Jump to content

[Estafette] For the Glory!

Recommended Posts

Een nieuw spel in de reeks van Football Manager betekent vanzelfsprekend een nieuwe estafette. Guido kwam met de vraag of hier al mensen voor open stonden en dus is er weer een nieuw estafette-topic geboren. Gisteren werd even kort besproken welke kant we wilden op gaan en al gauw waren we er uit. Als deze estafette net zo soepel verloopt, kon het wel eens een legendarische worden! De club is bekend en zal ik hieronder aan jullie voorstellen. Ik ga zelf beginnen aan deze save dus ik heb ook al een manager gekozen die ik eveneens aan jullie zal voorstellen in deze eerste ‘update’.

Voor de goede orde heb ik even het estafette-topic van vorig jaar, met Dukla Praag, even doorgekeken. Daar zag ik dat Guido begon met zeer uitgebreide updates. Ik hoop dat jullie dit niet van mij verwachten. Wel zal ik proberen de club zo goed mogelijk door te lichten en mijn keuzes zo duidelijk mogelijk te verwoorden. Ik denk dat het goed is als we dezelfde ‘regels’ als vorig jaar aanhouden:

• Zoveel mogelijk spelers U23 kopen (uitzonderingen daargelaten)

• We respecteren elkaars aankopen – bij twijfel even overleggen

• We jagen elkaar niet op wanneer iemand iets langer over zijn beurt doet

• Iedereen speelt een half seizoen, daarna is de volgende aan de beurt

Voor nu hebben we de volgende deelnemers: @Daniell – @Nom de Guerre – @Kavinos – @tdogg16 - @Glenn08 en deed @Mordurette ook mee? Wil je instappen of op de reservelijst? Laat dit dan even in dit topic weten!

vqR2VYT.png

CLUB SPORT BOYS

Ofwel Sport Boys is opgericht op de onafhankelijkheidsdag van Peru, op 28 juli 1927. De Peruviaanse club is gebaseerd in de havenstad Callao, gelegen aan de Stille Oceaan. Sport Boys wordt gezien als de vierde club van Peru en is één van de clubs met de meeste supporters in het land. In de historie van de club werd zes keer een prijs gepakt en daarmee staan ze vierde op de lijst van clubs met de meeste prijzen in Peru. Het is echter alweer 35 jaar geleden sinds er voor het laatst een beker werd gewonnen.

De laatste prijs werd gewonnen in 1984 en sindsdien zijn ze door een rollercoaster van ups en downs gegaan. In 1990 en 1991 werd de club nog tweede op het hoogste niveau nadat ze als kampioen terug gepromoveerd waren naar de hoogste divisie. In 1999 kwalificeerden ze zich voor de Copa CONMEBOL en in 2001 voor de Copa Libertadores. Daarna ging het snel bergafwaarts met de club.

In 2006 konden ze nog net degradatie naar het tweede niveau afwenden, door in de play-offs een penalty serie te winnen. In 2008 eindigden ze vervolgens op de laatste plaats. In dit jaar kwamen ook de financiële problemen aan het licht. Hierdoor konden ze zelfs de salarissen van de spelers niet meer betalen, waardoor sommigen van hen als taxi chauffeur moesten bijverdienen om hun gezinnen te kunnen onderhouden. In 2009 kwamen ze echter weer terug op het hoogste niveau, voor drie seizoenen. De financiële problemen hielden aan waardoor ze in 2012 opnieuw degradeerden naar het tweede niveau. In 2019 zijn ze terug in de hoogste afdeling maar wacht hen wel een degradatiestrijd. Hun financiële restricties hebben er namelijk voor gezorgd dat ze het team niet hebben kunnen versterken.

NOLBERTO SOLANO

zxDRz2Q.png

Nolberto Solano is een 44-jarige Peruviaan die als speler veelal uitkwam in de Premier League. De ex-middenvelder peelde o.a. voor Newcastle, Southampton, Aston Villa, West Ham United, Leicester City, Hull City en Hartlepool. Voordat hij naar Engeland vertrok was hij actief voor Deportivo Municipal, Sporting Cristal en Boca Juniors. Nadat hij in 2008 vertrok bij West Ham, kwam hij terecht bij Larissa in Griekenland. Daar speelde hij één seizoen voordat hij in Peru voor Universitario Deportes ging voetballen. Daarna ging hij toch weer terug naar Engeland.

Hij speelde 95 interlands voor Peru, waarin hij twintig keer wist te scoren. In 2012 stopte hij definitief met voetballen en werd hij trainer van Universitario Deportes. Na een jaar stapte hij over naar José Gálvez waarna hij in 2014 het Canadese Internacional de Toronto onder zijn hoede had. Vijf jaar later gaat hij het dus nog eens proberen bij de club uit zijn geboorteplaats Callao; Club Sport Boys!

PERUVIAANSE COMPETITIE OPZET

Er zijn achttien clubs actief in de hoogste afdeling van Peru. De competitie is opgedeeld in een openingsronde en een sluitingsronde, waarna door play-offs de landskampioen bepaald wordt. In de openingsronde speelt elk team één maal tegen elkaar, net als in de sluitingsronde. De winnaars van beide rondes kwalificeren zich voor de kampioen play-offs. De twee teams die bovenaan de uiteindelijke ranglijst (openingsronde en sluitingsronde gezamenlijk) bovenaan staan, kwalificeren zich ook voor deze play-offs. De punten die in de openingsronde verdient worden, gaan niet mee naar de sluitingsronde maar er is wel een ‘aggregate table’.

De play-offs die de kampioen bepalen bestaat dus uit vier teams. In elk stadium van de play-offs bepaald het team met de meeste punten in de ‘aggregate table’ welke wedstrijd ze thuis spelen. Als de teams in de finale twee keer gelijk spelen, wordt er een derde wedstrijd op neutraal terrein georganiseerd om de kampioen te bepalen. Als één team de openingsronde en de sluitingsronde allebei wint, worden er geen play-offs georganiseerd en wordt dat team als kampioen aangewezen.

De top vier uit de ‘aggregate table’ kwalificeren zich voor de Copa Libertadores. De volgende vier teams kwalificeren zich voor de Copa Sudamericana. Als de bekerwinnaar zich voor een internationaal toernooi heeft gekwalificeerd via de competitie, gaat ook het negende team naar de Copa Sudamericana. De twee teams met de minste punten in de ‘aggregate table’ degraderen naar het tweede niveau. De winnaar van de Segunda División promoveert naar de hoogste afdeling, evenals de winnar van de Copa Perú.

De Copa Perú is een toernooi Peru. Het is een serie van competitie toernooien die uitmondt in een eliminatie-toernooi met vooral regionale clubs als deelnemers. De winnaar promoveert automatisch naar de Peruvian Liga 1 en de nummer twee stroomt in in de Segunda División.

SELECTIE REGELS

• Minimaal 15 spelers, maximaal 99 spelers
  • Niet meer dan 5 buitenlanders

• Niet meer dan 4 buitenlanders in de eerste 11

• Minimaal 1 -20 speler in de eerste 11

• Minimaal 2 -22 spelers in de eerste 11

Daarnaast moeten de -20 spelers gecombineerd 750 minuten van de 17 wedstrijden spelen. Teams krijgen 3 punten in mindering wanneer ze hier niet aan voldoen. Deze regel geldt voor zowel de openingsronde als de sluitingsronde. De minuten van spelers -18 tellen hier voor 150%.

De spelers -22 moeten gecombineerd 1250 minuten van de 17 wedstrijden spelen. Teams krijgen 3 punten in mindering wanneer ze hier niet aan voldoen. Deze regel geldt voor zowel de openingsronde als de sluitingsronde.

tnKV2LF.png

GAME SETUP

Peruviaanse eerste divisie

Amerikaanse MLS

g23USYB.png

Edited by Daniell
  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Afsluitende update Einde klaar, wat een hel. Heel eerlijk, ik heb me er doorheen moeten sleuren en uiteindelijk alles op de automatische piloot gespeeld. Geen hoogstaand voetbal, wel resultaat. D

Zo, tijd om de save door te geven aan de volgende en de volgende in de rij kan ik aardig blij maken denk ik. Daar kom ik echter later op terug. Man, man, man, wat een uitdaging! Ik acht mezelf vrij be

Alors, we hebben hierboven gezien hoe het allemaal gegaan is. Ondanks de massale handel in spelers, is het een betrekkelijk constant seizoen geweest vooralsnog. We leunen op een ijzeren achterhoede en

Heerlijk. Zag dit al voorbij komen gisteren. Zowel de opzet als de clubkeuze en de bijhorende manager klinken als muziek in de oren. Echt een mooie challenge!

Ik volg zeer aandachtig. Moest ik zelf niet zo'n onregelmatig leven leiden en niet zo onnoemelijk lang doen over een half seizoen zou ik zo mee instappen. 

55 minuten geleden zei Daniell:

Voor de goede orde heb ik even het estafette-topic van vorig jaar, met Dukla Praag, even doorgekeken. Daar zag ik dat Guido begon met zeer uitgebreide updates. Ik hoop dat jullie dit niet van mij verwachten.

Ik denk dat we hierbij ook flexibel moeten zijn. Ieder presteert en presenteert op zijn eigen manier, of dat dan beknopt of heel uitgebreid is, soit. Dit om ook vooral het gevoel van verplichting of druk weg te nemen. Overigens, een erg heldere introductie van de club, onze manager en wat ons verder nog te wachten staat. Dus, een meer dan prima bijdrage al. 

1 uur geleden zei Daniell:

Daarnaast moeten de -20 spelers gecombineerd 750 minuten van de 17 wedstrijden spelen. Teams krijgen 3 punten in mindering wanneer ze hier niet aan voldoen. Deze regel geldt voor zowel de openingsronde als de sluitingsronde. De minuten van spelers -18 tellen hier voor 150%.

De spelers -22 moeten gecombineerd 1250 minuten van de 17 wedstrijden spelen. Teams krijgen 3 punten in mindering wanneer ze hier niet aan voldoen. Deze regel geldt voor zowel de openingsronde als de sluitingsronde.

Wel gekke regels allemaal joh, dat gaat nog wat worden. Tenzij we natuurlijk alleen maar spelers in onze selectie van -22 opstellen. Dan wordt het appeltje eitje. 

Zin in!

vqR2VYT.png

Er wacht ons een flinke uitdaging in Peru en ik zal jullie in deze post laten zien waarom. Ik zal jullie even meenemen door de club, zoals het er in FM20 voorstaat. Faciliteiten, staf, spelers, financiën, alles komt aan bod! Laten we gauw beginnen met een overzichtje van de club.

UaH8vg3.png

Volgens FM20 heeft de club een nationale reputatie. Dit kan wel kloppen want ik had voorheen nog nooit van ze gehoord. De financiën zijn ‘OK’ en de faciliteiten zijn niet bijster goed. De trainingsfaciliteiten zitten onder gemiddeld niveau, de jeugdfaciliteiten zijn adequaat, de junior coaching is gemiddeld en ook de jeugdwerving is adequaat. We hoeven dus niet te verwachten dat we meteen leuke spelers vanuit de jeugd door gaan krijgen of dat onze huidige spelers snel beter zullen worden. We zullen dus spelers extern moeten ophalen en hier ligt het volgende probleem.

We hebben weliswaar een balans van bijna 1,8 miljoen maar we hebben amper geld om spelers aan te trekken. Het transferbudget is slechts €90K en in de salarishuishouding is ook weinig over. Hier kunnen we nog ruim €2K per maand invullen. Er is dus weinig ruimte om spelers van buitenaf binnen te halen, we zullen dan eerst financiële ruimte vrij moeten maken! Tevens is de projectie ook niet al te rooskleurig. In de huidige vorm zouden we over twee jaar ruim €2 miljoen in het rood staan! Ook staat er nog een lening van ruim €3 miljoen open. Er moet dus echt wel wat gebeuren. Zonder sponsors komt er tevens weinig geld binnen en gezien onze belabberde faciliteiten zie ik daar de komende tijd weinig verandering in komen.

Spoiler

LznbEmc.pngNXzWuzb.png

De technische staff is ook nog een zorgenkindje. Bij het eerste elftal hebben we een assistent manager, een fitness coach en een keeperstrainer. That’s it! Wel hebben we ruimte om meer mensen aan te nemen en het één en ander te vervangen. De trainers zijn namelijk van een ongekend laag niveau. Er is ruimte voor zes coaches, de vraag is echter of we dat kunnen betalen. Qua scouting hebben we alleen een hoofd scouting. Ik denk ook dat we het hier voorlopig bij moeten laten. Ook hier is ruimte om het één en ander aan te nemen maar opnieuw herrijst de vraag of we dit wel kunnen betalen. De medische staff is er wat beter aan toe met een hoofd dokter, hoofd fysio, een fysio en twee doktoren. Wat dat betreft zitten we een beetje op het gemiddelde van de rest van de competitie. Ik denk dan ook dat we dat voorlopig zo moeten houden.

Spoiler

uFK2NRx.png

Zoals verwacht is de jeugd niet al te best. In het U19 elftal zitten zo’n vier jongens die op termijn het eerste zouden kunnen halen. In het tweede elftal zitten er een stuk of zes. Op zich is dat prima natuurlijk, alleen wordt van hen allen verwacht dat ze niet beter zullen worden dan de spelers die we nu hebben. Momenteel hebben ze het niveau van een speler uit de tweede divisie. Hieronder een overzicht van de grootste talenten.

Spoiler

stQ8JAK.png

qlfjnav.png

z0KfEuJ.png

UC6zdLU.png

yBPaecF.png

gx7JLhR.png

8E6iqMJ.png

gV7RcED.png

cemhEzR.png

U0tTl06.png

gDl8ca7.png

Het eerste elftal beschikt over een aardig niveau en we zouden dit seizoen aan de doelstellingen moeten kunnen voldoen. Het bestuur verwacht dat we het linkerrijtje halen, de prognose van de media is een zevende stek. Het probleem is de toekomst. Onze tien beste spelers zijn allemaal 28+, daarvan zijn er drie jonger dan dertig jaar. De rest is zelfs ouder dan 32 en deze spelers zullen dan ook snel minder worden.

De groep daaronder is allemaal tussen de 23 en 26 jaar maar schijnen allemaal niet meer beter te kunnen worden. Tevens zijn ze allemaal niet meer dan ‘squad players’. We hebben een 19-jarige spits en een 20-jarige linksbuiten die ook niet beter worden dan een bruikbare ‘squad player’. Het gaat nog een uitdaging worden om aan de competitie regels te gaan voldoen. Zoals ik in de vorige post meldde, moeten we in elke wedstrijd één U20 speler en twee U22 spelers opstellen. In de huidige selectie zouden dus deze twee jongens elke wedstrijd moeten spelen. Het is dan nog maar de vraag of we het aantal minuten kunnen halen om geen puntenaftrek te krijgen – ik heb momenteel even geen zin om uitgebreid te gaan rekenen. Het is wel duidelijk dat er wat moet gebeuren met deze selectie.

We hebben bijvoorbeeld geen enkele linksback in onze selectie. Slechts drie centrale verdedigers. Drie verdedigende middenvelders. Maar één centrale middenvelder. Vijf spelers voor de rechtsbuiten positie. Drie spitsen. Nou ja, het is wel duidelijk dat de selectie ook positioneel gezien niet in balans is.

Wat mij betreft mag de gehele selectie op de kop, wat jullie? Hieronder vind je een overzicht van al onze eerste elftal spelers, laat maar weten wie de deur uit mogen en welke zeker moeten blijven! Kan wel wat hulp gebruiken hier :D Overigens, de interesse die er momenteel is voor onze spelers is alleen maar gebaseerd op huurconstructies.

Spoiler

aJlmPCn.pngegWCJPG.png

Spoiler

GeqGP0z.png

Yqu39jA.png

bKrY2TS.png

0NZPpog.png

zJTrqAy.png

cShXWYV.png

KtBzzsd.png

6f9MY7C.png

MKdkjJF.png

RLThO4I.png

Tse0WyI.png

sLVqpr2.png

kwIxPqc.png

WQO3zUL.png

hnyphX1.png

chaHrzz.png

LJxrOay.png

swSGToe.png

AVekTmr.png

@Kavinos @Nom de Guerre @Glenn08 @tdogg16 @Mordurette @Netzwerk @Marius @komodo25 @nasje92

:classic_ohmy:

De selectie is zeker niet in balans. Gaat nog enorm lastig worden. Er kunnen pas nieuwe namen gehaald worden als er spelers vertrokken ben ik bang. Ik zou die 35 jarige Argentijn de deur wijzen (mits dat mogelijk is). Hij verdient een klap meer geld dan de rest en takelt natuurlijk ook heel snel af. Met het bedrag wat vrijkomt qua salaris kan je waarschijnlijk wel wat mee doen. 

20 uur geleden zei Mordurette:

:classic_ohmy:

De selectie is zeker niet in balans. Gaat nog enorm lastig worden. Er kunnen pas nieuwe namen gehaald worden als er spelers vertrokken ben ik bang. Ik zou die 35 jarige Argentijn de deur wijzen (mits dat mogelijk is). Hij verdient een klap meer geld dan de rest en takelt natuurlijk ook heel snel af. Met het bedrag wat vrijkomt qua salaris kan je waarschijnlijk wel wat mee doen. 

@Daniell In de lijn van deze post van Mordurette zou ik proberen om zoveel mogelijk gasten met een salaris van 6000+ p/m te slijten. Hopelijk is het mogelijk om een paar jongere gasten (max 28 jaar zou ik zeggen) voor vergelijkbaar of minder salaris terug te halen. Daarnaast kun je hierdoor ook spelers halen die je écht nodig hebt in je selectie. Ik kan niet echt aanbevelingen doen voor specifieke spelers die je weg moet doen, aangezien ik nog niet echt weet hoe je wilt gaan spelen.

Die Argentijnse spits en (een van de drie 😅 RWB's) De La Haza zou ik sws weg doen idd.

Edited by tdogg16

Ik raak de spelers gewoonweg niet kwijt en denk dat we tevens met huurtransfers moeten gaan werken. De meeste gasten kunnen we niet betalen of willen niet komen. Enige manier om van spelers af te komen is overigens ook om ze te verhuren. Clubs willen echter amper salaris betalen. 

Meeste contracten lopen aan het eind van het seizoen af dus denk dat we daar selectief moeten gaan verlengen. 

Zal ik gewoon inzetten op wat huurlingen en vrije transfers?

Wel een hele flinke uitdaging dit :classic_rolleyes:

@tdogg16 @Kavinos @Nom de Guerre @Glenn08 @Mordurette

25 minuten geleden zei Daniell:

Ik raak de spelers gewoonweg niet kwijt en denk dat we tevens met huurtransfers moeten gaan werken. De meeste gasten kunnen we niet betalen of willen niet komen. Enige manier om van spelers af te komen is overigens ook om ze te verhuren. Clubs willen echter amper salaris betalen. 

Meeste contracten lopen aan het eind van het seizoen af dus denk dat we daar selectief moeten gaan verlengen. 

Zal ik gewoon inzetten op wat huurlingen en vrije transfers?

Wel een hele flinke uitdaging dit :classic_rolleyes:

@tdogg16 @Kavinos @Nom de Guerre @Glenn08 @Mordurette

Roeien met de riemen die je hebt, als dat is; de selectie aanvullen met vrije transfers en huurspelers dan zeg ik: doen. Mochten we presteren dit eerste half jaar dan kunnen we evt. in de volgende transferperiode de nodige transfers maken. Niet onnodig veel peinzen over hoe nu verder, het is eenmaal niet anders.

Op zich geen verkeerde selectie. Er zit wel wat potentie in, maar er zal ook zeker nog van alles bij moeten komen om een fatsoenlijke balans te krijgen.  Manco vind ik een prachtige speler. 

Succes mannen

Edited by nasje92

Zo, tijd om de save door te geven aan de volgende en de volgende in de rij kan ik aardig blij maken denk ik. Daar kom ik echter later op terug. Man, man, man, wat een uitdaging! Ik acht mezelf vrij begaafd in Football Manager maar ik had het er in het begin aardig moeilijk mee. Ik wilde ook graag een mooie basis neerzetten voor deze estafette en misschien leed ik wel een beetje aan prestatiedrang. Enfin, op een gegeven moment heb ik de knop omgezet en ben ik er gewoon voor gegaan!

De laatste week was voor mij een vrij hectische. Zoals sommigen weten is mijn gezondheid niet al te best en had ik de afgelopen week aardig wat doktersafspraken, naast het werk dat ook gewoon doorgaat. Ik had hierdoor geen energie over om FM te spelen dus ik heb het over meerdere avonden uitgesmeerd. Gisteren heb ik overigens een aardige sessie gespeeld, waardoor ik nu dus klaar ben. Ik zal verder weinig woorden vuil maken aan deze update, daar waar beelden meer zeggen dan duizend woorden.

TRANSFERS

Spoiler

Cx1V6ie.png

Een linksback was eigenlijk het enige wat broodnodig was voor onze selectie. Daar ging dan in eerste instantie mijn focus naar uit. Tevens wilde ik wat jongere spelers bij de selectie halen in verband met de vergrijzing van onze selectie. Tàvara kwam ons middenveld versterken, de toen 19-jarige middenvelder heeft prima kwaliteiten en is jonger dan 22. Ideaal dus voor de competitieregel om puntenaftrek te voorkomen. Althans, ik was lang in die waan totdat ik na een wedstrijd of elf in de gaten kreeg dat huurspelers niet meetellen voor deze regel! Farih Jasaui werd gehuurd van Cantolao voor onze linksback positie.

Na deze twee aankopen ben ik begonnen met spelers zonder club op proef te nemen. Hier heb ik er uiteindelijk een aantal uitgepikt om onze selectie te verbreden. Daarnaast deed onze assistent nog een aantal aankopen voor onze reserve elftallen, totdat ik in de gaten kreeg dat ik de verantwoordelijkheden was vergeten in te stellen.

Qua uitgaande transfers wist ik alleen De La Haza te slijten aan Alianza. Deze huurdeal heeft ons zo’n €10K opgeleverd en tevens betalen ze zijn salaris volledig.

Rafael Agámez

Spoiler

UpjX7PR.png

Percy Zavala

Spoiler

3ALDiAy.png

Nicolás Espinosa

Spoiler

maPAAv5.png

Mauricio Malpartida

Spoiler

DJmsdta.png

Juan Diego Li

Spoiler

g2yfnvR.png

Jorman Cama

Spoiler

DNYBdCK.png

Gerald Távara

Spoiler

vtI01kS.png

Farih Jasaui

Spoiler

zYCa6Sj.png

Erick Romero

Spoiler

m3cswOA.png

Elmer Yovera

Spoiler

FbajDMY.png

Claudio Garcia

Spoiler

eQgHY7y.png

Vlak voor het begin van het seizoen kregen we nog de melding dat er een sponsor gestrikt was. Het is niet veel maar altijd beter dan niets.

jIuWe23.png

SEIZOEN

0CArDUM.png

GWVpYSQ.png

1PTowS7.png

3X7oAmN.png

PPdZQVQ.png

dT8xnVY.png

G3zvnSK.png

1e9OL7o.png

9SHOfmX.png

NA NEGEN WEDSTRIJDEN

Stand

Spoiler

I5mgzV0.png

Selectie statistieken

Spoiler

K63tgWz.png

Manager review

Spoiler

23G0QMA.png

EN DOOR!...

D8tjM1s.png

p43GsON.png

h7VRnM1.png

2E634uD.png

4ERCgHW.png

6rji2gu.png

GZpCTxZ.png

1banrGr.png

SgNWoy8.png

NA 17 WEDSTRIJDEN

Stand

Spoiler

rQDD2Zi.png

Selectie statistieken

Spoiler

xKWzGlL.png

Manager review

Spoiler

2kLnVWS.png

Al met al dus een zeer geslaagde eerste seizoenshelft. We hebben de openingsronde gewonnen waardoor we gekwalificeerd zijn voor de play-offs voor het kampioenschap. Mocht de volgende user de sluitingsronde winnen, dan zijn we dus kampioen! Toen ik erachter kwam dat huurspelers niet meetellen voor die rare competitieregels, heb ik wat spelers uit de jeugd doorgeschoven en zij hebben het aantal minuten voor ons volgemaakt. We krijgen dus geen puntenaftrek! 

Voor de volgende user:

Ik ben wat eerder in de maand juni gestopt. Aan het eind van deze maand staat de eerste bekerwedstrijd gepland, die ik eigenlijk nog had mogen spelen. Ik wijk hiervan af omdat ik een beetje krap zit qua tijd. Tevens moeten er heel veel contracten verlengd worden. Eind juni hebben ze nog een half jaar en kunnen dus andere clubs ze aanbiedingen gaan doen. Doordat ik eerder stop, heeft de volgende de tijd om naar de contracten en selectie te gaan kijken. Het spel staat nu op 10 juni 2019. 

Om de volgende het wat gemakkelijker te maken om door te bouwen, heb ik het bestuur om een hoger salarisbudget gevraagd. Tot mijn verbazing werd deze bijna verdubbeld! Met een beetje creativiteit kun je nu dus een hele leuke selectie neerzetten! Door te schuiven met de budgetten kun je zelfs een transferbudget van een miljoen krijgen, toch leuk dat ik dat aan de volgende nalaat! ;) 

hc2Lbxx.png

@Kavinos @Nom de Guerre @Glenn08 @Mordurette @tdogg16

@T10 @True_Legend @nasje92 @Marius @komodo25 @Netzwerk 

DOWNLOAD SAVEDGAME!

Wat een heerlijk begin zeg. Ook heel chill dat er wat meer salarisbudget beschikbaar is voor de volgende. Mits er goed gescout wordt kan er volgens mij een meer dan degelijke selectie op poten worden gezet, voor Peruvaanse begrippen dan ;) . 

Ik zou de game graag overnemen, echter heb ik de komende week heel weinig tijd om te spelen. Mocht iedereen dat probleem hebben, dan wil ik best een poging wagen. Mijn voorkeur is om ergens eind december/begin januari deze game te doorlopen. 

Lekkere basis gelegd iig @Daniell!