Jump to content

[FM20] Virtuele realiteit

Recommended Posts

• Replies 584
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het aanpassen van de opstelling én het huren van Danilo Pereira heeft het gewenste effect gehad. En hoe! Pereira voetbalt alsof hij al jaren in de Maasstad speelt en scoort twee maal in zijn tweede we

Geweldige maand weer . Jammer dat lang voor het geld kiest . Doet die dekselse delichris er gewoon om 

Eigenlijk ben ik fan van eenvoudige shirts, dus voor mij nummertje 1!

Wat een heftig programma in de laatste maand; knap dat je alsnog op de tweede plek bent geëindigd die toch mooi recht geeft op al die CL-miljoenen. Daarbij ook nog de beker gepakt, dus een prima seizoen gedraaid. Carnaval kan losbarsten!

Hopelijk komt het potentieel van Zirkzee er nog volledig uit. Met de transfers verder lijk je goede zaken gedaan te hebben. Lang levert een aardige duit op en de versterkingen zien er goed uit.

Flink wat duiten uitgegeven nog, maar wel goed besteed lijkt het zo. Het zien er immers allemaal mooie profielen uit. Met dit spelersmateriaal lijk je klaar voor een nieuw topseizoen.

Wat een stunt! Een Argentijnse en een Braziliaanse international in de gelederen, een flinke bak ervaring erbovenop. Opvallend dat die Mbuyamba nooit de kans heeft gekregen in Barça 1; lijkt me een prima spelertje.

Voor twee spelers die weinig wedstrijden mee mochten doen zijn het echt topbedragen die je ontvangen hebt. Die 35 miljoen voor Van der Heide er ook nog bij. Er ontstaat mogelijkheden in Maastricht!