hjs Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Hopelijk geeft de laatste mij nog wat punten . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Nog steeds geen laatste. Hopelijk blijft dat zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Stand halverwege was een stuk beter dan het einde en vrees dat het rechterrijtje het eindstation zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2020 Stemronde 26/26: ZwitserlandInzending: Stefanos De deelnemers worden niet langer in spanning gehouden. De laatste stemronde komt in één keer in deze update, dus de definitieve beslissing zal vallen. Gaat Finland (Dysproz) of Duitsland (Fabian.) met de winst aan de haal? Hiervoor gaan we kijken naar de stemmen van Zwitserland, wat is ingestuurd door Stefanos. Deze coach heeft een prima rentree met een voorlopige 7e plaats, al is de kans natuurlijk aanwezig dat hij nog wat gaan zakken door zijn eigen punten. 77 Bombay Street is een Indieband bestaande uit 4 broers, die met Empire toch een aantal harten hebben gestolen. Nou genoeg geluld, komen de punten aan. Punten Zwitserland: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/295212/26/26/c3ymnhzgux Spoiler @hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier. Rest mij alleen nog te zeggen dat het leuk was om eens de organisatie te hebben. Beleef je het spektakel toch eens van de andere kant. Echter ben ik wel van plan het stokje weer door te geven, aangezien ik komende maanden druk hoop te zijn met mijn scriptie. Daarnaast begint het Formule 1 seizoen ook, waar ik van plan ben om weer een prono voor op te zetten. Als deelnemer zal ik waarschijnlijk wel een nummer inschrijven. Thanks allemaal voor jullie deelname deze editie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 maart 2020 Share Geplaatst 6 maart 2020 Haha, mooie climax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 maart 2020 Share Geplaatst 6 maart 2020 Allereerst bedankt voor de vlekkeloze organisatie! Verder een leuke top 3 toch zo. Zwaar teleurgesteld met mijn eigen notering maar dat is wel vaker zo geweest de laatste edities. Het went...Felicitaties aan de Finnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 maart 2020 Share Geplaatst 6 maart 2020 Finland gefeliciteerd.... Toch zelf nog mooi 2de geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 6 maart 2020 Share Geplaatst 6 maart 2020 Douze points! Wel weer keurig laatste van de middenmoot, congrats aan Finland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 6 maart 2020 Share Geplaatst 6 maart 2020 Was toch nog even spannend op het laatste moment. Bedankt voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 maart 2020 Share Geplaatst 6 maart 2020 Gefeliciteerd Finland . Bedankt voor de organisatie. Gelukkig niet laatste geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 6 maart 2020 Share Geplaatst 6 maart 2020 Bedankt nog voor deze laatste 10 punten. Daarmee stomen we toch nog de top tien binnen. Gefeliciteerd @Dysproz met de overwinning en bedankt @007mark voor de organisatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 6 maart 2020 Share Geplaatst 6 maart 2020 (bewerkt) Geen puntjes meer verdiend maar toch tevreden met het eindresultaat. Proficiat aan de winnaar (Finland/ @Dysproz)en bedankt voor de organisatie @007mark 6 maart 2020 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 6 maart 2020 Share Geplaatst 6 maart 2020 Zoals aan het eind verwacht uiteindelijk het rechterrijtje geëindigd. @Dysproz gefeliciteerd en complimenten naar @007mark voor de organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 maart 2020 Share Geplaatst 7 maart 2020 Bravo Finland maar vooral ook dank aan de schitterende organisatie van @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 (bewerkt) Ik heb het zelf vele malen geprobeerd, maar heb het nooit kunnen bolwerken. Wie dat echter wel is gelukt is @Dysproz en daarom ook mijn felicitaties voor de mooie overwinning met Finland! Ook de podiumplekken van @chrisje1993 en @Fabian.mogen er zeker zijn dus ook felicitaties aan jullie heren. Daarnaast dikke complimenten voor de vlekkeloze organisatie @007mark. Top dat je deze editie op een dergelijke manier onder jouw hoede wilde nemen. Editie #27 organisatie: Wat betreft #27 staat de rol van organisator nog open. Ikzelf zit qua planning een beetje onzeker de komende tijd dus komt het niet erg gelegen. Aangezien 007Mark heeft aangegeven het stokje ook voor komende editie te willen doorgeven zou het top zijn als iemand anders de organisatie op zich zou willen nemen! Uiteraard staan ik en andere oud-organisatoren klaar om eventueel te ondersteunen waar nodig en is het aan een organisator helemaal zelf om te bepalen hoe en wat. 11 maart 2020 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Ik heb helaas geen tijd om de organisatie op me te nemen de komende tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 maart 2020 Share Geplaatst 13 maart 2020 Sombere editie voor mijn inzending. Gefeliciteerd aan de winnaar en Mark bedankt voor de organisatie. Ik heb helaas ook geen tijd om de organisatie op me te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 13 maart 2020 Share Geplaatst 13 maart 2020 (bewerkt) Ik zit ook jammer genoeg krap met tijd deze maanden nog. Een eventuele editie na deze kan ik misschien wel eens op me nemen 13 maart 2020 bewerkt door bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 13 maart 2020 Op 6-3-2020 om 12:00 zei Dysproz: Was toch nog even spannend op het laatste moment. Bedankt voor de organisatie! Overigens heb je als winnaar wel de eerste keus op een land volgende editie. Had je daar al over nagedacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 maart 2020 Share Geplaatst 13 maart 2020 4 uur geleden zei 007mark: Overigens heb je als winnaar wel de eerste keus op een land volgende editie. Had je daar al over nagedacht? Nee. Zal er de komende tijd even over nadenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2020 @hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier. Nog iemand geïnteresseerd om de organisatie op zich te nemen (niet allemaal tegelijk) ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 maart 2020 Share Geplaatst 16 maart 2020 Nee heb op dit moment de voice lopen dus wil mijn aandacht daarop houden . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 maart 2020 Share Geplaatst 18 maart 2020 Ik ga passen voor organisatie, met dank voor het aanbod :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 maart 2020 Share Geplaatst 18 maart 2020 Ik voel er weinig voor om dit nu te organiseren, maar als een soort tussenpauze wil ik best een variant erop organiseren. Ik zat zelf te denken aan een alternatieve Eurovisie Songfestival obv de inzendingen die er dit jaar zouden zijn geweest. Dan gaat het enkel om stemmen, de inzendingen zijn er immers al. Er zijn echter meerdere opzetjes waaraan ik dacht, ik hoor graag waar het meeste animo voor is. 1. Het gehele Eurovisie Songfestival zal plaats vinden op MU. We nemen de 41 inzendingen die eigenlijk dit jaar hadden moeten optreden en, heel simpel: stemmen maar. Hierbij houden we ook de halve finales (obv de gedane lotingen) en de finale aan. 2. Een variant op nummer 1 is dat elke kandidaat (jullie) de keuze krijgt van mij uit drie willekeurige inzendingen van het dus afgelaste Eurovisie Songfestival dit jaar. Vervolgens, afhankelijk van het aantal deelnemers, gaan we dan met halve finales doen indien genoeg deelnemers en stem je als vertegenwoordiger van het land dat je hebt gekozen. Dus eigenlijk min of meer hetzelfde als 1, maar dan heb je dus nog iets van een kleine eigen keuze gemaakt en een 'inzending'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 maart 2020 Share Geplaatst 19 maart 2020 Ik voel wel wat voor de eerste suggestie. Moet organisatorisch technisch ook prima te doen zijn en draag ook graag mijn steentje ook bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten