Jump to content
Kavinos

[LLM] Boston United

Recommended Posts

Lekkere prestaties, hopelijk zet je het door op weg naar een kampioenschap! Zeer zeldzaam, dat bericht over het VK, 99% van de tijd gaat het gewoon door.

llv3fchyf6vy.png

De seizoensontknoping! Tijd om te zien of we uiteindelijk de titel, of in ieder geval promotie, over de streep hebben kunnen trekken. Tevens wat aandacht voor onze eerste Youth Intake en alle andere zaken die interessant zijn na afloop van het seizoen. We starten echter met het belangrijkste; de sportieve prestaties!

6nedh5l7.png

g7zk97.png

55tvye42msq6.png

KAMPIOENEN! Uiteindelijk onze goede vorm vast kunnen houden en onze eerste titel van deze carriere kunnen behalen! Overigens erg zuur voor de nummer 2, die met een gesloten defensie er toch niet voor heeft kunnen zorgen ook promotie af te dwingen naar de National League. 

Dan door naar de selectie die het dit seizoen heeft gedaan en onze eerste Youth Intake! Er zitten zeker een aantal jongens bij die wellicht iets voor de club kunnen betekenen de komende jaren. Echter zijn de faciliteiten van de club niet geweldig, dus ben ergens ook best huiverig. 

5znrhpa.png

pvezxtr.png

Einde van een seizoen betekend ook leuke cijfers, verkiezingen en een laatste keer vergaderen met het bestuur over het huidige seizoen en de komende jaren. 

gwi2mr6wqrum.png

jft62nc7oa1l5.png

6y7okko.png

Als laatste.... jullie kennen het ondertussen wel. Veel geld, eigenwijs bestuur!

p8xkg0tcb923.png

Dank opnieuw voor alle reacties! Screenshots altijd op aanvraag :)

@Marius @LouisPSV @komodo25 @delichris @r4vje @TheRedOne @Mordurette @RubenS2 @Zorsky @Daniell @Niejo101 @T10 @FM_Lesly @Kelderklasse @Fantasy @germandutch @FlyD 

Heerlijke prestatie, gefeliciteerd met het kampioenschap. Uitstekende jeugdinstroom als ik op de sterren af kan gaan, dus ben benieuwd hoe je het komend seizoen op een niveau hoger gaat doen. Succes!

Prachtig om meteen kampioen te worden en te promoveren. Meer kan je niet wensen in het eerste seizoen. De jeugdinstroom ziet er goed uit, maar voor een club die promoveert is zoiets altijd relatief natuurlijk aangezien ook het niveau omhoog gaat.

tu2m98.png

Iedereen slaapt nog in huis, dus mooi moment voor een transfer special op kerstochtend. Na ons geweldige eerste seizoen, was het zaak om gericht te versterken en ook spelers wel te verlengen die daadwerkelijk nog van nut konden zijn in de National League. Onverwachte promotie wordt vaak gezien als een verwachte, directe, degradatie. Dit lijkt mij echter niet helemaal de bedoeling. Handhaven is het doel dit seizoen! Daarvoor zijn de volgende transfers gedaan. Al met al ben ik tevreden over de aangetrokken versterkingen. Daarbij geldt dat we, net als vorig seizoen, constant zoekende zullen blijven naar versterkingen in de breedte of zelfs voor in de basis. 

udlw14c7nl85o.png

Spoiler

v8boxo450q1x.png

vzpdvmhiz40q5.png

zn1in8in.png

lywpj4bpx.png

a15t57l.png

mibl4asepxs3w.png

qnypvzr.png

peei6vvj.png

3wm2450.png

zeuyy81.png

nlon2w92mdul.png

ilkiqd4ubz.png

Dan door naar de voorbereiding. Net als vorig seizoen ervoor gekozen eerst de clubkas weer sterker te maken en daarna te eindigen met een reeks oefenduels om het moraal op te krikken. 

iy4jicoaqc4kn.png

Het mooiste nieuws van buiten veld kwam wellicht wel vanuit ons bestuur. Het verhuisbericht kon de deur uit!

nxptcxorgi9.png

Dan door naar de verwachtingen van komend seizoen. Alles er iedereen is duidelijk, het wordt een zwaar seizoen. Daar gaan we ons dan ook instellen en dan kan het enkel maar mee gaan vallen.

twqtx1q.png

l9grvv7.png

Als laatste weer een blik op de clubkas. Deze is, mede dankzij de voorbereiding, weer verder gespekt.

m2vv6x6gop3.png

Allen weer bedankt voor de reacties en prettige dagen verder! 

@Marius @LouisPSV @komodo25 @delichris @r4vje @TheRedOne @Mordurette @RubenS2 @Zorsky @Daniell @Niejo101 @T10 @FM_Lesly @Kelderklasse @Fantasy @germandutch @FlyD 

Edited by Kavinos

Mooi overzicht en je hebt je uitstekend weten te versterken als ik naar de spelers kijk. Goed ook om te zien dat je het nieuwe stadion kan betreden, is alleen maar positief voor de verdere inkomsten lijkt me zo!

Een paar prima versterkingen. De huurspelers zijn duidelijk een stuk beter dan de rest, hopelijk kunnen zijn het team naar een hoger niveau tillen. 

Toch wel wat mooie versterkingen. Paar fikse nederlagen in de voorbereiding, maar dat is natuurlijk volstrekt normaal tegen dat soort clubs. Succes komend seizoen!

15rq638l.png

We zijn ondertussen een paar maanden onderweg in het nieuwe seizoen en de start is, om eerlijk te zijn, bijzonder goed! Ondanks dat we ons prima versterken, had ik nog altijd gedacht dat het een lastig seizoen zou worden. Vooralsnog laten de maanden augustus en september wat anders zien.

eqdetya1.png

3pkbuo0.png

Hoe we dit voor elkaar krijgen? Eigenlijk met een simpele formatie, of tactiek, en af en toe een bal die goed valt. 

xdm97f9lx4dkm.png

Het bestuur is dan ook erg tevreden over onze prestaties, maar zelfs dan hebben ze nog iets te zeuren :D 

3h0ug301qn.png

Als laatste, weer, de centjes. Geen idee of ik dit blijf delen nog. In tegenstelling tot mijn vorige carriere bij Dulwich, daar kregen we pas in het Championship enigszins groene cijfers, stroomt het geld hier binnen. 

2r5d6145ue.png

Dank weer voor de reacties! Deze keer een iets kortere update.

@RubenS2 heb het nog even aangepast over het wakker zijn ;)

Wat een start zeg! De toon is in ieder geval gezet. Waarschijnlijk komt er hier of daar nog wel eens een terugval maar het lijkt erop dat je op zijn minst meteen weer mee zal doen voor promotie.

Prachtige start, dit hadden weinigen voorafgaand aan het seizoen voorspeld gok ik! Hopelijk kan je dit nog lang volhouden zo.