderers, Watford en Chelsea nodigden mij uit voor een sollicitatiegesprek. Zoals gezegd, ik acht de kans niet groot dat ik veel punten ga halen de komende (twee à drie) seizoenen wanneer ik in ga op deze aanbiedingen. Maar toch wil ik mijn horizon verbreden en natuurlijk is het geweldig om in de PL te mogen managen, tussen grootheden als Jurgen Klopp en Pep Guardiola. Daarom ben ik ingegaan op alle drie de sollicitatiegesprekken, waar mijn voorkeur uiteraard bij Chelsea lag. Helaas kozen zij na onze sollicitatieprocedure toch voor Diego Simeone (er zijn slechtere managers om van te verliezen), maar gelukkig deed Watford mij een erg goede aanbieding. Na een eerste blik op hun selectie, de financiën en de accommodatie acht ik mezelf in staat om hier iets moois neer te zetten. Zij zijn afgelopen seizoen 16e geëindigd dus de doelstelling vanuit het bestuur is om degradatie te ontlopen. Dat lijkt me wel haalbaar. Dus ik mag met trots mededelen dat ik hierbij de nieuwe manager ben van Watford FC!

image.thumb.png.14c3a9c561db6376f8133865e019f9e7.png

Huidige stand erelijst

image.thumb.png.8ccf338bc82ca0cc8a1c3f120a9f3398.png

Gemanagede clubs

image.png.eddea2b6071beb13537521143dcdee86.png                image.png.d19382a33786721619a3c367e23903c3.png               image.png.0423c09a40e0b7978b774792f9a180cd.png

image.png.78ef73e3d6fb54d0a68786eefd003546.png    image.png.c0578bb295c3b40860fc25138561b8eb.png  image.png.aa4f4899f329867b1a09e2f3a7dea467.png

Edited by tdogg16