Jump to content
Daniell

[Estafette] For the Glory!

Recommended Posts

Gepost (edited)

Zeer knap om de selectie zo om te kunnen gooien en dan zulke prestaties neer te zetten, complimenten! _O_

Ik zit overigens in een zware FM-dip dus voel me niet aanbevolen om op dit moment over te nemen. 

Edited by Daniell

2 minuten geleden zei Daniell:

Zeer knap om de selectie zo om te kunnen gooien en dan zulke prestaties neer te zetten, complimenten! _O_

Ik zit overigens in een zware FM-dip dus voel me niet aanbevolen om op dit moment over te nemen. 

Jij bent net geweest, dus overnemen is ook niet aan jou :classic_sleep:

Poh, wat een resultaten. Je hebt het aardig op de rit gekregen.

Als de game opnieuw een uploadje kan krijgen, ga ik morgen wel eens kijken @Mordurette. Was het even vergeten. Had mezelf al voorgenomen te gaan spelen. Excuus!

Iets met eerste klap en een daalder. Zag dat de technische staf wel wat upgrades kon gebruiken, dus ben daar maar mee begonnen. Nog niet eens van het gewenste niveau allemaal, maar we zijn er wel op vooruit gegaan. Oa. nieuwe assistent, wat scouts, betere fysio's en coaches met gemiddeld alles op 10 toegevoegd.

toi4589v6f4.png

d42keuho.png

Tevens zag Guido aan een nieuwe keeper te zoeken. Je weet wel wat je delegeert. Dat gaat een flinke zoektocht worden.  

@Kavinos @Daniell @Nom de Guerre @Glenn08 @tdogg16 @Mordurette

@T10 @True_Legend @nasje92 @Marius @komodo25 @Netzwerk

Sorry gap :D De huidige keeper is niet slecht, maar het is ook geen geweldenaar en we kunnen hem verkopen aan diverse zandbak-clubs. Misschien gaan we wel voor een buitenlandse keeper? 

Newsflash!

De maand juli zit er op. In de competitie is er vooralsnog geen vuiltje aan de lucht. We speeldeneen aardige kraker tegen Club Deportivo Universidad César Vallejo, waar we bijna overplaatsing naar de Bundesliga over konden vragen. Helaas is het in de Copa al klaar, excuus... Uit verloren we 1-0, waar we een helft tegen 10 man speelden. De mag mocht er gewoon niet in. Thuis staan we na 55 minuten comfortabel 2-0 voor, geen kans weg gegeven tot dat punt. Defensa scoort twee keer in 3 minuten en het is over. Voel me flink genaaid door het spelletje...

yfozz09m.png

yi4johp06728d.png

De zoektocht naar keepers heeft ons  uiteindelijk bij twee Argentijnen gebracht. Ik twijfel enigszins en daarom graag jullie mening. Ik vind dat we er met beide op vooruit gaan, maar dat neemt niet weg dat de  keuze lastig is gezien de nationaliteit. En, weet iemand dat, kan ik ze nog registreren? Mijn voorkeur gaat echter uit naar Devecchi

Spoiler

2dvkpv6ocz.png

f34wgjz4b6xbc.png

Ik heb na de game tegen Defensa eventjes Football Manager afgesloten. Dikke teleurstelling...

Morgen weer verder!

Edited by Kavinos

Excuus, is beetje stil blijven liggen door een PS4 game die erg time consuming is. Ik probeer de game voor het weekend, en anders tijdens, af te maken. 

Ben reeds verder gegaan na het debacle in de Copa. Helaas geen nieuwe keeper kunnen halen. Buiten de weinige reacties er op, kon ik de keeper ook niet meer inschrijven. Leek me dus vooral zonde van de centen, die we al zo goed kunnen gebruiken. De kop is er in ieder geval af! Augustus is achter de rug.

wrhrjcvh.png

lic40fvzx0g.png

Moet eerlijk bekennen dat ik het wel echt taaie stof vind. Kon moeilijk motivatie vinden om te spelen. Buiten de kleuren van de club en de onbekende competitie, valt het eigenlijk wel tegen. Om de boel niet verder op te houden, heb ik de game er gelijk bij gezet. Dan kunnen jullie verder spelen :) Excuus!

Download: https://wetransfer.com/downloads/7708547a420777b8a4ad467de3c3f6d720200125082410/ba79f69d7a97c29b7fea8f41a132d8e220200125082410/eb86ec?utm_campaign=WT_email_tracking&utm_content=general&utm_medium=download_button&utm_source=notify_recipient_email