Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #26

007mark

Aanbevolen berichten

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 2/26: België
Inzending: 007mark

Location of .mw-parser-output .nobold{font-weight:normal}Belgium (dark green) â in Europe (green & dark grey) â in the European Union (green)

image.png.59c0ea93c24b8974ace7b0090bd91c14.png

We gaan door met de eerste oud-winnaar van dit evenement, namelijk 007mark. Na de winst in de tweede editie, werd dit niet meer herhaald. Wel is deze scout de laatste edities bijna altijd terug te vinden in de top 10 van de eindstand, op een enkele misser na.

Deze keer is er gescout in België en is er uitgekomen bij de band Bazart. Met hun nieuwe nummer Maanlicht veroveren ze de Vlaamstalige charts. De indiepopgroep stond al op festivals als Lowlands en Pinkpop, dus het grote podium is hun niet onbekend. 

Punten van België: Klik 1 keer op het pijltje naar rechts.

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/295212/mu-worldvisionsongfestival-26

Spoiler

image.thumb.png.ce76377a3af1dd4c02380f0e58a183e9.png

@hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei ivago:

0 + 0 is 0 :D

Je hebt ook niet het meest toegankelijke liedje gekozen. Maar goed ik ben fan van Grimes, Panda Bear en Toro Y Moi en niemand van die drie heeft een nummer gekozen dat ik bij de beste top 10 nummers van die artiesten zou kiezen. Voor de één is dat een teken van een sterkte, voor de andere is het dan weer een tegenvaller.

Blij met mijn zes punten tot nu toe. Ik verwacht er niet zoveel van. Ik heb een beetje een poppy nummer gekozen, maar soit, dat mag ook wel eens. En het is toch ook niet zomaar pop volgens mijn beleving.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 3/26: Bosnië & Herzegovina
Inzending: komodo25

Afbeeldingsresultaat voor bosnia and herzegovina globe map

image.png.525c7cfe9228540dfa871451f037992e.png 

Wie eigenlijk nooit voor de hand liggende inzendingen instuurt is komodo25. Na uitstapjes in Indonesië en Panama heeft hij nu een metalband gekozen uit Bosnië & Herzegovina. Hiermee hoopt hij voor de eerste keer ook echt mee te doen voor de prijzen, want tot nu toe was hij nog niet erg succesvol. 

My Last Suicide heeft niet alleen een afschrikkende naam, maar ook de muziek gaat tot diep in je vezels. Het zal ogenschijnlijk een haat of liefde verhouding gaan worden met de andere coaches in deze competitie. Love them or hate them, ze zijn hier om eens flink de gitaren en stemmen aan te zetten.

Punten van Bosnië & Herzegovina: 

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/295212/3/3/g1ztc1yzcw

Spoiler

image.thumb.png.6770ba00f732cd1a1890b73c2ca3ef28.png

@hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites