Jump to content
007mark

MU Worldvisionsongfestival #26

Recommended Posts

Zondag gaat wel lukken denk ik, morgen is moeilijker. 

Ik was er zo uit dit keer. Waren 2 a 3 nummers die erboven uit sprongen voor mij en de rest was allemaal totaal niet mijn smaak dus vrij random gedaan.

Wel tof dat jullie de deadline wat hebben gestretcht. Net terug van een weekje Lapland (Noorderlicht: check) en zo lekker niks gemist :D

Ik zie nu dat mijn nummer in de spotify list niet de akoestische versie is.

Naar wie mijn twaalf punten gaan is al bekend denk ik. Dat nummer is zelfs beter dan mijn nummer dat ik heb ingezonden.

Morgen na het avondeten komt de eerste puntenverdeling eraan. Van 1 land verwacht ik nog de punten. Mochten die niet binnen zijn voordat ik de update plaats, dan is dat land helaas uitgeschakeld.

Gepost (edited)

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 1/26: Australië
Inzending: hjs

image.png.ad6688cb295467c1f073aa8ed8193067.png

image.png.2311675762c37873058608de5485355d.png

Alle deelnemers hebben hun punten overgedragen aan de notaris, dus is het tijd voor het eerste land om de punten daadwerkelijk bekend te maken. Australië is het eerste land wat 'Helloooo Osakaaaa' door de zaal mag schreeuwen, waarna er een hoop gejuich losbarst. Veel succes allemaal!

Scout hjs heeft gekozen voor de Australische hardrockband Airbourne. Afgelopen oktober was de band nog te bewonderen in De Melkweg in Amsterdam, maar nu staan ze op een veel groter podium voor een miljoenenpubliek over de hele wereld. Met het nummer Boneshaker proberen ze een gooi te doen naar de eindzege in het 26e MU Worldvisionsongfestival! Zullen de knallende gitaren genoeg zijn voor een topklassering?

Punten van Australië: Klikken om te zien!

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/295212/mu-worldvisionsongfestival-26

Spoiler

image.thumb.png.1b0fe43ac8a2439f3f3b5886809c46ed.png

@hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier.

Edited by 007mark

Geen punten in de eerste ronde. Hopelijk wordt dat beter in het vervolg

Zoals verwacht obv inzending 0 punten en compleet andere stemlijst :mrgy: Benieuwd naar de andere lijsten

11 uur geleden zei Rogier.:

Zoals verwacht obv inzending 0 punten en compleet andere stemlijst :mrgy: Benieuwd naar de andere lijsten

Alsook mijn gedachten.